szombat, szeptember 08, 2007

És ezennel az egész Prosperity Regénynek vége! Az utolsó család sarja, Stian Agg, is elérte a célt, amit kitűztem elé, vagyis az életcélját. Igaz, kissé "csaltam", mert egy csomó elixirt ivott, hogy ne öregedjen meg időnek előtte. Valószínűleg meghalt volna, mielőtt eléri az életcélját, ami az volt, hogy felneveljen húsz cicát/kutyát. Rajta kívül a tenyészállatai is, két cica és két kutya, akik termelték a kölyköket, szintén sok élethosszabbító tápot ettek. Úgyhogy a siker ennek köszönhető. De nem baj, akkor is örülök neki, mert ezt az életcélt eddig még nem értem el. Alant lesznek képek, de nem csináltam képet minden egyes állatról. Stian egyébként Növénysimmé változott, ezt is ki akartam próbálni, és sikerült. Aztán növesztett egy bébit, így lett egy lánya, Ashtoreth. A név bibliai, héberül van. Egy főníciai istennőt is így hívtak, aki a szerelem, a háború és a termékenység istennője volt. Ashtoreth aztán ivott egy normál simmé változtató italt, és így látszik a későbbi képeken. Egyedül az elf-füle árulkodik arról, hogy ő nem közönséges halandó. :) Popularity Sim, és az életcélja Sim City polgármestere lenni. Elég jól halad a célja felé. Stian közben azzal is boldogította magát, hogy néha áthívta szerelmét, Erciliát, aki ugye elérte az az életcélját, hogy húsz szeretője legyen. Stian ezek közül csak az egyik, de sosem jött rá. Ercilia is látszik pár lenti képen, és az arca kormos. Érdekes játékhiba, vagy mi. :) Egyszer belecsapott a villám, amíg itt volt az Agg házban, és csupa kormos lett mindene. Aztán hazament, és gondoltam, meg fog mosakodni, de mikor megint átjött, mindene tiszta volt, csak az arca nem. :) A sok-sok kisállat nevét, akik az Agg házban éltek vagy ott születtek, erről az oldalról szedtem. Leírom ide őket, hátha valakinek kell egy aranyos sim kutya vagy sim cica név. :)
Fiú kutya nevek:
Sparky
Diesel
Sam
George
Jessy
Lány kutya nevek:
April
Ruby
Rose
Tammy
Paddy
Tippy
Sheba
Fiú cica nevek:
Whiskey
Zac
Jasper
Fluffy
Jimmy
Bundy
Lány cica nevek:
Jasmine
Jazz
Angel
Opal
Millie
Flash

































Nincsenek megjegyzések: