péntek, december 24, 2010

Alább egy olyan problémát olvashatsz, amire azóta megoldás született. (A barátnőm javasolta a megoldást. Ő minden számítógéppel kapcsolatos problémát meg tud oldani!) A probléma alatt olvashatod a megoldást.

Hát, szomorú dolog történt. Elvesztettem (bár talán nem végleg) a Real World szereplőit meg a házukat. (Meg egyáltalán mindent, amit csináltam azóta a Sims 2-ben, hogy újonnan telepítettem, mielőtt elkezdtem a Real World történetet.) Nem értem, miért. Annyi történt, hogy azóta nem is vettem ki a Sims 2 lemezt a gépből, csak ma. Betettünk egy karácsonyi zenés cédét ugyanis. Aztán miután azt kivettem és visszatettem a Sims 2 lemezt, elindítottam a játékot, és nem volt benne semmi azok közül, amiket én csináltam, tehát egy új játék indult. Van egy EA Games mappa a gépemen, abban eddig csak egy mappa volt: "The Sims 2". Most kettő mappa van, és a másiknak ez a neve: "The Sims™ 2". Gondolom, amikor elindítom a játékot, most az utóbbi mappa tartalmát használja, amiben persze nincsenek benne a simjeim. Kipróbáltam, hogy csináltam ott egy simet, betettem egy házba, szóval változtattam valamit, aztán mentettem, kiléptem, kivettem a lemezt, betettem másikat, azt is kivettem, visszatettem a Sims 2 lemezt, elindítottam, és benne voltak a változtatások! Szóval, most ha ebben az "új" játékban alkotok valamit, utána talán már nem fog elveszni csak azért, mert kiveszem a lemezt egy időre. Remélem... Nem értek ehhez sajnos. Ha valaki igen, és olvassa ezt, elmagyarázná nekem, hogy mi történt, és hogyan játszhatnék a Real World szereplőivel? Voltak velük terveim, gyerekeket is akartam néhánynak, de így akkor most erre nincs mód. :(

Megoldás: A "The Sims™ 2" mappát töröltem, majd pedig a "The Sims 2" mappát átneveztem "The Sims™ 2"-re.

Úgyhogy akkor mégis befejezhetem a szereplők történeteit. :)

Nincsenek megjegyzések: