szombat, június 03, 2006

Szóval ezt a blogot azért csináltam, hogy majd a Legacy Challenge-ről tudósítsak benne. Már elkezdtem. :) Mondjuk miután végigolvastam az összes szabályt, rájöttem, hogy nekem ez túl bonyi, nem fogok mindenre figyelni, hogy minél több pontom legyen. Csak végigcsinálom, aztán kábé összeszámolom a pontjaimat és annyi. :) A legfőbb kihívás számomra benne az, hogy nem használhatok semmi cheat kódot!
Most akkor befejezem a regélést Olympusville történetéről. Igaz, nem tudom kit érdekel... Kicsit olyan ez, mintha magamban beszélnék, itt a nagy üres, vadiúj blogomban. Lalalalaaa! Figyel egyáltalán valaki? :) Nem hiszem. Gondoltam, belinkeltetem magam a sims.lap.hu-n vagy más Simses oldalon, de egyelőre még várok vele, majd később, ha Legacytown már tart valahol. :)
Olympusville lakói. Pontosabban a fekete keret azt jelenti, már meghalt szegény muksó... Hestia és Artemis Tzatziki azért haltak meg, mert már nagyon öregek voltak. Az egyik lányuk, Astarte, viszont nem volt még öreg, sőt! Elmesélem, ő hogyan halt meg. Olyan fajta Sim volt, akinek minden vágya, hogy megmentsék a haláltól. Erre nem tudok más módszert, minthogy halálközeli élménynek teszem ki, vagyis befalazom egy üres szobába, majd napok múlva az éhhalál szélére kerül, és megjelenik mellette a Halál kaszástul. Ekkor gyorsan teszek egy ajtót a szobára, és odaküldöm egy családtagját, hogy könyörögjön a Halálnak az életéért. Ilyen módon Astarte egyszer megmenekült a haláltól tizenéves korában, örült is neki. Csakhogy később felnőttkorában megint meg akart mentődni a haláltól. Így hát megint befalaztam, csak az volt a baj, hogy elfelejtkeztem róla! Mikor eszembe jutott szegény, addigra csak egy urna maradt belőle az üres szoba közepén!! :( Így hát neki vége volt. Addigra volt már egy kisfia, Ares. Attól a Bela Chen nevezetű muksótól, akit én gyártottam. De nem éltek együtt. Mikor Astarte meghalt, már csak a húga, Athena, meg a kisfia éltek abban a házban. Athena meg ilyen mindig woohoozni vágyó Sim, és baromira nem törődik a kis Ares-szal. És egyáltalán idegesíti, hogy létezik. Talán át kéne passzolnia a nagyapjának, Brucey-nak. Mert az apja, ez a Bela, ez se törődik vele, mert neki meg már van felesége és attól egy fia. Róluk nincs kép.
Szóval Artemis Tzatziki gyermekeiről ennyit. Aztán ott van néhai Hestia Tzatziki két gyermeke, Demeter és Poseidon. Demeter mint látható egy nőcskével él boldogan, és három örökbefogadott gyermekük is van. Demeter öccse, Poseidon, eredetileg így nézett ki, csak aztán belezúgott egy vámpírnőbe, az megharapta a nyakát, és ettől ő is vámpír lett. Összeházasodtak és boldogan élik éjszakai életüket. Nappal egy koporsóban alszanak, mert ha kimennének a napra, azonnal szénné égnének.
Kicsit összevissza haladok a sztoriban, de sebaj. :) Athena és Hera Nei Pori gyermekeiről azt kell tudni, hogy Aphrodite és Persephone ikrek. Aphrodite orvos lett, és még az életcélját is elérte, ami az volt, hogy eljusson az orvosi karrier csúcsára. Van egy kislánya, Hera. Az ő apja egy kékhajú pasas, mert érdekelt, hogy vajon a kék haj öröklődik-e, de nem, valószínű a kék alatt fekete a haja a pasinak, mert Hera haja fekete lett. Aphrodite és Hera egy olyan házikóban élnek kettecskén, amit én építettem: az első és eddig egyetlen ház, amit az alapjaitól én építettem a Sims 2-ben. Itt látható:




Aphrodite-nek van egy igaz szereleme, Jill, akit még az egyetemen ismert meg. Jill másutt lakik, de szoktak találkozni.
Akkor most jöjjön Persephone, Aphrodite ikertestvére. Neki nincs valami boldog élete, ugyanis a férje, Destry, Romance Sim (aki mindig woohoozni akar, minél többféle Simmel, annál jobb), ezért megcsalta szegényt. Persephone amúgy színésznő, sokat keres, nagy sztár, de hát az előbb említett ok miatt mégis szomorú. Négy gyermekük van, akik közül a két legfiatalabb egy ikerpár, de ők nem egyformák. Érdekes egyébként, hogy pont egy ikerpár egyik tagjának lettek ikrei, ahogy az életben is ez valószínűbb szokott lenni, mint olyannak, akinek a családjában nincsenek ikrek. Nem tudom, véletlen-e, vagy a játék még erre is figyel; ha az utóbbi, el vagyok ájulva!! :) Destry eredetileg így nézett ki. Mint egy torzszülött! Úgyhogy ráeresztettem egy plasztikai sebész gépet, így lett az eredmény a családfán látható. Itt viszont a játék nem tökéletes, hiszen az ezután született gyerekek kinézetére is hatással volt a plasztikázás, ami ugye az életben nem így működik...
Hera Nei Pori gyermekéről, Zeusról, csak annyit, hogy felnőtt és még mindig két vén anyjával éldegél.
A harmadik család pedig Demeter és Astarte Ambrosiájé. Ők az a család, akiknél nem használtam cheat kódot, ezért elég szegényes volt a hajlékuk, de azért megvolt mindenük, ami kell. :) Fiuk, Dionysus, kijárta az egyetemet, matematikát tanult, aztán visszaköltözött hozzájuk, dolgozni kezdett, de még egyedülálló. Illetve van egy egyetemi szerelme, azzal találkozgat. Pleasure Sim, aki folyton csak játszani akar. Húga, Artemis, férjhez ment ahhoz a Roghier nevű muksóhoz, akit én kreáltam neki. (A Roghier hülye név, tudom, én találtam ki, Legacytown-ban már sokkal jobb nevek lesznek!) Két gyerekük van.
Itt a mese vége. :)

Nincsenek megjegyzések: