csütörtök, június 15, 2006

Mivel kezdenek kissé sokan lenni a legacy házban, kénytelen voltam kibővíteni. Nem annyira szeretek építkezni... A Sims 1-ben meg pont azt szerettem. Emlékszem, mindig építettem egy hatalmas villát, berendeztem mindenféle gyönyörű, netről letöltött bútorral, tapétával, aztán már nem volt kedvem semmit csinálni. Hiszen amint beengedtem a simeket, mindent összebarmoltak. És unalmas is volt, mert a gyerekek soha az életben nem nőttek fel, a simek meg minden áldott nap, hétvége nem létezvén, dolgoztak. Ha meg nem volt állásuk, akkor otthon barmolták össze a kecót. Szóval szerintem a Sims 2 milliószor jobb, annyival, hogy mivel a simeket nevelgetni olyan izgi, az építkezés már kevésbé érdekel :)

Szóval amíg építkeztem, kiküldtem őket a ház elé. Itt látható Goopy, Pratima és a karjában Cesare, valamint Lauren.

Hátul Evander, befogott orral, mert Cesare büdös. Lauren meg hisztizik, mert ő is elég mocskos már. De muszáj egy kicsit várniuk, mert nem lehet úgy építkezni, hogy mindenki benn a házban randalírozik!

Pratima átpasszolja a büdi fiát a sógornőjének.

Lauren nem örül neki.

Később az épülő ház emeleti ablakából kikukkantva észrevettem a barátnőm simjét.

Pár órával később... (Mármint emberi órával később, nem sim órával. :) ) Kész a nagy ház! A kertben Polona, aki nemrég ért haza melóból, Lauren, Goopy, Pratima és szegény kis Cesare a fűben. Evander munkában van.

A ház hátulról. Elég érdekes, de most valami szokatlant akartam. :)

Ennek a résznek kicsit üdülőház-hatása van. :)

Alsó szint felülnézetből.

Felső szint felülnézetből. Itt van egy lomtár is, ami később gyerekszoba lesz. Pénzkód nélkül építkezni hasonlít az igazi életre: nem dobok ki gondolkodás nélkül mindent, hiszen azzal pénzt vesztek.

A második szinten lévő folyosóról lenézve. Kár, hogy nem látszik az a szép lécső. Ha közel megyek hozzá, eltűnik, úgyhogy sose lehet közelről lekapni.

Ebédlő.

Konyha.

Nappali(-szerűség).

Medence hátul az oszlopokon álló szobák alatt.
A következő részben a Harmadik Generáció második tagja, Lauren és Evander kisbabája is megérkezik, hogy folytassa a másik vérvonalat.

Nincsenek megjegyzések: