csütörtök, december 25, 2014

Eljött tehát a karácsony és a 0%-os THM ideje a Media Marktba, minek következtében már van egy szuper laptopom, amin vígan fut a Sims 4! :) A legacy alapítóm egy új reinkarnációjával kezdtem azon játszani, tehát az ősszel leírt események vele nem történtek meg.
 
Ott tartok most, hogy megszületett a 2. generáció, ennek történetét fogom mindjárt leírni. Eddig nagyon tetszik ez a játék! A simek és a ruháik kinézete, a gyorsan változó hangulatuk, a hangulatokat sugárzó tárgyak, a multitasking, a kellemes zene az építkezésnél, a kereső a vásárlásnál, az építkezés egyszerűsége és nagyszerűsége... Most ezek jutnak hirtelen eszembe, amik miatt tetszik.
 

Dalia Luck megérkezett a... Marsra? Totál úgy néz ki ez a hely!


Miután felnyomtam maxra a grafikát és eltűnt a bőréről a furcsa mintázat, így nézett ki.

A kinézetét a véletlenre bíztam, mert szeretem a véletleneket a simsben. Attól lesz változatos a játék. Ezért az első Sims 4 legacym témája a véletlenszerűség, sors, szerencse. A családnév emiatt lett "Luck", és a keresztneveket az alapítónak és leendő leszármazottainak is úgy választottam ki, hogy mindnek a jelentése valami ideillő legyen. A Behind the Name szerint a "Dalia" egy litván név, jelentése "sors, szerencse". Egy litván istennő neve volt ez.


Ééééés ismét a féltégla-szerű mobilját nyomkodja, mert nem utasítottam semmi másra.

Tulajdonságai: Business-Savvy, Lazy, Perfectionist, Evil

Életcél: Mansion Baron (Fortune)

A Business karriert választottam neki, mert az illik hozzá.


Az első erre járó, korban megfelelő hímnemű simet mindjárt le is szólítjuk.


"Miért nincs a fejed fölött beszédbuborék?"

Jó kérdés! Észrevettem, hogy a játékban megjelenő beszédbuborékok a képeken már nem látszanak! Hogy fogok így vicces sztorikat írni??


Utánanéztem és kiderült, hogy lehet olyan képeket csinálni, ahol látszanak, de akkor meg mindenféle körítés is látszik!


Akkor inkább maradok ennél a változatnál...

Dalia és Travis Scott első randiját figyelhetjük itt meg.


Később egy bárban folytatták. Kezdetben jól elbeszélgettek, de aztán sokszor kerültek elő számukra kényelmetlen témák.


Megnéztem közelebbről is ezt a Travist.

De hiába, egyszerűen nem jutottak egyről a kettőre Daliával.


Ez már egy másik nap és egy újabb randi. Dalia bealudt a kanapén ebben a klubban vagy mi ez, Travis maradt a pultnál iszogatni. Gondolom neki van otthon ágya, nem úgy, mint Daliának ugyebár...


Dalia éhesen ébredt és egy kis chipsszel lakott jól, miközben Travis a telefonját vizsgálgatta.


Vettem szegény simemnek egy ágyat a Marsnak kinéző telkére.


"Egy hűtőt is, ha kérhetem."


Le tud ülni az ágyra enni!!!! Az emiatt érzett örömömet csak egy másik Sims játékos értheti meg igazán. :))


Zuhanyozni a helyi edzőterembe jár.


Azt néztem, hogy Lusta simhez képest örömmel kocog egyet. Igen ám, de rendkívül hamar ki is merült ettől, pont azért, mert Lusta.


Travis, Travis... Mégsem te leszel a legacy alapító apja? Pedig nekem tetszel, de Daliának azt hiszem, hogy nem.


Travis: "Ne haragudj, de szerintem hagyjuk ezt a randizgatást, nem illünk mi össze."

Dalia: "OK, akkor szállj le az ágyamról és menj innen!"


Eladtam az egyik rózsát és vettem helyette egy pici tévét meg egy kukát. Igen, a Sims 4-ben nem jár a telekkel kuka, azt is meg kell venni.


Ha már a szerelmi élete romokban van, legalább teljesíteni akartam Dalia egyik vágyát, ami nem más, mint hogy legyen egy ellensége! Ez amiatt van, hogy Gonosz sim.

Dalia: "Mit képzelsz magadról, hogy leülsz az ágyamra?!?!"

Dina Caliente: "Bocsi, ne haragudj, azt hittem, hogy lomtalanítás van..."

"Na, elmész te a fenébe! Mostantól ellenségek vagyunk!"

És így szerzett kb. 25 aspiration pontot. Lehet, hogy nem ennyit és hogy a Sims 4-ben nem ez a neve, most nem emlékszem, de értitek. Az összegyűjtött pontokért hasznos kis holmikat lehet vásárolni, mint pl. varázsitalokat, amiktől azonnal felmegy egy szükséglete vagy megfiatalodik.


Egyik nap megint az edzőterembe küldtem Daliát zuhanyozni és ott találtam ezt az öntelt faszt. Gondoltam, "na, ezzel bezzeg tuti jól kijönne Dalia!"


Igazam lett... Azonnal jól megértették egymást, ez itt az első randijuk a parkban.


Travisszel soha nem jutottak el idáig.


Idáig meg pláne!

Az "öntelt fasz" neve George Dinh, és miután megismertem, rájöttem, hogy igazából jófej sim.


És boldoggá teszi Daliát, ez a lényeg. :)


Az a két másik leült ide, mert perverzek...


Ideje volt venni egy franciaágyat a Marsra!

A Sims 4-ben nem szólal meg babazene, amikor egy sim teherbe esik, hanem terhességi tesztet kell csinálni a vécénél.


 Gyűjtögetni viszont itt is lehet, akár a Sims 3-ban. Dalia bányászik egy kicsit...


... és ezeket a drágaköveket szedi össze, amelyek egy-egy bizonyos hangulatot árasztanak, és ha "be vannak kapcsolva", akkor a közelükben lévő sim abba a hangulatba kerül. Ez jó lesz, mert a munkahelyen jól teljesítést részben az segíti, ha a sim a karriernek megfelelő hangulatban megy dolgozni. Pl. Dalia itt a Business karrier kezdetén tart és a megfelelő hangulat: Energized.


A pisiteszt pozitív! :)

George a kuka mellett fekvőtámaszozik... Nem hiába az edzőteremben szedtük fel. :)


"Gyerekünk lesz!!!"

"!"

"Házasodjunk össze!"

Két lehetőség van a Sims 4-ben: Azonnal összeházasodni vagy megtervezni előbb az esküvőt. Biztosra vettem, hogy utóbbira nincs pénzem, úgyhogy az előbbit választottam. Hosszasan esküdöztek egymásnak - de komolyan, már kezdtem unni - majd pedig házastársakká váltak.


Rajtam volt a sor, hogy konkrétan házuk is legyen a házassághoz!

Mivel kertre egy darabig nem lesz pénz, eldöntöttem, hogy oda a meglévő növények mellé, a pálmafák árnyékába fogok építkezni. George 20000 pénzt adott ehhez a családi kasszába.

A piros ruhás hölgy Bella Goth és mint később kiderült számomra, George vele is kavart! Egyelőre semmi gond nem származott ebből, Bella néhányszor megjelent a teraszunkon és bekopogott a házba, de ignoráltuk.


George-ról azt is megtudtuk, hogy bármit képes megenni, még azt is, amit a kukában talál! (Glutton) Egyéb tulajdonságai: Active, Hot-Headed, Quick Learner

Életcél: Nerd Brain (Knowledge)


A simek már nem csak robotok módjára egymással szembehelyezkedve képesek kommunikálni egymással! Ez is tetszik. :)


A ház még kopár, mert elfogyott a pénz.


Ez a dolgozó- / edzőszoba, ahol az előléptetéshez szükséges "napi feladatokat" (daily task) tudják elvégezni. Daliának ez riportok kitöltését jelenti, George-nak edzenie kell, mivel a sportoló karriert választottam neki természetesen.


A hálószoba sem túl barátságos egyelőre. A kiválasztott tárgy vagy sim fehér körvonalat kap, ezt nem akartam, hogy látszódjon, de így sikerült ez a kép. A Sims 2-vel ellentétben a házas simek nem összebújva alszanak. Kár, pedig az cuki volt. A Sims 3-ban nem emlékszem, hogy van ez, azzal nem játszottam sokat.


A ház kívülről, reggeli fényben. Könnyebb eljutni ekkora ház építéséig, mint a Sims 2-ben.


Egyelőre ez van belül. A számlák viszont magasabbak, mint a Sims 2-ben, úgyhogy mikor megjött az első, el kellett adnom a rádiót!


Békákat is lehet gyűjteni, ez is egy újdonság, Dalia itt éppen azt csinálja.


A terhes sim a saját ruhájában marad, nincs béna terhesruha.


Egy kép George-ról fürdőgatyában azok kedvéért, akiknek bejön az ilyesmi. :)


Magokat is lehet gyűjteni, akár a Sims 3-ban és elültetni. Lássuk, mennyire termékeny a marsi talaj!


A két simem termékeny, az már biztos! Ikrek!

A kislány született először, a neve Felicity. Ez egy latin származású angol név, jelentése: jó szerencse.

A kisfiú született másodiknak, az ő neve Chance. Ez szintén egy angol név és a jelentése ennek is: szerencse.

Az örökös Chance lesz! Méghozzá azért, mert már jó előre azt is eldöntöttem (dobókocka segítségével), hogy melyik generációban hány gyerek lesz és közülük hányadik lesz az örökös.

Daliának négy gyereket tervezek és a második az örökös, aki így már meg is van. :)

Nincsenek megjegyzések: