vasárnap, június 04, 2006

Ez tehát az első Legacy Challenge bejegyzés. A starter Sim egy nőszemély, a neve Polona Sims. A családnév azért ez, hogy valami egyszerű legyen, a keresztnevekről meg mindjárt mesélek még. :) Számomra a Sims egyik vonzereje az, hogy nevet adhatok a teremtményeimnek. :) Ezért mindig valami érdekes nevet igyekszek adni nekik. Találtam ezt az érdekes oldalt. Ezt használtam arra, hogy Legacytown lakóinak neveket válasszak. Beállítottam, hogy "First name, 3 middle names", mire tul.képpen kiad négy keresztnevet, majd a kapott nevekből kiválasztottam azt, ami legjobban tetszett. Ezt megcsináltam tízszer női és tízszer férfi nevekkel, így lett össz. húsz nevem. Ezeket fogom használni. Miután leírtam őket, megnéztem mindnek a jelentését és eredetét is. Sokat tanultam belőle! A Polona egy régi görög név szlovén változata, és azt lehet tudni róla, hogy egy szentet ill. mártírt neveztek így.
Itt kezdődik a történet:

Egy Legacy starternek alig van pénze és nem szabad csalnia. Még házat sem tudtam építeni neki, csak lepakoltam a fűre a legszükségesebbeket. Igaz, a műanyag flamingó nem tartozik ezek közé, de akart valami díszt, ezért a legolcsóbbat megkapta.

Végülis egészséges a csillagos ég alatt aludni.

Korán kel, hogy időben beérjen a munkába. Fortune Sim, és az életcélja elérni a Business karrier tetejét, vagyis sikeres üzletasszony szeretne lenni. Egyébként az Aspiration-t kockadobással választottam neki, gondoltam, ennyit nehezítek az eredeti szabályokon. A starternek választhattam volna, ami jólesik, de akartam egy kis változatosságot, és nem választottam Family-t, amit majdnem mindig szoktam.

Felállítja a flamingóját, amit egy hülye szomszédja felrúgott.

Amíg a kocsira vár, ami munkába viszi, jobb híján egy papírrepülővel szórakoztatja magát.


Boldogan indul munkába.

Elhagyott táborhely.

Vettem neki egy nagyobb ágyat, megdolgozott érte.

Egy másik hülye szomszédja meg a kukáját rúgta fel. Nem értem miért! A légynek sem ártott szegény! Általában olyan Simek kukáját szokták felborogatni, akik megcsaltak egy másikat, és ezért van egy-két haragosuk.

A rózsaszálat a pasijától kapta, akit időközben megismert.

Itt van. A neve Benjamin Long.



Neglizsében festeget, hogy Creativity pontot szerezzen, és előléptessék.

Előléptették, és már szebb autó viszi munkába.


Logic pont is kell.

Ez a perverz nőszemély nem tudom, miért bámulja őket! Polona munkatársa, azt tudom, egyszer vele jött haza melóból. De hogy az éjszaka közepén mit akar itt, amikor senki se hívta, az rejtély!

Másnap is megjelenik, amíg Polona munkában van. Fura!

Dúl a love...

Pizzát rendelt, mert a főzés még nem az erőssége, egyszer magára is gyújtotta a mikrosütőt, de szerencsére hamar kiértek a tűzoltók. Érdemes megfigyelni a szexi alsóneműjét, amit Noé töltött le a netről.

Benjamin beköltözött. Nem vagyok házasságpárti, ezért lagzi nem volt, és asszem nem is lesz.

Én már tudom, de ők még nem, hogy útban van a második generáció. Ezért építettem nekik egy házikót.

Egyelőre ennyire volt keret. Benjamin egyébként elég jól kereső szakács, Knowledge Sim, és az életcélja megszerezni az összes Skill pontot.
Ha érdekel a folytatás, nézz vissza nemsokára!

Nincsenek megjegyzések: