kedd, augusztus 09, 2016

Az a helyzet, hogy azóta se játszottam a Sims 4-gyel, hogy az előző bejegyzést feltettem és nem is tervezem mostanában folytatni. Jelenlegi formájában unom és kiegészítőt venni nincs kedvem hozzá. Ha a Sims 4 lenne az első Sims játék, amit életemben láttam, akkor biztos teljesen lenyűgözne. De én még a Sims 1-gyel kezdtem és azóta úgy érzem mindent kipróbáltam, amit egy Sims játékban érdemes kipróbálni. Ha lenne egyszer Sims 5, biztos kipróbálnám, hogy milyen. Ha olyan lenne, ami ötvözi a 2 és 3 lehetőségeit a 4 kinézetével, akkor talán még egy legacy-t is végigjátszanék benne. De egyelőre a simsezést és ezt a blogot is felfüggesztem és ami a játékokat illeti, az Xbox One-ommal foglalkozok. :)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Igazán sajnálom :( De a te döntésed, úgy csináld, ahogy neked megfelel :)
Niki

Noj írta...

Köszönöm a kedves hozzászólásaidat az évek során, Niki! :)

Névtelen írta...

Én köszönöm, hogy sokszor megnevettettél, és már kisebb koromban is ennyire lekötöttél. Örülök, hogy olvashattam! :)
Niki