csütörtök, december 23, 2010



A Real World hatodik hetén már csak ez a három sim lakott a villában. És láthatóan mindhárman sejtették, kinek kell távoznia legközelebb. A hét végére ez a helyzet állt elő:


ACE
Legjobb kapcsolat: Morana (-18), Ornella (Married)
Legrosszabb kapcsolat: Ornella (-188, Enemy)
Aspi szint: piros
Aspi pontok: 2000
Skills: Cooking 7, Mechanical 2, Logic 10, Cleaning 3


MORANA
Legjobb kapcsolat: Ornella (200, Love)
Legrosszabb kapcsolat: Ace (186)
Aspi szint: piros
Aspi pontok: 27000
Skills: Cooking 7, Mechanical 3, Logic 8, Creativity 7, Cleaning 5
Want: Get Fit


ORNELLA
Legjobb kapcsolat: Morana (135, Best Friend), Ace (Married)
Legrosszabb kapcsolat: Ace (-157, Enemy)
Aspi szint: zöld
Aspi pontok: 17250
Skills: Cooking 7, Mechanical 2, Charisma 1, Body 1, Logic 2, Creativity 6, Cleaning 3
Want: Appreciate Morana

A hatodik héten zajló eseményekről nincs mást mondanom, mint amit itt már leírtam. A kívánságok teljesítése után ugyanis már alig maradt valami a hatodik hétből.

Ez történt Ace kiköltözése után:



Morana kicsit meghízott. Szerintem jól áll neki, de ő le akar fogyni, úgyhogy elküldtem tornázni.



Már csak ketten vannak és valamivel el kell ütni az időt...



Bár itt Morana mintha a vérét akarná szívni Ornellának...



Na jó, az ilyen képekből ennyi elég lesz. :)



"Ellenállhatatlan vagyok!"

Igen, Morana mostanra már teljesen fitt és az összes Body pontja is megvan, mégsem érzi úgy, hogy teljesült a kívánsága. Nem értem, miért. Játékhiba lenne vagy kéne még valamit csinálnom?

Nincsenek megjegyzések: