szerda, március 16, 2011


Az Alphabet Legacy ötödik generációs örököse, Elissa és párja, Leo esküsznek egymásnak örök hűséget éppen.


Leoról ezeket lehet tudni:

Név: Leo Alphabet (született Deppiesse)
Aspi: Knowledge
LTW: Become Mad Scientist
Személyiség: Pisces, Sloppy 3, Outgoing 8, Lazy 2, Playful 8, Grouchy 4


Vendégeink voltak többek közt Elissa bátyja, nagybátyja és kismillió növénysim testvére közül kettő, és mindenki koccintott az ifjú pár egészségére.


Elissa és Leo tánccal ünneplik meg közelgő szülővé válásukat.


Devin fiatal nagyi, mivel növénysim idejében sok növénybébit növesztett és ők hamar felnőnek. Legidősebb gyermekétől van már unokája és most legfiatalabb gyermeke várja a következőt.


Cassi pedig a legacy első tagja, aki megérte, hogy dédszülő legyen, és most ő is nagyon várja a következő dédunokát.


Alphabeték rokonságba keveredtek a híres Brandi Broke-kal, hiszen az ő negyedik gyermeke a fent említett unoka / dédunoka.


Itt már látszik rajta, hogy csodás hegyes fülecskéket örökölt édesapjától, Eogantól.

A képen bátyja, Dustin tartja a karjában.


De vissza az Alphabet főhadiszállásra...

Elissa első gyermeke egy fiúcska lett. Neve Fabricio, ami a Fabricius spanyol és portugál formája. Utóbbi pedig egy római családnév volt; jelentése: "mesterember".


Valahogy megéreztem előre, hogy Elissának ikrei lesznek, és amikor Fabriciót átadta Emeline nagynéninek, nem is csodálkoztam.


Ez a kislány Fabricio ikertestvére, Floriana. Olasz név, a Florian női megfelelője; jelentése: "virág".

Itt még nem választottam ki örökösnek, mert persze hegyes fülekre hajtottam, és itt még nem látszott, neki azok lesznek-e.


Így nézett ki az ikrek születése után ez a szép, színes család. :)

Balról jobbra: Cassiopea (G3), Jessie, Devin (G4), Elissa (G5), karjában Floriana (G6) és Leo, karjában Fabricio (G6).

Emeline (G5) hiányzik.

Sajnos másodpercekkel a fenti kép elkészülte után...


... Cassiért eljött a halál. :(


Szegény Floriana eközben ott vergődött a füvön, mert mindenki Cassit siratta és senkinek se jutott eszébe felvenni.

Cassiopea szép kort ért meg, 84 sim napot élt.


A családi kriptában három urna gyűlt össze eddig (mert kettő elveszett): Cassiopea, Amin és Chidiegwu nyugszik itt.


Nem csaptunk bulit az ikrek első szülinapjára, mert Cassi közeli halála miatt nem lett volna illendő.


Bemutatom az örököst. :)

Gyönyörű, hegyes fülecskéi lettek, úgyhogy Floriana az Alphabet Legacy hatodik generációs örököse.

Személyisége:
Taurus, Sloppy 3, Outgoing 8, Lazy 4, Playful 8, Grouchy 4


Fabricio személyisége:
Gemini, Sloppy 3, Outgoing 8, Active 9, Playful 8, Grouchy 1


Ideje volt párt választani a kis lurkóknak, és Floriana számára erre a fickóra esett a választásom: Robi Charvat, a csótányirtó.


Fabricio pedig reményeim szerint megkedveli majd ezt a szép tűzoltóleányt, kinek becses neve most nem jut eszembe.

Ismerkedésünk nem indult zökkenőmentesen...

"Itt nincs is tűz! Feleslegesen hívtál, ezért megbüntetlek 500 pénzre."

Micsoda?!


Dehát lángol a fa töve!


Kihívtuk megint és akkor végre eloltotta a tüzet.


Egyik nap Dawid, Devin bátyja jött át látogatóba.

"Az esküvőnk óta nem találkoztunk!"


"Te is sokat dolgozol?"

"Á, csak szültem kilenc gyereket azóta."


Itt a kilencből az egyik, Emeline, de nocsak, kit ölelget?

Ez a szőke ifjú nem más, mint Brandi második fia, Beau, vagyis a két család még jobban összefonódik.


Amin egy csomószor belebeg a házba és mindig meghatódok, hogy biztos az ükunokáit szeretné látni, de nem... csak ennek a hülye ágynak örül folyton.


Az ikrek következő szülinapját is csak szűk családi körben ünnepeltük, ki pizsamában, ki alsógatyában... de rém fárasztó tud lenni két totyogó egyszerre, úgyhogy nem hiányoztak még vendégek is a házba.


A hatodik generáció két tagja iskolásként.

Fabricio valamiért a rózsaszín pizsiket preferálja.


Egyik este itt találtam meg a fiatal nagyszülőket.

Mint kiderült, fiatalságuk utolsó csókja csattant el köztük akkor...


"Egy perce még a legszebb nő voltam a környéken, most meg csőröm nőtt!"

"Sebaj, a lényeg nem változott."


Floriana, a kis örökös, nem is tudja, milyen jó dolga van.


Bizony, ezeknek a gazdag, gondtalan lurkóknak az ükanyja még hajléktalannak született.


Itt van az ősz, itt van újra...


"Nagyapa! Fogunk valamikor repülőn utazni?"

Nem tervezem megvenni a "Jó utat" kiegészítőt, úgyhogy nem hiszem. Csak a "Vár az üzlet"-en gondolkozom, de egyelőre elég az "Évszakok".


Dawid öregen is a legjobb pasi az egész városban! :)


Leo komoly tudós és sokat dolgozik, de azért néha van egy kis ideje a fiával labdázni a kertben.


"Ha felnövünk, én leszek az örökös és neked el kell költöznöd a házból."

Az ikrek imádják egymást, úgyhogy már előre félnek az elválástól.


Egyelőre még nem az ő idejük jött el.

Egy szép őszi napon nagy kerti parti keretében ünnepeltük Emeline felnőtté válását.

Bár Emeline az ötödik generáció másodiknak született tagja, az összes (nyolc) testvére növénysim, úgyhogy ők már régen felnőttek.


Gratulálok, Emeline!


"Ha varázslósipka lenne a fejeden, az se lenne feltűnőbb, mint a szívecskék, amiket a bárpultos lányra eregetsz!"


"Hm, lehet, hogy beléd szerettem?"

Beau is felnőtt és visszatért a legacy házba, hogy beszélgessen az immár felnőtt Emeline-nel.


De nem sokáig beszélgettek... :)


"Miért érzem úgy, hogy nem vagyunk egyedül?"

"Mert a dédapám szelleme lebeg mögötted, az anyám meg most jött ki a házból."

Beau a túlzsúfoltság ellenére egy időre beköltözött hozzánk, mert úgy könnyebb volt megrendezni az esküvőt.


Addig is úton-útfélen nyalakodtak Emeline-nel.


A simjeim imádnak hajléktalant játszani a magánparkjukban. A képen Jessie, de a többiek is előszeretettel szundikálnak itt, különösen fagyos időben...


"Teremtő! Csillagos ötöst kaptam!"

Ügyes vagy, de miért nem anyádnak dicsekszel vele?

"Anyád szeretne végre nyugodtan pisilni!"


Emeline sudár termetén remekül állt ez a gyönyörű esküvői ruha.


Pont beköszöntött a tél, mire eljött ez a nap, de szerencsére a vendégeink nem fázósak.


Jó buli volt; a vendégek beszélgettek az örömszülőkkel, a gyerekek játszottak, Leo felnyársalta magát a székkel tánc közben.

Az ifjú pár aztán elutazott a szokásos néhány órás nászútra...


... majd pedig még aznap este a család legfiatalabb tagjainak szülinapját is megünnepeltük.


Fabricio Popularity Sim lett, életcélja: Captain Hero (Top of Law Enforcement).


Floriana szintén Popularity Sim lett, életcélja: 20 Best Friends.

Hát, nem repestem az örömtől, mikor ez utóbbit megláttam.


Azon a popsin lenne mit faragni...


... de igazából az is jól áll, és nagyon csinos vagy!


A profilod is szépséges.


"Hé, jól nézel ki, hugi! Mi, hegyes fülűek, tartsunk össze!"

Floriana meglátogatta nagybátyja, Eogan családját és ott találkozott unokanővérével, Elisabetával.


Elisabeta Romance Sim lett, életcélja: Woohoo with 20 Sims.


Gratuláljunk Devinnek, hogy elérte az életcélját!

Egyébként szemből még így öregen is nagyon szép szerintem.


"A világért sem akarlak megbántani, de ugye komolyak a szándékaid az unokámmal?"


"Ó, Leo, igazán nem kellett volna, de azért köszönöm!"

"Ne köszönd, csak egy régi újság van benne, amit itt találtam a fűben, de muszáj ajándékot adnom valakinek, mert nagyon ki vagyok már éhezve pár aspiration pontra!"


Emeline és Beau immár büszke szülők. Visszaköltöztek Eoganék házába. Beau mostohaapja ugyebár Eogan, Emeline bátyja, úgyhogy kezd igazán bonyolódni ez a családfa. :) A kisfiuk neve: Enzo.


Hé, Jessie, mit olvasol?

"Semmi érdekeset, csak tanulok."

Hát, az a vigyor a képeden nem ezt mutatja. Valld be, hogy már megint valami szexregényt bújsz!

Jessie akkora Romance sim, hogy az nem igaz, csak Family Simnek álcázza magát! Ugyebár az előző fejezetben az anyósával flörtölt, aztán nem akart több gyereket (a Family Simek szégyene, komolyan!), aztán a bárpultos csajra gerjedt, most meg látom ám, hogy minden vágya egy nyilvános hancúr!

De szeretem ám Jessie-t, úgyhogy...


... teljesítettem a vágyát. :)


"Hogy mit akarsz, hogy mit csináljak veled? Dehát azért engem lecsukhatnak!"

A hatodik generáció (háttal Fabricio) még mindig kiskorú, úgyhogy a jacuzziban egyelőre a fröcskölés a legizgalmasabb, amit kipróbálhatnak a kedvesükkel.


Nem úgy az öregek...


Két égnek álló láb... szerintem ne is zavarjuk őket tovább.


A simjeim is érzik, hogy itt a tavasz, vagy nem tudom, de az összes csak hemperegni akar egyfolytában.

"Jaj, de fáj a fejem. Nem aludtam eleget az éjjel."

Látom ám, hogy miért...


Sajnos Jessie ideje viszonylag hamar lejárt. :( Csak 68 sim napos volt, amikor eljött érte a Halál...


... és az ő urnája is lekerült ide a kriptába.


Megható volt látni, hogy aznap este Devin a csillagokat kémlelte... biztos, hogy imádott férjét kereste odafenn. :(


"... mondtam is neki, hogy ilyen jó testtel, mint ami nekem van..."

Figyu, Elissa...


"Mi van?"

Búcsúzz el a dögös testedtől!


"Hehe!"

"Jaj, fogd be a szád, holnap ugyanez vár rád is!"

Szóval, megöregedett az ötödik generáció is.


Hogy ez meg ki?

Nos, teljesen véletlenül örökbe fogadtam egy gyereket, és ezt küldték itt ni. A neve Brooke.

Igen, ismétlem, teljesen véletlen volt. Nem tudom megmagyarázni, hogyan történt; éppen Devin telefonált, és elbambulhattam, máshova klikkelgettem, mint kellett volna és aztán kiírta a játék, hogy másnap 10-kor hozzák a gyereket... Mivel ez mégiscsak egy legacy, nem akartam mentés nélküli kilépéssel csalni, meg különben sem akartam elveszteni az addigi mentetlen játékot, úgyhogy bevállaltam a kis árvát...

Ez a baklövésem még a korábbin is túltesz, amikor véletlenül teherbe ejtettem egy simet, és az persze mindjárt ikreket szült...

Na, mindegy.


"Hm, lássuk, igaz-e, amit az intézetben tanítottak, hogy az emberek a párnájuk alatt pénzt szoktak tartani..."

Tüneményes kislány...


"Szia, néni! Te vagy az új nagyim?"

"Nem, kicsikém, én az új anyukád vagyok."


Ezzel az új frizurával kicsit hasonlít arra az ijesztő kislányra a Poltergeistból.


Persze, ha már itt van, igyekszem jó életet biztosítani neki.


*placcs* :)


"Szia! Te az új nővérkém vagy?"

"Nem, én az unokahúgod vagyok, ez meg itt mögöttem az unokaöcséd."


"Szia! Akkor biztos te vagy az új nagyim."

"Nem, drágaság, én a nővéred vagyok."

"Szóval, akkor ebben a családban mindenki olyan öreg, hogy nemsokára mind meghaltok és megint árva leszek?"

Na, de Brooke-ról ennyit.


Eljött az örökös és ikertestvére felnőtté válásának ünnepe!


Csodaszép, meleg napunk volt, úgyhogy jól sikerült a kerti parti.


"Robi! Felnőttem! Most már semmi sem állhat közénk!"


*cupp* :)


Ők tehát a legacy hetedik generációjának leendő szülei. Robi és Floriana.

Itt vége is van a történetnek egyelőre, de...


... van még pár bónusz fotóm, ugyanis Leot elrabolták az űrlények!

Egész simses pályafutásom alatt most először következett be ez az esemény magától, tehát nem valami csalás következtében.

És amilyen "szerencsém" van, pont egy öregemberrel történt meg, akinek már nem lehet űrlénybabája. :( Kár.


Pár óra távollét után Leot visszaszolgáltatták.


Szegény a fenekét fájlalja, miközben a többieknek az a legnagyobb bajuk, hogy a repülő csészealj kellemetlen hangot ad ki. Fő az együttérzés!

*CC: Nouk, Anva, fanseelamb, Purplepaws, RAONJENA, Phaenoh, BerneseLand, SnowWhite, Cool Sims, lidiqnata, Goldeneyes

Nincsenek megjegyzések: