kedd, december 07, 2010



A Való Világ-szerű történet főszereplői láthatóak a fenti képen. Úgy neveztem el őket, hogy Realworld, tehát ez a vezetéknevük. A keresztneveket véletlenszerűen választottam, megnéztem a jelentésüket, az alapján kitaláltam a karaktereket, majd az alapján megalkottam a simeket. Így született meg ez a tökéletesen sokszínű társaság. :) A következő bejegyzésben közelebbről és alaposabban is bemutatom őket.

Az alábbi két képen látható a villa. Remélem, mindenre gondoltam az építésénél és nem kell majd sokat változtatnom rajta a játék során.





Így tervezek játszani:

Miután minden sim bement a házba a falon hagyott két nyíláson, lezárom a falat és többet nem mehetnek ki az utcára. Az öregedést kikapcsolom. Dolgozniuk nem kell. A hűtő feltöltése, a szemetes ürítése és az elromlott elektromos készülékek javítása az én dolgom. (Törlöm és újat teszek a helyére.) A postaládát törlöm. Telefonjuk nincs. Az ő dolguk lesz a takarítás és az elromlott nem elektromos tárgyak javítása. Nem fogom irányítani őket, csak ha szükséges egy kellemetlen helyzet elhárításához (tüzet kell eloltani, javítani kell valamit, tűzhelyről eltávolítani valami ottfelejtett kaját stb.) és azonkívül sim hetente egyszer. Akkor megnézem minden sim esetében, hogy melyikkel van a legjobb és a legrosszabb kapcsolata. Az előbbivel kezdeményezem az elérhető legbarátságosabb / legromantikusabb cselekvést, utóbbival az elérhető legellenségesebb cselekvést. Ezenkívül mindegyiknek kiválasztom egy kívánságát, amit teljesítek. Azt még nem döntöttem el, hogy hány hetente rakjak ki egy simet, de azt fogom kirakni, amelyiket a többiek a legkevésbé kedvelik.

Nincsenek megjegyzések: