kedd, december 28, 2010

A Real World szereplői közül Nikola és Morana története következik.



A korábbi esküdt ellenségek kibékültek.



És közös gyermeket vállaltak. Nem házasodtak össze, az nekik sem való, és össze sem költöztek, úgyhogy mindketten külön házban élnek.



"Ne veszekedjetek odabenn!"

Morana már tud valamit, amit én itt még nem tudtam.



Szép kismama volt!



"Örülök, hogy kibékültünk!"



Ez a kislány Nikola és Morana első gyermeke. A neve Nadezhda, ami egy orosz / bolgár / macedón név, és a jelentése: remény.



Ez a kisfiú pedig Nadezhda ikertestvére. A neve Manasseh, ami egy bibliai név, és héberül azt jelenti: "elfeledtet".



"Látod, Nikola, így kell pelenkázni."

"Fúj, dehát ez nagyon büdös!"

"Te talán rózsaillatút kakálsz?"

(Olyan kicsi a ház, hogy csak az ablakon kívülről tudtam fotózni.)



Apa és lánya! Ez olyan megható. :)



Nikola: "Kezdek belejönni ebbe az apaság dologba!"

És tényleg, Nikola gyakran átjött segíteni és egy hamar kialakult a munkamegosztás.





Ace, a Family Sim, persze már nagyon szeretne egy ilyet magának is. :)



Az ikrek első szülinapja.





Sajnos mindketten túlzottan hasonlítanak ahhoz az apjukra, hogy szépnek lehetne nevezni őket.



És máris itt a következő szülinap.



Jaj! Nadezhda nem valami gyönyörű. Nehezen tudtam megállni, hogy ne csináljak Moranának újabb gyereket, addig, amíg nem születik egy olyan lánya, aki rá hasonlít, de annál azért jobban szeretem Moranát, hogy ezt tegyem vele. Mert mégiscsak egyedülálló anya és minden segítség ellenére bizony nagyon nehéz volt egyedül ellátni két újszülöttet egyszerre.

Nadezhda személyisége:
Taurus, Neat 10, Outgoing 7, Active 6, Playful 10, Grouchy 1



Minden jelenlévő egyszerre biztatja Manasshét, hogy ő is nőjön fel.



Manasseh személyisége:
Aries, Neat 10, Outgoing 10, Active 10, Serious 2, Grouchy 1



És aztán jött a meglepetés: Az ikrek gyűlölik egymást! Összeverekedtek! Sok éve játszom ezzel a játékkal, de még soha nem láttam olyat, hogy két gyerek, pláne testvérek és ikrek, összeverekedtek volna!

"Szerintetek seggbe is rúgjam?"

MANASSEH! Nem! Rossz sim! Nem szabad bántani a nővéredet!

"Na megállj, még szellemet csinálok én belőled!"

NEM! Azt sem szabad!

Hm, honnan ismerős ez a kép? Hát persze, hogy innen!



"Most igazságot szolgáltattam azért, hogy anya elverte apát évekkel a születésem előtt."

Manasseh, nem értem a logikádat, miért a nővéredet kellett ezért elpáholni?

Attól tartok, ez nem lesz egy jó testvérkapcsolat...

Nincsenek megjegyzések: