vasárnap, október 01, 2006

Ebben a részben sok minden történik, jó is, rossz is...

Miután a Hetedik Generáció elkezdte az iskolát, kaptak két ágyikót a rácsos ágyak helyett.

Kora reggel, suli előtt. Gronw (G7) házit ír, Mirna (G6), az anyukája, festeget, Dayo (G5), a nagyija, pedig reggelit készít.

Leevi (G7) pontosan olyan tisztaságmániás, mint az apja, Steponas (G6).

Mirna elkészült a festménnyel, ami a negyedunokatestvérét, Steponast és távol élő párját, vagyis Leevi anyját, Cassidyt ábrázolja.

Steponas éppen munkába indul. "Szupertitkos kutatóként" dolgozik.

Mirna nem dolgozik, úgyis van elég pénzük. Otthon van egész nap. Itt éppen úgy teszi hasznossá magát, hogy hangolja a zongorát.

Életcélja 20 szerető. Sajnos hiába szerzett be többet is tini korában, az érvénytelenné vált, amikor felnőtt lett. :( Most igyekszik begyűjteni újabbakat. Ő a kettes számú, a kertész.

Vacsoraidő. "Anyu, éhes vagyok!" "Előbb a házidat fejezd be, fiam, aztán ehetsz!"

Hétvége kora reggel. A gyerekek pizsiben játszanak.

Gronw még mindig pizsiben, kiment hintázni. De ezen a képen nem is ő az érdekes, hanem az a lepke, ami mögötte látszik.

Az anyukája kiment hozzá, hogy lökje.

Gronw már nincs pizsiben, viszont kimúlt a kanapén. A hátsó falon lógó festményről az ükapja, Olavi Reeves Fairchild (G3) néz le rá.

Este a szupernagyi hazajön és pirospacsiznak.

Reggeli.

Gronw a suliról mesél fürdőrucis anyukájának.

Gronw az erkélyen, sötétben, magányosan sakkozgat.

El is felejtettem, hogy Lakeisha (G5) egyszer készíttetett magáról ilyen fotókat, mikor a városban járt. Most kitettem a konyhapultra.

Lakeisha elérte az életcélját! 50 álomrandija volt Elmerrel, a vámpírral! Most megkérte Elmert, hogy költözzön be.

Előtte vett neki emberré változtató italt.

Elmer emberré változott, és most már ő is öregedni fog. Pleasure Sim, ezt eddig is tudtam, és most már azt is tudom, hogy az életcéja megérni hat gyermekének az esküvőjét. Na, ez ki van csukva! :) Viszont Leevi vörös hajának rejtélye megoldódott! Hát azért vörös, mert jól láthatóan a nagyapjának a haja is vörös! Mindig is láttam, hogy nem egészen olyan Elmer haja, mint a többi barnahajú simé, de esküszöm nem jöttem rá, hogy vörös! Szerintem azért, mert eddig kék volt az arca és nem látszott jól. Így, hogy fehér a bőre, már egyértelmű.

Elmer a fia, Steponas szobájában kapott egy ágyat.

Elmer a vele elvben nagyjából egykorú Dayoval reggelizik. Persze Elmer sokkal később lesz öreg, mivel eddig vámpírként nem örgedett.

Steponas a fiával, Leevivel játszik. Dayo vacsit tálal.

Gronw játszik, az anyukája az éppen aktuális szeretőjével lóg a telefonon, az ötödunokatestvére, Leevi, pedig házit ír.

Lakeisha és Elmer továbbra is csak éjszaka lehetnek együtt, mert előbbi még mindig vámpír, és ha nappal kikelne a koporsójából, meghalna.

Lakeisha segít az unokájának, Leevinek, házit írni.

Elmert politikusi pályára állítottam. Éppen akkor indul munkába, amikor a gyerekek iskolába.

Steponasnak ma szabadnapja van, ezért egész nap nem öltözött fel. Éppen vacsit tálal.

Lakeisha a tetőteret takarítja. És nem tudtam, hogy most látom utoljára...

A gyerekek játszanak.

Tragédia történt! És nem értem hogyan!! Egyik este, amint lement a nap, mentem megnézni Lakeishát, aki nappalonként a tetőtérben lévő koporsójában aludt. De Lakeisha már nem volt ott, csak a Halál!

Steponas, Lakeisha fia, éppen a közelben volt, mondtam neki, hogy könyörögjön az életéért, de már túl késő volt ahhoz. :(( Azt terveztem, hogy Lakesiha örökké éljen, hogy megérje a dédunokája, ükunokája, sőt még a mágikus Tizedik Generáció születését is, de sajnos nem sikerült. :((((

Még aznap este...

...Gronw tinivé változik. Dobtam a kockával és Romance Sim lett, mint az anyukája, Mirna. Az életcélja "profi partivendéggé" válni. Csakhogy ezt nem fogja elérni, valószínűleg. Nem szép jövőt szánok neki, a neve miatt, akinek viselője egy monda szerint meg akarta ölni a szeretője férjét, de helyette őt ölték meg... Fulladásos halált szánok neki, így a legacy még 1 pontot szerez, mert lesz egy ilyen szellem a telken.

Szegény Elmer! Meghalt az igaz szerelme, Lakeisha. Ezentúl ő ott fog aludni, ahol Lakeisha koporsója állt eddig a tetőtérben.

Ez egy használaton kívüli ágy, Lakeisha sírköve és a hamukupac, ami maradt belőle, ugyanabban a szobában. Azt nem értem, miért ilyen sima sírköve van! Miért nem arany és márvány, hiszen elérte az életcélját?! Furcsa...

Közös reggeli. Ők laknak most a legacy házban, balról jobbra: Leevi Pederson (G7), Steponas Sims (G6, Leevi apja), Dayo Patch (G5), Mirna Patch (G6, Dayo lánya), a nemrég tinivé változott Gronw Patch (G7, Mirna fia és Dayo unokája), Elmer Day (Steponas apja, Leevi nagyapja).

Leevin a sor, hogy tinivé változzon.

Dobtam a kockával és Popularity Sim lett. Életcél: politikusi karrier teteje, vagyis polgármesterség. Megint érdekes véletlen, hiszen a nagyapjának nemrég véletlenül pont ezt a karriert választottam. Majd tanulhat tőle. :)
A következő fejezetben félek, hogy a legacy legidősebb tagja, Dayo Patch (G5), el fog távozni. :( Már 77 sim napos.

Nincsenek megjegyzések: