vasárnap, december 19, 2010

Teszek egy kis kitérőt a Real World eseményeitől és elmeséltem, mi történt Merlynnel. Ahogy itt írtam, Merlyn a kiszavazása után egy játékhiba következtében nem költözött ki maradéktalanul a villából, hanem irányíthatatlan formában megjelent a medence partján, majd nem sokkal később éhen halt. Szelleme azóta a villában kísért. Igen ám, de észrevettem, hogy (látszólag) benne van a simtárolóban! Beköltöztettem egy üres házba, de amikor oda bementem, nem volt ott. Ha mentés nélkül léptem ki, megint látszott a simtárolóban stb. Végül mentettem a játékot, mielőtt kiléptem abból a házból, ahová beköltöztettem. Most már nincs a simtárolóban sem, a házban sem, a sírköve viszont továbbra is ott van a villa kertjének sarkában, úgyhogy ezzel végérvényesen halottnak tekinthető. (Illetve, biztos van olyan cheat, amivel feltámaszthatom őt is és Kadert is és boldogan élhetének együtt valami szép házban... Talán majd egyszer megcsinálom ezt.)

Nincsenek megjegyzések: