kedd, december 28, 2010

Senka, a Real World villából először kiszavazott sim története:



Senka amúgy egy szép sim! Letöröltem róla az egész arcát elfedő festéket, és most már jól látszik.



Úgyhogy mindenképp szerettem volna, ha születik gyereke, méghozzá egy jóképű apától, ezért elküldtem a városba keresgélni.

Mindenhol körülnézett, és nem volt megfelelő jelölt, míg végül...



...a parkban megtaláltam őt! Joe! :)

Csak sajnos mire megtaláltam, már nem lehetett vele beszélni.

Utána hiába vártam, hogy megint felbukkanjon Senka közelében, viszont...



...amikor éppen a villában játszottam, Ornella csetelt vele, és így végül Ornella áthívta és bemutatta Senkának.

Ugye, hogy guszta sim ez a Joe?! :)



A jacuzziban megbeszélték a KRESZ érdekességeit és hamar összebarátkoztak.



Ez már Senka házában van.



Senkának tetszik, ahogy előkészítettem az esküvő helyszínét.



A vendégek. Ornella Nikola és Morana fiával, Manassehvel filmekről beszélget.



Egy kínos pillanat: Drina és Nikola találkoznak.

De szerencsére nem verekedtek össze.



Ezt lehet tudni Joe-ról:

Családnév: Carr
Aspi: Fortune
Képességek: -
Karrier: Slacker (Golf Caddy)
Személyiség: Scorpio, Neat 6, Shy/Outgoing 5, Active 8, Serious 3, Grouchy 3



Az esküvő remekül sikerült, mindenki jól érezte magát, és a végén az ifjú párt egy csodás fekete limuzin elvitte a nászútjukra.



A későbbiekben csak Morana fel-felbukkanása zavarta meg a nyugalmukat.

Morana és Senka is kavart egy kicsit a villában még az elején, amíg Senka ott volt, részben ezzel tudom magyarázni, miért fáj neki ennyire, hogy Senka most mással boldog. Meg persze Moranának nincs férje, de nem is nagyon akar. Szerintem a keserűségének az a fő oka, hogy igazi szerelme, Ornella, sosem viszonozta az érzéseit és most már ő is boldog a férjével és a gyerekeivel. Sajnálom Moranát, de nem segíthetek rajta. Illetve, ha nagyon akarnék, tudnék, de nem akarom Ace és Ornella házasságát megint elrontani.



Szóval, Morana gyakran átjött és Joe-t szekálta.



Senka elegáns kismama volt és kezdetben alig látszott rajta a terhesség.



Végül aztán neki is hatalmas pocakja lett és kismamaruhába bújt.



Morana megint hívatlanul állított be, és sarokba szorította Joe-t.



Senka: "Öm, nyugodtan szolgáld csak ki magad és ülj le minálunk."

Morana olyan sokáig maradt, hogy majdnem a szülésnél is jelen volt, de pont mire szükség lett volna rá, távozott.



Joe és Senka kisfia éjjel született meg, az apa éppen munkában volt.

A baba neve Stigr, ami egy ősi skandináv név, és óészaki nyelven annyit tesz: "ösvény".



Joe hazaér a munkából és először veszi karjába a fiát.



Nézd, Stigr, anyu milyen szép képet festett neked!

"Gugu!"



Az első szülinap.



Stigr nem sikerült rosszul!



Amíg a szülnapi parti nőnemű vendégei sorban ültek, hogy játszhassanak sz ünnepelttel, addig a férfiak megbeszélték csajozási szokásaikat.



Az utolsó vendégek késő estig maradtak.



Közülük is Lilith Pleasant maradt legtovább, és addig játszott Stigrrel, amíg Joe haza nem ért a munkából. Mivel közben Senka már kidőlt a fáradtságtól és muszáj volt aludnia, nagyon örültem az ingyen bébiszitternek! :)



Ismét eljött Stigr szülnapja.



Jóképű fiúcska lett!



"Jaj, ne, a vendégem pont ugyanabban a ruhában van, mint én!"

Hát, igen, ez ciki. :)

A másik kisfiú Manasseh.

Nincsenek megjegyzések: