szombat, június 10, 2006

A starter sim, Polona Sims házában most négyen laknak: pasija, Goopy GilsCarbo, és a két gyereke, Pratima és Evander Sims. A gyerekek apja, Benjamin, már elhalálozott ugyebár befalazás következtében...

Rendes gyerekek, takarítanak.

Pratima megnőtt! Dobtam a kockával, egyest, ezért Fortune Sim lett, mint az anyja. Tehát nem csak külsőre hasonlítanak. :) Az életcélja keresni 100 ezer simoleont, ami rengeteg, fogalmam sincs, hogy lehet ezt elérni.

Az átkozott vécé mindig eldugul!

Mára vége a munkának és az iskolának.

Mivel Pratima életcélja töménytelen pénzt keresni, gondoltam, jobb ha minél előbb elkezdi, ezért mondtam neki, hogy keressen diákmelót.

Goopy csinált hambikat, de egyedül eszik, mert a család többi tagja egyelőre mással van elfoglalva. Polona még mindig nem nagyon ért a főzéshez. Mivel a munkájához nem kell tudnia, sose azt tanulja.

Logika pontra viszont van szüksége ahhoz, hogy előléptessék.

Pratima igyekszik megfelelni az anyja elvárásainak, akinek az az egyik vágya, hogy a tanulásban is kitűnő legyen és a munkájában is.

Evander is szorgoskodik.

Itt meg huncutkodás folyik...

A gyerekek egyedül vacsiznak.

Aztán Goopy és Pratima lasztiznak egyet.

Pratimának Fortune Simhez illően azon jár az esze, hogyan kereshetne minél több suskát.

Munkába indul. Golf Caddy-ként dolgozik.

Amin Sims (a simjeim névrokona) minden ok nélkül felrúgta a kukájukat! Ha sokszor csinálja ezt, esküszöm megbánja!

Délután mindenki hazatér. Goopy az Athletic karrier elején tart, de még fiatal, van ideje elérni az életcélját, vagyis azt, hogy sztársportoló legyen.


Egyik este megjelenik Benjamin szelleme. Ha jól látom, még nem tette túl magát azon, hogy meghalt.

Most is tudja, hogy ő egy Knowledge Sim volt.

Hová igyekszik?

Nem tudom mennyire látszik, hogy itt a kép jobb szélén kószál.

Itt meg a ház mögött ólálkodik.

Pratima nem szívbajos! Kedvesen mosolyog apja szellemére.

A szellem még bekukkant a hűtőbe...

...aztán pont mielőtt felkel a nap, fejest ugrik a sírjába és eltűnik.

Hogy itt miért áll mindenki a ház előtt és hová tűntek a cuccok? Sajnos olyan probléma állt elő, amit nem lehetett máshogy megoldani, csak ha kiköltöztettem őket, aztán vissza. Egyszercsak annyira lelassult a játék, hogy nem lehetett semmit csinálni! Nem tudom van-e a köze a tényhez, hogy Polona épp azelőtt hívott egy kertészt...

Miután visszaköltöztek, rendesen ment minden, csak sajna újra be kellett rendezni a házat. Még szerencse, hogy a tapéta, padló, ilyenek megmaradtak!


Polona első dolga hívni egy kertészt, hogy megnézzük, ettől lelassulnak-e a dolgok. De nem. Aztán egy takarítót is hívott. Kívácsi leszek, felbukkanak-e valaha...

Berendeztem újra a házat, nem pont úgy ahogy volt, mert nem emlékeztem mindenre.

Pár dolgot még majd kell venni, autót is, de majd csak akkor, ha már nagyon hiányolják.

Családi ebéd, ami közben Pratima megállás nélkül Mechanical pontért tanul, hogy előléptessék.

Ők is pontokat gyűjtenek.

Evander megnőtt! Ezúttal ötöst dobtam, így Popularity Sim lett. Életcél: elérni a Culinary karrier csúcsát, vagyis híres mesterszakács szeretne lenni.
A következő folytatásban a starter simet, Polonát, minden bizonnyal utoléri az öregség, mert már nincs neki sok addig.

Nincsenek megjegyzések: