kedd, július 11, 2006

Ez a fejezet Fatma Sims (G4), Suibhne Fairchild (G4) és Derek Vijayakar (Fatma jövendőbelje) második egytemi évéről szól.

Fatma nagyon akart csatlakozni a görögökhöz, úgyhogy áthívott egy párat. Sajnos nem sikerült kellően összebarátkozni velük a megadott időn belül, így hát nem fogadták be maguk közé.

Suibhne és Fatma élesítik az elméjüket, hogy jobban menjen a tanulás.

Fatma megint áthívta az őrültködő görögöket, hátha most jobban megkedvelik.

Barátkoztak, barátkoztak, de még mindig nem fogadták be.

"Úúú, de jó nő!" - gondolja Derek. Ejnye, Derek!

Fatma már készíti a reggelit, de Derek olyan éhes, hogy nem bírja kivárni.

Na már kész is a kaja!

Derek piszkálja az elromlott számítógépet.

Fatma egyik este megint áthívta a görögöket, és ezúttal befogadták! Nagyon örül neki, és már ő is úgy rohangászik, mint ők. Remek.

RABLÓ!!!! Nem tudom hogy lehettem olyan hülye, hogy elfelejtettem riasztót tenni az ajtó mellé! :/

Feljött az emeletre Derek és Fatma szobájába és megtetszett neki ez a festmény.

Fatma felébred és hiányolja a festményt.

"Ne bánkódj, veszünk neked másik festményt!"

De a rabló még nem ment el!

Elvitte a sakkozó asztalt, basszus! :/

Itt nem is jöttem rá, mit zsákolt be!

De örül neki. :/

Jaj a számítógépet ne!!!

Huh csak a széket vitte! (Elég hülye...) A földszintről is elvitt egy széket (arról nincs kép), de a gépeket otthagyta. Szék-fetise van??

Másnap feltűnt, mi hiányzik még a földszintről: a tévé!! Megvettem mindent újra, és aztán sürgősen tettem egy riasztót az ajtó mellé.

Suibhne és Fatma próbálnak tanulni, de bejön valami állatfaj és szórakoztatja őket.

Suibhne pucolja a mocskos tűzhelyt.

Egyik este nagyon felhevültek az érzelmek és láttam, hogy Fatma szeretne woohoo-zni a barátjával. Ejnye. :D Mivel azt csak franciágyban tudnak a simek (jó meg még pár helyen, de egyszemélyes ágyban nem)...

...vettem nekik egyet.

Hancúr után.

Közben Suibhne csak nyomja a síelős játékot...

...de már éjjel 2 volt, úgyhogy elküldtem aludni.
Másnap sikeresen levizsgáztak mindhárman, és befejezték a második iskolévet. Fatmának megváltoztattam az aspiját. Dobtam a kockával, és Knowledge lett, mint a barátja, Derek. Az életcéljuk is ugyanaz most már: elérni a Medical karrier tetejét. Összeillő pár. :) De mint tudjuk, Fatma nem fogja ezt elérni, mert más terveim vannak vele. :)
A következő részben visszatérünk hat sim napra Legacytown-ba Fatma apjához, Cesare-hez, és Suibhne apjához, Olavihoz.

Nincsenek megjegyzések: