vasárnap, január 09, 2011

Az Alphabet Legacy első fejezete következik, ami a második generációról szól. A legacy történetének legelején indul és ott ér véget, hogy a második generációs örökös felnőtt lesz.


Abigail játékos sim, úgyhogy nem bírja ki, hogy ne próbálja ki a flakonokkal zsonglőrködést. Bár hajléktalan és nagyon csóró, egyáltalán nem fél a jövőtől.


Ez a tükör volt az első Skill építő tárgy, amit vettem neki. A Slacker karrierben kezdett dolgozni először. Mivel itt kizárólag az alapjáték van telepítve, nincs kifejezett életcélja. Csak annyi, hogy mivel Romance Sim, minél több szeretőt akar ugyebár.


Megérkeznek a szomszédok, hogy üdvözöljék, de sajnos nincs köztük megfelelő férfi a szaporodáshoz. (Csak NPC vagy Townie lehet.)


"Halló! Van esetleg egy jóképű kertész önöknél, akinek kedve lenne legacyt alapítani velem?"

Ld. a kis virágágyást az út mellett, amit kizárólag azért ültettem, hogy idecsábítsunk egy kertészt.

"Csak női kertészünk van jelenleg."

"Kár."


"Ne már, hajnalok hajnala van, muszáj dolgozni mennem?"

Ha nem akarsz éhen halni, akkor tanácsos.

Hjaj, a legacy alapítók sanyarú sorsa!


"Helló, csinos postáscsaj, nincs kedved meginni egy sört?"

Bár ettől nem jutunk előbbre a legacyban, de Dagmar Bertino egy szeretőnek jó lesz.

Sajnos azonban okos sim ez a Dagmar és elég nehéz volt meggyőzni...


"Na, komolyan, nem akarsz átjönni egy sörre? ... Pedig már pizsamára vetkőztem."


"Ó, Abigail, olyan jólesik, amikor flörtölsz velem!"


"De akkor meg miért nem vagy hajlandó átjönni végre?"


Hohó, egy férfi sim, aki NPC és szebb, mint egy majom! (Bár, nem sokkal.)


A legacy alapítóinak első találkozása.


Dagmar végre beadta a derekát.

Marylena (asszem ez a neve): "Helló, én is beszállhatok?"


Abigail és Dagmar "legjobb barátok" lettek. Hát, ahogy elnézem, ez már több, mint barátság.

De persze Abigailnek legacyt is kell itten alapítani, úgyhogy...


Dagmar: "Tudtam, hogy nem lett volna szabad megbízni benned!"

Szegény Dagmar...

Itt az ideje, hogy bemutassam a legacy alapító apját.

Név: Stephan Gothier
Aspi: Knowledge
Személyiség: Virgo, Neat 6, Outgoing 6, Active 6, Serious 4, Grouchy 3


"Legközelebb nézhetem, mikor Dagmarral smároltok?"


Végre készül a második generáció.


Stephan beköltözött, de esküvő nem volt, mivel nem akartam Abigailt, a Romance Simet, ilyesmivel kínozni.


"Hoppá, terhes vagyok!"


"Lássuk csak, itt azt írják, hogy szüléskor... HOGY MICSODAAA?!?!"

Aha, én is pont így reagáltam erre.


"Ez még sokáig fog nőni?"


"Képzeld, Dagmar, gyerekem lesz!"

"Hadd ne ujjongjak."


"EZ FÁÁÁÁÁÁÁJ!!!!!"

Ja, én is úgy emlékszem.


Ez a kisfiú az Alphabet Legacy második generációjának elsőszülött tagja. Minekutána ez egy matriarchális legacy, ő nem lehet örökös. Becses neve Baxter, ami egy angol név. Óangol családnévből származik, melynek jelentése "pékné".


Stephan először veszi a karjába fiacskáját.


Abigail megint terhes, de közben próbál kibékülni Dagmarral.

"Gyere már át! Vettem egy új cédét!"

Nem mintha lenne pénze ilyesmire, de mindegy. Érdemes megfigyelni a pénznövény ültetvényt mögötte, ami azért szükséges, mert Stephan szánalmas fizetése semmire se elég, Abigail meg ugye otthon van a gyerekkel.

"Érdekes, ez a gyerek nem ronda."

Ilyen idősen még egyik sim kölyök sem az, de itt még féltem, mi lesz belőle...


...de szerencsére tényleg helyes lett.


"ÁÁÁÁ, SZÜLÖÖÖÖÖK!!!!"

"Na, én elmentem dolgozni."


És itt az örökös! Egy kislány, a neve Benita, ami egy spanyol név. A Benito név női megfelelője, ami pedig a Benedict spanyol formája, jelentése: "áldott". Nagyon szép név szerintem.


Ez a szerelőbácsi is szebb egy fokkal az ördögnél, úgyhogy gondolkoztam rajta, hogy jó lenne Benita jövendőbelijének, de aztán rájöttem, hogy muszáj lesz már egy townie-t beszervezni, hogy hozzon pénzt. Goopy egyébként kézenfekvő lett volna, csak ő olyan "agyonhasznált" sim, hogy nem akartam pont őt.


"Elegem van az életemből, még mindig a szabad ég alatt alszom, a gyerekemnek meg jutott egy festetlen falú, padlómentes viskó, és akkor még bilizni se hajlandó!!!"

Sajnálom, Abigail, őszintén!


Baxter végre kinő a bilis korból, aminek Abigail láthatóan roppantul örül. Goopy a barátunk, úgyhogy ő is velünk ünnepel.


Baxter szerencsére nem nagyon hasonlít az apjára.

Személyisége: Aries, Neat 6, Outgoing 9, Active 6, Serious 4, Grouchy 3

Ez viszont szinte teljesen megegyezik az apjáéval, csak Baxter még bulizósabb. Az anyja személyiségétől teljesen eltérő.


Még ugyanaznap Benita totyogóvá cseperedik.


Aranyos!


"Üdvözlöm, kedves Amin Sims, ön ugyebár townie, és még nem is bűnronda, úgyhogy jó lenne a lányomnak."

"Rendben, szívesen megismerném a kedves leányát."

"Á, még pelenkás, de mindenképp jöjjön vissza huszonnégy nap múlva."


Családi fotó. Stephant végre megszabadítottam a kajaszállító korából visszamaradt satyijától, Baxter és Benita pedig új frizurát kapott.


Benitának is eljött az iskoláskor.


"Sziasztok! Benita Alphabet vagyok, az Alphabet Legacy második generációs örököse."

Benita személyisége teljesen megegyezik a bátyjáéval.


Vettem neki új ruhát...


...nehogy már pont ugyanaz a farmerruha legyen rajta, mint a kis barátnőjén.

Ez a két kislány egyébként a Real World történetben szereplő Ace és Ornella két lánya, Anni és Amala.


Amala és Baxter nagyon megkedvelték egymást, úgyhogy elhatároztam, hogy felnőve összehozom őket.


Az előző kép óta eltelt időben telepítettem kedvenc kiegészítőmet, az Évszakokat. Úgy állítottam be, hogy az évszakok a megszokott sorrendben kövessék egymást, és kezdetnek telet választottam, hogy hajléktalan simjeim életében legyen egy kis izgalom. :) Hehe, gonosz vagyok. Egy kicsit fagyoskodtak, de végül is nem lett semmi bajuk, aztán építettem is nekik egy viskót. Igaz, kezdetben csak az ágyaik fértek bele.

A kiegészítő telepítésével megjelentek az életcélok.

Abigail: Celebrity Chef
Stephan: Chief of Staff

Na, ezeket nem érték el, és már nem is fogják.

A munka közben megjelenő szerencsekártyákat egyébként ebben a legacyban mindig becsülettel megválaszolom, minek következtében sokszor előfordult, hogy kirúgták vagy lefokozták szegény simjeimet.

A képen Baxter szülinapját ünneplik. Amin Sims, mint a család jövőbeli tagja, meg lett hívva a nagy eseményre.


Baxternek tetszik, amit a tükörben lát.


Tényleg nem lett rossz pasi.


Barátnőjének, Amalának is tetszik.

Baxter Family Sim lett, ami azért tökéletes véletlen, mert Amala is az! Életcélja: hat unoka


Ilyen volt az Alphabet család első háza, ami már rendesen ki volt festve.



Abigail és Benita közös szülinapján nagy partit rendeztek. Mire eljött ez a nap, kitavaszodott, viszont elég hideg volt még, és el is kezdett hullani a hó az ünnepség alatt. De ettől még mindenki remekül szórakozott.


"Hé, még mindig szexi vagyok!"

Ez így van, Abigail. :)


Amin Sims (piros pólóban, háttal) alig várja, hogy asszonya felcseperedjék.


"Na, milyen lettem?"

Szaladj a tükörhöz és nézd meg!


"Hé, jó csaj vagyok!"


"Erről az oldalamról is!"

Tényleg nem panaszkodhatok a második generáció kinézetére.

Benita Fortune Sim lett. Életcélja: Top of Law Career


Simjeim szorgos munkájának azért lassan meglátszik az eredménye. Kibővítettem a házukat, ahova immár szinte minden holmijuk befér, továbbá már ablakokra is telik.



Benita tiniként a tanári karrierben vállalt délutáni munkát és miután segédtanárrá léptették elő, ilyen csinos ruhában járt dolgozni.


Édesanyja nem kevésbé csinos. Ő asszem File Clerk itt.


Tavaszi eső aranyat ér.


"Nemsokára levehetjük a ruhánkat is, csak még itthon van a pasim."

Abigail öregen sem veti meg a szórakozást. Sikerült kibékülnie Dagmarral.


Nyárra már így nézett ki a kis kert. Ástam egy halastavat is.


A próbafülkében Abigail és harmadik szeretője, Sandy Bruty.


Ideje megint bulit csapni, mert Baxter felnőtt lesz.


Baxter és Amala első csókja felnőttként. Egyiknek szörnyűbb ruha jutott, mint a másiknak!

A vörös hajú nő a kép bal szélén Anni, Amala nővére.


Odanézzetek, egy sim a megfelelő élethelyzetben gratulál a másiknak! :)

Tipp: Kirobbanóan jól sikerül az a szülinapi parti, ahol az ünnepelt felnő, majd szerelembe esik valakivel, majd azonmód el is jegyzi.


Másnap meg is rendeztük a lagzit.

"A fiam megházasodik ma!"

Bizony, Abigail, úgyhogy ülj le gyorsan, mielőtt végeznek az egész szertartással.


Az örömapát (aki immáron megöregedett) annyira untatja a fia esküvője, hogy inkább újságot olvas közben. :D

Az esküvő után az ifjú pár és az örömapa is elhagyták a házat és a feleség szüleihez költöztek. Nem tudom, van-e a legacy challenge szabályai között olyan, ami tiltotta volna Stephan kiköltöztetését, de úgy gondolom, semmi előnyöm nem származik belőle, sőt, némi bevételkieséssel jár, úgyhogy nem zavartatom magam miatta. Azért költöztettem ki, hogy Abigail nyugodtabban tudjon szeretőket gyűjteni. Bár, ha ez előnynek számít... Na, mindegy.


Abigail kipipálhatja a negyedik szeretőt is.


És eljött a nagy nap, Benita, az örökös, felnőtt lesz. A bulit sötétedés után tartottuk, mert előbb nem volt rá idő, másnap meg már tél volt, és nem akartam, hogy nagyon fagyoskodjanak a vendégek.


Benita Alphabet (G2) készen áll arra, hogy folytassa az Alphabet Legacyt.

*CC: Nouk, Anva, fanseelamb, boblishman, Numenor (ModTheSims)

Nincsenek megjegyzések: