csütörtök, július 13, 2006

Ebben a részben is 6 sim nap telik el, de nincs róla sok kép. Közben rájöttem, hogy ha így csinálom, hogy 6 nap az egyetemen, és 6 nap itt Legacytown-ban, akkor az öregek gyorsabban öregednek, mint normálisan, mert az egyetem alatt 24 nap telik el, míg ha nem jár oda egy fiatal, hanem a szülői házban marad, akkor csak tizenvalahány... na mindegy, most már ez lesz.

Olavi (G3) olyan hirtelen változott öreggé, hogy nem tudtam rendesen felkészülni rá. Senki nem volt ott, csak ő. Az unokatestvére, Cesare (G3), éppen akkor ért haza melóból. Sajnos Olavi nem volt valami fényes kedvében, amikor megörgedett, csak zöldben volt. :( Félek, hogy emiatt nem lesz hosszú élete. :(

Ilyen lett Olavi Fairchild született Olavi Reeves öregkorára. Életcélját (sztársportoló; Hall of Famer) még nem érte el, de szerintem el fogja, még van ideje. :)

"Gratulálok ecsém!" - mondja neki Cesare.

Rengeteg szellem jár itt éjjelente! Nem tudnak aludni tőlük, hol Cesare ül föl az ágyban, hol Olavi... mi lesz a későbbi generációkkal? Már több szellem lesz a házukban, mint élő sim!!

Cesare örül, mert előléptették rendőrfőnökké!

Másnap már ilyen cuccban megy melóba. Életcélja hős kapitánnyá válni (Captain Hero), szerintem el fogja érni. :)

Cesare repked a levegőben... Azért edz, hogy majd előléptessék. És itt telt le a 6 sim nap.
Ezután a két Negyedik Generációs sim harmadik egyetemi éve következik. :)

Nincsenek megjegyzések: