szerda, július 25, 2007

A Shaffer Life Artist Challenge második hete következik. Kicsit írtam még a szabályokhoz, vagyis módosítottam ezt a bejegyzést.


A kicsi Boyce megállás nélkül vonított, Kiersten nem tudott tőle aludni, úgyhogy kinyögte a pénzt, és épített a kiságy köré csupasz falakat. Nem kell félni, ezen a falon ajtó is van! :)

Kiersten gondolata: "Haha, előbb egy kis ártatlannak tűnő párnacsatázás, aztán élve befalazás. Imádok játszani a barátaimmal!"

Kiersten legújabb áldozata: "Kiersten, szerintem a fiad nem boldog." Kiersten: "Persze, mert még túl kicsi és idióta ahhoz, hogy megértse, hogy éppen érte dolgozok, azért festem ezt a képet, hogy eladjam és legyen betevőre valónk!"

Totyogó lett a kis szörnyeteg!

Boyce: "Grr, nézzétek ez a tekintetet, én is tudok olyan gonoszul nézni, mint az apukám!"

"Kinyírlak, te hülye nyúl!!" Bájos gyermek...

"ÁÁÁÁ, büdös a pelusom, de senki se tesz tisztába, és még életemben soha nem mosdattak meeeg!!" Persze, mert anyádnak nincs pénze kádra, és nem is lesz, úgyhogy jobb ha ebbe beletörődsz.

Ah, apa és gonosz fejű kisfia! De édesek.

Jesszus, visszavonom az édeseket!! Ettől a fejtől rémálmaim lesznek. :/

"Na, ebből elegem van, világgá mászok!"

"Miért kell mindennek az anyámról szólnia? Grrr."

Ismét rendben hullanak a befalazott pasik. Itt Kiersten és Malcolm éppen egy jó kis woohoo után vannak, és azon idegeskednek, hogy nem láthatják a műsort, mikor meghal a pasas, mert takarja a fal. Hát, nem is beteg család... :/

"Idenézzetek, és féljetek! Én vagyok Boyce, és iskolás lettem! Anyám sorozatgyilkos, apámnak még az enyémnél is gonoszabb feje van. Velem senki ne akarjon egy iskolapadba ülni! Grr. Ja, az ott hátul a csipkés bugyiban csak az anyám. Nem kell vele törődni."

Kitavaszodott. Kierstent megbíztam, hogy ültessen uborkát, azt biztos még többért el lehet majd adni, mint a paradicsomokat. Hogy ezt miért neglizsében kell csinálni, azt ő tudja... A háttérben Boyce, kiviszi a tegnapi újságot. Rendes kölyök.

Kertészkedni is segít.

"Te hülye hűtő, szétverlek!!" Ö. Visszavontam az előzőt...

"Letépem az ajtódat!!!"

Úgy vettem észre, hogy a kertészkedés jó hatással van Boyce-ra, aki egyébként jómaga is tökéletes sorozatgyilkos palánta... Így hát kiküldtem éjjel uborkát gyomlálni, mert aludni nem volt hajlandó, de elkezdett esni, és itt éppen azon ámuldozik. Mert eddigi kis sim életében még nem látott esőt.
Hát, ennyi történt a második héten.

Nincsenek megjegyzések: