szombat, július 28, 2007

Itt a Shaffer Life Artist Challenge harmadik hetének története. Egy picit megint változtattam a szabályokon, de ezúttal igazán nem sokat.

Malcolm, a rá jellemző ördögi vigyorral a fején: "Heheee, hoztam a nőmnek egy bazi nagy virágcsokrot, mert olyan jó volt a... khm, randink."

"Jól van, fiam, csak így tovább, kapj el minél több szárnyas férget. De aztán egy se maradjon ám életben!" Boyce: "Igyekszem, apu!"

"Ez a kölyök egyszer még gazdaggá tesz."

"Ha nagy leszek, én is olyan gonosz akarok lenni, mint az apukám!"

"Már a gonosz nézést is sikerült tökéletesítenem!" Valóban lenyűgöző, Boyce... (Nem szívesen találkoznék ezzel a gyerekkel egy sötét utcán!)

Kiersten: "Fiam, rendesen edd azt a kekszet, ne az orrodba tömd!" "Mhmmym... De hát éhes vagyok anyu! Semmi mást nem adsz ennem! Mhmnymnym..."

"Anyu, apu, nem hagynátok abba legalább addig, amíg eszem?? Főleg, hogy végre kaptam valami mást is, mint junk foodot."

Boyce: "Na, nekem aludnom kell, mert holnap suli. Lesztek szívesek hagyni aludni, oké?"

Kiersten: "Szerintem te is elférsz még itt mellettünk." Fúj, Kiersten, legyél már tekintettel egy kicsit szerencsétlen kisfiadra!!

"Nézd, anyu, jó jegyet kaptam a suliban!" "Teszek rá, kisfiam, most festek, és megjegyzem, azért, hogy legyen pénzünk enni."

Beértek az uborkák! Ahogy reméltem, még jövedelmezőbbnek bizonyultak, mint a paradicsomok: Egy növény termését több mint 100 pénzért lehetett eladni!

"Szia, újságkihordó csajszi! Ha tini leszek, leszel a nőm? Ha nem, akkor szólok anyukámnak, hogy falazzon be." "Ööö, oké!"

"Anyu, apu, megint jó jegyet hoztam a suliból!"

"Hova dugjam, hogy észrevegyétek??"

"Ezt még nagyon meg fogják keserülni!"

"Anyu, nézz ide, most lesz belőlem tini!" "Bocs, nem érek rá..."

"...éppen az éhhalál küszöbén állok!"

"Na, most hogy tini lettem, még mindig jól megy a gonosz nézés?" Hát, Boyce, ezt még gyakorolni kell.

"És ha csak így simán nézek?" Sokkal jobb!

Boyce: "Bleh, mindjárt hányok! Tudom, ezt a simet néztem ki első csajomnak, de most hogy tini lettem, feltűnt, hogy nem tetszik!" Boyce-nak elég nehéz olyan párt találni, aki tetszik neki, ugyanis amikre gerjed, az a bűzölgés meg a fehérnemű viselés... Érdekes ízlése van, de azt hiszem, az eddig megismert "elbűvölő" személyiségéhez pont illik. Amit utál, az meg a sapka viselés. Szóval akkor az újságkihordó csajszik eleve kilőve... Ja, egyébként Popularity Sim lett. Az életcélját még nem tudom.

"Grrrr, nem érted, te hülye teremtőm, hogy mindjárt idegösszeroppanást kapok, és az egyetlen, ami megmenthet ettől, ha végre sikerül randiznom valakivel????" Dolgozom rajta, Boyce, hidd el!

Boyce: "Hm, lehet, hogy mégis randiznom kéne vele? Csak egyet, amíg jobb kedvem lesz, aztán dobni?"

"Áh, nem, hova is gondoltam? Rosszul vagyok, ha csak rá kell néznem! Inkább szólok anyunak, hogy falazzuk be." És bizony ez is lett a sorsa szegény csajszinak... Ezen a héten is rengeteg sim pusztult el élve befalazás következtében a Shaffer házban...

Boyce: "Mama, siessél már azzal a hókuszpókusszal, és varázsolj ide nekem gyorsan egy csajt!"

Csaj: "Tejóisten! Ezzel a majomképűvel kell randiznom??"

Boyce: "Hé, mama, ez nem tetszik! Ki nem állhatom a sapkás újságkihordó csajokat!" Mama: "Magadra vess! 15 pénzzel akartad kiszúrni a szemem, hát ez jár érte!"
És ennyi volt a harmadik hét története.

Nincsenek megjegyzések: