szombat, december 18, 2010

A Real World harmadik hete is véget ért. Alább látható a hét végi helyzet. (Az előző heti képeket használom.)


ACE
Legjobb kapcsolat: Ornella (196), Kader (Engaged)
Legrosszabb kapcsolat: Merlyn (-179)
Aspi szint: piros
Aspi pontok: 500
Skills: Cooking 5, Mechanical 1, Logic 6, Cleaning 2
Want: Give Backrub to Kader


DRINA
Legjobb kapcsolat: Nikola (200, Love)
Legrosszabb kapcsolat: Merlyn (-66)
Aspi szint: piros
Aspi pontok: 6000
Skills: Cooking 5, Mechanical 1, Body 2, Logic 4
Want: Flirt with Nikola


KADER
Legjobb kapcsolat: Merlyn (200, Love), Ace (Engaged)
Legrosszabb kapcsolat: Ornella (-196, Enemy)
Aspi szint: piros
Aspi pontok: 11250
Skills: Cooking 5, Mechanical 1, Logic 4, Creativity 5, Cleaning 6
Want: Learn How to Make Toaster Pastries


MERLYN
Legjobb kapcsolat: Kader (200, Love)
Legrosszabb kapcsolat: Morana (-196, Enemy)
Aspi szint: zöld
Aspi pontok: 22500
Skills: Cooking 5, Mechanical 1, Logic 4, Cleaning 3


MORANA
Legjobb kapcsolat: Nikola (138)
Legrosszabb kapcsolat: Merlyn (-196, Enemy)
Aspi szint: piros
Aspi pontok: 11000
Skills: Cooking 6, Mechanical 1, Logic 4, Creativity 3, Cleaning 2
Want: Win a Game against Nikola


NIKOLA
Legjobb kapcsolat: Drina (200, Love, Best Friend)
Legrosszabb kapcsolat: Merlyn (-106)
Aspi szint: piros
Aspi pontok: 1800
Skills: Cooking 5, Body 1, Logic 3, Cleaning 2
Want: Marry a Rich Sim


ORNELLA
Legjobb kapcsolat: Ace (190)
Legrosszabb kapcsolat: Kader (-194)
Aspi szint: piros
Aspi pontok: 0
Skills: Cooking 5, Mechanical 2, Body 1, Logic 2, Cleaning 2
Want: Get Married

Mindez azt jelenti, hogy Merlynnek kellett távoznia. De mielőtt leírnám, milyen tragikus események következtek be a "kiszavazás" után, megmutatom, mi történt a harmadik héten. (Mármint, amennyi megmaradt belőle, mert ahogy a második hét végi összefoglalóban írtam, mire Merlynt és Kadert összehoztam, majdnem letelt a harmadik hét.)



Amíg el nem jött a kiszavazás napja, Merlyn és Kader boldog volt.





Off topic, de a halak már megint felfordultak.



De ha már a felfordulásnál tartunk... A fenti kép már Merlyn kiköltöztetése után készült. Az ikonja eltűnt a képernyő bal feléről, ő maga azonban megjelent itt a medence partján! Nem ment sehova, nem lehetett hozzászólni, szóval nem tudtam, mit tehetnék vele. Gondoltam, játékhiba, ami majd kijavul magától, úgyhogy foglalkoztam a többiekkel...



Ace és Ornella, a két Family Sim a villában, egymásra találtak. Tökéletesen illenének egymáshoz, szóval nem bánnám, ha együtt maradnának, de majd meglátjuk.



Ace és Kader az előző héten eljegyezték egymást, de aztán kavarogtak az események, és most már csak barátok. Ace nem is akar ennél többet, hiszen Ornellát szereti. Kader nem így érez, de erre még visszatérek...



Drina megkéri Nikola kezét...



...amit Romance Sim lévén azonnal meg is bán.



És akkor ez történt! Merlyn szerintem éhenhalt, de nem vagyok benne biztos. A kiköltözésekor elég piros volt a Hunger szintje, de azért nem volt egészen lemerülve! Különben is, kiköltöztettem, tehát ennek nem lett volna szabad megtörténnie! Mindazonáltal, ezért is imádom ezt a játékot. Mert Noj tervez, a Sims 2 meg végez. :)



Kader Merlyn halálának pillanatát tartja legmegfelelőbbnek arra, hogy felavassa a jacuzzit. (Előtte és azóta sem használta senki.)



Drina, Morana: "HAHAHAHAHAAA!!" Fú, hát, csajok, tudom, hogy utáltátok Merylnt, de azért ez egy kicsit durva...



És akkor Kader felfogta az események súlyát...



Drina és Nikola Merlyn sírköve és Morana jelenlétében tesznek esküvői fogadalmat.(Nikola egyébként ezzel nem érte el vágyát, miszerint gazdag simet akar elvenni. Pedig azt hittem, a sok motherlode miatt a villa minden lakója gazdagnak számít.)



Morana tesz róla, hogy a frigy ne legyen tartósan boldog. :) Én drukkolok neki, szerintem Morana sokkal jobban illik Nikolához, mint Drina.



Drina persze bepöccent.



Közben Ace, hogy eljegyezhesse Ornellát, szakít Kaderrel, aki emiatt teljesen kétségbeesik.



Szép pár ez is, de azért Kadert sajnáltam.



Kader, kérlek, egyél valamit! Éhen fogsz halni, ha még sokáig fekszel itt!

"Tudom, pont ez a célom. Semmi értelme így az életemnek. Az egyik szerelmem halott, a másik meg szakított velem."

Kader komolyan ezt csinálta. Éhségsztrájkba kezdett, és nem segíthettem rajta, hiszen a szabályaim szerint nem irányíthatom ahhoz, hogy egyen.



Valami isteni sugallat folytán pont egy evéssel kapcsolatos kívánságot választottam ki neki korábban, úgyhogy ennyit még megtehettem, hogy azt teljesítettem neki. De ez csak átmenetileg segített...



Ace és Ornella is egybekeltek. Az ő boldogságukat jelenleg semmi sem fenyegeti. Bár Morana elég fenyegetően áll ott.



Morana tovább fűzi Nikolát, itt teljesen önállóan, nem irányítom.



Merlyn: "Ez a villa egy fertő!"

Amíg éltél, ez nem tűnt fel?



Ornella és Kader, érthető okokból, a két legnagyobb ellenség lett.



Kader viszont továbbra sem evett, és már nagyon álmos is volt, ami simeknél halálos kombináció. Elájult az udvaron...



Drina: "Aggódom Kaderért."

Igen, és rajtad kívül csak Merlyn szelleme aggódik, már ami a villa lakóit illeti, mert én is aggódtam.

Merlyn szelleme színtelen, ami arra utal, hogy tényleg éhen halt.



Ezek a simek olyan gonoszak, hogy nem tudom nem szeretni őket. Édesdeden alszanak, míg nem messze tőlük tragédia játszódik le.



Amikor Kaderért eljön a Halál, csak Drina van jelen. Odaküldtem, hogy megpróbálja megmenteni, de mivel a kapcsolatuk egy nagy nullán állt, várható volt az eredmény...



Drina: "Jaj, Kader odalett."

Hát, így esett, hogy a negyedik hétre az eredeti nyolc villalakóból már hárman hiányoznak, és abból kettő halott.

Nincsenek megjegyzések: