péntek, június 09, 2006

Ez egy hosszú fejezet lesz, amely arról szól, hogyan csúszott ki a kezemből az irányítás... és hogyan szereztem végül vissza... legalábbis egy részét.

Benjamin a fiát nézegeti.

Polona arra vár, hogy a lánya, Pratima, termeljen valamit a bilibe.



Siker!

Evander büdös és nem boldog.

Kosz van, mert alig van idejük takarítani a házat. Itt jegyezném meg, hogy egy idegesítő probléma állt elő: hiába hívtam a takarítót, soha nem jött. Most ha próbálom hívni, nincs ott a telefonon az opciók közt. Utánanéztem ennek a problémának a neten, mert biztos voltam benne, hogy más is találkozott már vele. Meg is találtam egy angol nyelvű fórumon. Sajnos úgy tűnik, ez is egy bug, amivel semmit nem lehet tenni. Ki lehet költöztetni a családot, aztán vissza, és újra berendezni az egész házat, de ehhez semmi kedvem, mert sok idő berendezni a házat! :/ Úgyhogy kénytelen-kelletlen belenyugodtam, hogy a simjeimnek ebben a házban mindig muszáj lesz maguk után takarítaniuk. Legalább szereznek vele Cleaning pontokat...

Ha már a bugoknál tartunk... (Ehhez a fenti képhez nem kapcsolódik.) Egyszercsak azt vettem észre, hogy Evander egyszerűen eltűnt! Nem volt sehol! Gondolom, ha a social worker vinné el, arról kapnék valami üzit, nem? Meg különben sem vihette el, hiszen törődtem vele. Úgyhogy kiléptem mentés nélkül és vissza, és így meglett a kis Evander, de nem is az eltűnése a legfurcsább! Benjamin TUDTA, hogy eltűnt! Ebből mondjuk az következik, hogy mégsem bug, hanem nem tudom mi, vagy olyan bug, ami azt idézi elő, hogy a social worker nélkül, egyszercsak eltűnik egy gyerek, és a szülei úgy érzékelik, mintha elvitték volna... Benjamin aznap reggel ugyanis úgy ébredt fel, mintha valami rosszat álmodott volna. Még nem aludta ki magát egészen, mégis felébredt, felült az ágyban, nézegetett körbe, és ilyen hüledező hangokat adott ki, és a feje fölött megjelent Evander a buborékban. Tök furcsa az egész, nem? Megnéztem az emlékeit, de nem volt köztük, hogy Evandert elvitték volna.

Ja, még egy furcsaság. (Remélem, ennél komolyabbak nem lesznek... :/ ) Polona hívott egy szerelőt, mert elromlott a trash compactor, és nem mertem odaküldeni se őt, se Benjamint, hogy javítsák meg, mert nem akartam hogy egy áramütés végezzen velük... Szóval jött ez a szerelő, és azt mondta, hogy SEMMI BAJ SEMMIVEL A HÁZBAN!

Ami nem igaz, hiszen tényleg elromlott ez az izé, láthatóan füstöl, és ha ráküldtem az egyik simet, akkor megjelent a Repair lehetőség. Végül kidobtam és vettem egy újat, amire persze sajna ráfizettek, és nincs sok pénzük, szóval nem örültem a dolognak. :/

Amíg senki nem figyel rá, Pratima a vécében turkál.

Polona hosszú idő után először megy munkába - aminek már nagyon örül, mivel ő Fortune Sim, és azok imádnak melózni és pénzt keresni. Benjamin szabadságon van egy ideig, így ő vigyáz a gyerekekre - kisebb-nagyobb sikerrel.

Megint egy kisebb gixer. Benjamin kezében egy láthatatlan cumisüveg van...


Pratimára megint senki sem figyel, és már nagyon éhes, így a kertben talált romlott tejjel teli cumisüveget próbálja megszerezni.

Evander megnőtt! Alapból valami ocsmány, rózsaszín hacuka volt rajta...

...ezért sürgősen átöltöztettem. Így már sokkal jobb. :)

Családi idill.

Polona pucol, a gyerekek a nyomában.

Kicsi ez a füri ennyi simnek, de valamiért most mind ide akartak tömörülni.

Ezt minden sim gyereknek ki kell próbálni...

Továbbra is Benjamin felügyel, amíg Polona melózik.

Nem könnyű munka ez sem! Pratima a vécéből kicsurgott pocsolyában pocskol...

Polona olyan álmosan ér haza a munkából, hogy azonnal elhúz aludni.

Pratima megnőtt! Most már iskolás.


Kéne a gyerekeknek külön szoba... de nincs rá zsé.

"Öcsi, muszáj üvölteni?"

"Nem lehet tőled aludni!"

Jó mocskos a tűzhely!

Ki borította föl szegény flamingót?

Polona hazaért a munkából, Pratima pedig a suliból.


Benjamin finom vacsorát készít, ugyanis a helyi magániskola igazgatóját várják vacsorára. Polona egyik nagy vágya, hogy Pratima oda járjon. Itt kezdődtek az igazi gondok...

Megérkezett a mogorva igazgató. Pratima a fűben ülve lecót ír, Benjamin a vacsorát tálalja a ház előtti kisasztalon.

Polona fejében az jár, hogy megint előléptették.

Gondolom a diri nem volt boldog, hogy állva kellett ennie...

Aztán leült és befalt egy második tányér kaját is...

...de sajnos nem volt elragadtatva a háztól és a családtól. :/ Itt éppen azt magyarázza Polonának, hogy "gyár". Nem tudom az mit jelent, de biztos semmi jót, mert Pratima nem került be a magánsuliba, és Polona ettől nagyon rosszkedvű lett. :( De gondoltam ne adjuk fel, próbáljuk meg még egyszer.

Nagyszabású építkezés után ilyen lett a kibővített ház hátulról...

...és előlről.

Földszint, Pratima szobája, ebédlő, konyhasarok, füri.

Emelet, Evander szobája, szülői háló, kis vécé, terasz. Ja, most jut eszembe: még egy furcsa probléma állt elő egyszer. Eltűnt a lépcső! Egyszerűen megszűnt! Úgy vettem észre, hogy a simjeim nem voltak hajlandók lemenni az emeletről a földszintre, hiába mondtam nekik. Egy csomó ideig nem vettem észre, hogy miért nem, hogy nem is TUDNAK lemenni, mert a lépcső KÖDDÉ VÁLT! Fura dolgok vannak. Vettem egy újat, de megint csak nem volt poén, hiszen alig van pénzük. És korábban már eltűnt egy másik tárgy is, egy játék. Szóval érdekes... :/

Benjamin csúnya kövér lett.

Na, megint meghívtuk a dirit, hátha jobban tetszik neki a nagy ház.

Benjamin megint főzött vacsit, Polona szórakoztatta a világ körüli útján történt kalandjaival, de nem! Pratima megint nem jutott be a magánsuliba, Polona meg megint totál letört. :(

A játék közben rám szólt, hogy Pratimával senki sem törődik, figyeljek rá, ezért leültettem az anyjával sakkozni. De ő inkább szellemes mesét akart hallani.

És ezen a ponton lett totál elegem Benjaminból! Van pofája behozni a házba a nőjét!

Szerencsétlen Polonának fogalma sincs róla, hogy megcsalják!

Evander megnőtt!

Ez a szobája.

Ez meg az új frizurája. Az az érdekessége egyébként, hogy csak egyetlen egy Shy-Outgoing pontja van, vagyis nagyon-nagyon-nagyon félénk.

"Kedves Naplóm! Úgy szeretnék egy plazmatévét, de a csóró szüleim nem engedhetik meg maguknak."

És itt kezdtek olyan dolgok történni, amiket soha nem terveztem, de így alakult... Az építkezés után a családnak alig maradt pénze. Rájöttem, hogy muszáj valakit sürgősen beköltöztetni, hogy hozzon pénzt. Ezért Polona bepróbálkozott az igazgatónál...

Benjamin ezt észrevette, és még neki állt feljebb!! Ekkor döntöttem el, hogy most már megérdemli a halált.

Befalaztam.

"Tudom, hogy még csak éjjel közepe van, de tükörtojás jó lesz reggelire?"

Oké, ez undorító, de mondom, hogy muszáj volt...

Most már hiába sírsz utána!

Szerencsétlen gyerekek! Evander szokás szerint olvas, Pratima egy barátnőjével a suliról cseveg.

Benjamin bőg, mert összepisilte magát.

Sajnos nem sikerült beköltöztetni a dirit, ezért feladtam. Nem értem miért, de nem volt ott a beköltöztetés lehetőség, pedig a kapcsolatuk pontjai valami 90-90 voltak. Sok furcsaság... Polona ezek után még egyszer meghívta, hogy hátha Pratimát felveszi a suliba, de most aztán már egy percet sem maradt, amint kiszállt a kocsiból, kijelentette, hogy ilyen család gyermeke nem való a "fine institution"-jébe, vagy mi, úgyhogy erről ennyit. Polona pedig még mindig egyedül látja el a gyerekeket, mert a pasija, Benjamin, ugyebár be lett falazva.

Polona bepróbálkozik egy újabb pasinál, hátha az majd beköltözik és kisegíti őket suskával. "Veszélyes útszakaszt jelző tábla" - mondja neki.

Benjamin kidőlt. Már közel a vég...

Polona egy kis gyengédségre vágyik... Ám közben rájöttem, hogy ez a pasi nem más, mint a kínai kaja-kiszállító, úgyhogy letettem a beköltöztetéséről, mert úgyse hozna pénzt.

Benjamin magához tér...

...de nem bírja tovább. A Halál megtalája a nevét a listán.

Mobilon megerősítést kér, hogy tényleg ezt a simet kell-e vinnie.

És ennyi maradt Benjaminból. RIP

Szegény kölyök!

Pratimát nem viselte meg annyira.

"Gyerekek, most hogy apátok meghalt, elmegyünk megnézni egy mozit, oké?"

Benjamin sírja. Ültettem köré virágokat. Ennyi azért minden halottnak jár. Remélem, visszatér majd szellemként, mert ugyebár azért jár nekem 1 pont. :)

Polona tovább próbálkozik a pasiknál, hogy valaki beköltözzön, hozzon magával pénzt, és legyen miből etetni a kölyköket.

De nem jár sikerrel sem Goopy-nál...

...sem ennél a mukinál, akinek nem jut eszembe a neve.

Az egyetlen öröm Polona életében mostanában, hogy a gyerekek nagyon jól tanulnak. Pratima itt lelkendezve szalad hozzá a bizijével.

Polona dobol, a gyerekek táncolnak.

Polona a hűtlen, halott pasijáról álmodik...

Szegény simeknek soha nem jön levelük.

Ha valamit találnak a ládájukban, az mindig csak számla.

Polona megint találkozik Goopy-val és tovább fűzi.

És ezúttal sikerrel jár, juhé!!

"Goopy bácsi, te tényleg találkoztál űrlényekkel?"

"Hát persze, majd mindent elmesélek róluk!"

Talán jobbra fordul ezután a sorsuk.

Goopy beköltözött, és hozott sok pénzt is. :) Romance Sim (ebből esetleg lehetnek gondok, mert hajlamosak a félrelépésre), és az életcélja eljutni az Athletic karrier csúcsára.
A folytatásban kiderül, mi lesz Pratimából és Evanderből.

Nincsenek megjegyzések: