péntek, június 16, 2006

Az eddigi legizgibb fejezet következik, amelyben kis híján tragédia történik!

Itt még minden rendben. Polona repdes, Laurenen pedig már látszik, hogy várja a második Harmadik Generációs kis simet.

Goopy eteti Pratima fiacskáját.

Itt meg Evander eteti. Az anyukája igazából nem nagyon törődik vele, lévén Fortune Sim, akit leginkább az érdekel, hogy előléptessék. Bár most ott a háttérben megint a hóesésről elmélkedik.

Azért kap tőle is egy ölelést. :)

Lauren hasa már jó nagy!

Pratima a telefonon lóg és barátokat gyűjt a mielőbbi előléptetés érdekében.

Na, szülessen már meg, mindig olyan izgatottan várom, hogy lány-e vagy fiú! :)

Polona kihasználja öreg napjait, megtanult dobolni.

Boldogan várja második unokáját.

"Nekem van egy yachtom, szoktam rajta utazgatni a pasimmal" - meséli Polona egyik kolléganője. "Hülye sznob" - gondolja Lauren.

Másnap reggel... Lauren eteti a babát, mert senki más nem ér rá éppen, ill. az anyja is etethetné, de nem a legjobb anya a lelkem... Mondjuk én is vigyázhatnék jobban egy terhes simre!

Egyszercsak Lauren leteszi a babát és összegömbölyödik a padlón. Haldoklik! Éppen éhenhal szegény!

Pánikszerűen leállítottam a játékot, és hála az égnek, hogy Evander a közelben volt, ezért amint megjelent a Halál, le-leállítva a játékot, amint lehetett, rányomtam, hogy Evander könyörögjön a kedvese életéért.

Sikerült! A Halál elhajította a kaszáját, és Lauren a levegőbe emelkedett.

Minden jó, ha jó a vége! (De azért eléggé megijedtem! Annyira sajnáltam volna Laurent. :( )

Aznap este megszületik Lauren fia, Olavi Reeves. Mivel a szülők nem házasok, az anyja vezetéknevét kapja. A keresztneve egy norvég/dán név finn formája, a jelentése: "ős leszármazottja".
A következő fejezetben kiderül, kire fog hasonlítani a két kis sim lurkó. Olavi szeme és haja (a sötét szemöldök alapján) az anyjáé, ennyi már most is látszik. :)

Nincsenek megjegyzések: