vasárnap, január 23, 2011

Az Alphabet Legacy második fejezete a harmadik generáció érkezéséről és növekedéséről szól, és az örökös felnőtté válásáig tart.


Kezdjük az öreg alapító simről készült képpel, amelyen éppen beszerzi ötödik szeretőjét. Gratulálunk, Abigail! :)

Mielőtt belevágnék a történetbe, leírom, hogy becsülettel lecsökkentettem a család pénzét 20000-rel, miután kábé ennyit hozott a házhoz az, hogy a második generációs spare, Baxter, feleségül vett egy gazdag lányt, aztán kiköltöztek.


A második generációs örökös, Benita esküvőjét a picike házban rendeztük meg, mivel odakinn hóvihar tombolt. Ezt a képet csak úgy tudtam elkészíteni, hogy lebontottam a füri falát.


Ismerkedjünk meg közelebbről a legacy új tagjával, Benita férjével.

Név: Amin Alphabet (született Sims)
Aspi: Popularity
LTW: Top of Journalism Career
Személyiség: Leo, Sloppy 4, Outgoing 10, Lazy 4, Serious 4, Grouchy 3

Reményeimmel ellentétben ő sem hozott sok pénzt, csak 1000-ret!


Simjeim azonban szorgalmasan dolgoztak, és lassan felépülhetett az új házuk a régi mellett.


"Le kéne vágni a lábkörmöm."

"Örülök, hogy ez a legnagyobb bajod."

Benita már terhes, de azért új munkát keres, mert még nem találta meg az igazit (Law). Fortune Sim lévén neki ez a legfontosabb.


"Szia, pici fiú! ... Vagy kislány!"

Abigail nagyon örül, hogy nagyi lesz!


"Kedvesem, miért kertészkedsz ebben a hidegben? A te állapotodban jobban kéne vigyáznod magadra."

"Mert a teremtőnk egy szadista és kiküldött ide."

Hehe, nos, amint eljött a tavasz (ld. pillangók), kiküldtem Benitát a veteményesbe, nem törődve azzal, hogy terhes, meg olyan hideg van, hogy még a hó sem olvadt el egészen. Ugyanis az Évszakok telepítése óta az volt a tervem vele, hogy növénysimet csináljak belőle, tehát kizárólag az ő feladata a kertészkedés.


Aminra nem lehet panasz, nagyon kedves férj.


"Ö, furán érzem magam."

Részvétem, Benita, megindult a szülésed.


"Drágám, fogd meg a lányod, amíg megszülöm a testvérét."

Az volt az első gondolatom, hogy "jaj, ne!" de aztán átértékeltem, és úgy döntöttem, hogy akkor legalább egyszerre letudjuk a kisbabákat ebben a generációban.


Ő az elsőszülött iker, egy kislány, akit ki is választottam örökösnek. A neve Cassiopea, ami a görög mitológiában szereplő név latin változata. Valószínű jelentése: "kasszia leve". A kasszia egy fajta fahéj.


Cassi ikertestvére egy kisfú, a neve Christen. A név a Kristen egy változata, amely pedig a Christian dán és norvég formája.

Sajnos Abigail zöld szeme, amit a gyerekei még örököltek, az unokáin már nem látszik. Egyébként hogy lehet barna szeme egy kékszemű és egy zöldszemű ember gyerekeinek?


Elolvadt a hó. Lebontottam a régi házat és folytattam az építkezést.





Nem én találtam ki ezt a házat, hanem a Szép házak c. magazinból vettem az ötletet.

Amíg nem volt elég zsé, a padló és a falak csupaszon maradtak.


Abigailt öröm volt nézni, annyira boldog volt a kisunokáival. Itt éppen a harmadik generációs örököst, Cassit dédelgeti.


Az ikrek azonban nekem és a szüleiknek az agyára mentek. Állandóan szirénáztak, akkor is, ha nem voltak se éhesek se büdösek. Nem is emlékszem, voltak-e valaha ennyire bőgős sim babáim!


"Nem úgy látom, hogy bármi baja lenne."

Ja, én se.


"Ha így tartom, nem ordít, de ha leteszem, rázendít. Most álljak így egész nap?"


Végre szülinap! Igen, Cassi büdös, de most már megnövesztjük, majd pelenkázunk utána. Elegem lett a bőgéséből. Itt különben is volt már vagy éjfél (mármint sim éjfél, bár, a valós idő is afelé járhatott), úgyhogy nem akartam késlekedni.


"Fotóztál már? Abbahagyhatom a vigyorgást? Kegyetlen büdös ez a gyerek is."


Íme Cassi, a kis örökös, aki tiszta anyja!

Személyisége: Gemini, Sloppy 4, Outgoing 10, Active 9, Serious 4, Grouchy 1


Christen mintha az apja orrát örökölte volna.

Személyisége: Aries, Neat 6, Outgoing 8, Lazy 4, Serious 4, Grouchy 3


"Jé, ki van festve a fal."


Bizony, haladunk, egyre szépül a házikó.


Ez itt a hátsó veranda... ÁÁÁ, ÉG A BOKOR!!!

Szerencsére hamar kialudt.


Sikerült! Benita növénysim lett!


"Így is tetszem neked?"

Amin szerelmes ölelése elárulja a választ. :)


Hellóóó, csini kertészlány!

Ő itten Ericka. Kiszemeltem Christen számára.


Ismét eljött az ikrek szülinapja. A bulit ezúttal mellőztük, mert már megint késő éjjel lett, mire ide jutottunk.


"Helló, Cassiopea Alphabet vagyok, az Alphabet Legacy harmadik generációs örököse."


Ha már Benita növénysim lett, nem akartam kihagyni a növénybébit sem, így hát növesztett egyet. Kislány lett, a neve Chidiegwu, ami igbo nyelven annyit tesz: "isten csodálatos".

Személyisége: Virgo, Neat 6, Outgoing 9, Active 6, Serious 4, Grouchy 3

Vagyis a pontok teljesen megegyeznek az anyjáéval, mégis Chidi szűz, Benita pedig kos. Ez meg hogy lehet?


Csináltam egy családi fotót, mert láttam, hogy közeleg Abigail halála...

Balról jobbra: Chidiegwu (G3), Benita (G2), Cassiopea (G3), Abigail (G1), Christen (G3) és Amin.


Az alapító sim halála minden legacyban az egyik legszomorúbb esemény.

Ehhez képest Benita nem tűnik túl szomorúnak. Nem volt valami jóban az anyjával, mivel neheztelt rá amiatt, hogy fűvel-fával megcsalta az apját.


Angela Pleasantnek persze bele kellett állni ebbe a képbe...

Ég áldjon, Abigail!

Abigail 80 vagy 81 sim napot élt.

És hagyott ránk egy csomó pénzt! Hogy eddig hol rejtegette a vagyonát, azt nem tudom.


"Jó ez a levélséró, nekem is ilyen kéne!"

Benita szemrebbenés nélkül távozik édesanyja halálának színhelyéről.


De legalább a gyerkőcök tisztelettel meggyászolják a nagyit.


Cassi: "Tudom, hogy őt jobban szereted, mint engem."

"Nyilván, mivel ő sose volt éjjel-nappal bőgő újszülött."


"Jól értem, hogy a teremtő azt akarja, hogy ennek a vén muksónak szüljek kisbabákat?!?"

A gyerekeket minél előbb össze szoktam ismertetni kiválasztott jövendőbelijükkel, hogy felnőve egyetlen romantikus cselekvéssel egymásba szeressenek.


"Apa mit csinál anyával a takaró alatt?"

Cassi, menj ki a szobából de rögtön!!


"Helló, Chidiegwu Alphabet vagyok és minden vágyam lefeküdni a fél várossal."

Chidi máris felnőtt, mert a növénybébikből egyből felnőtt lesz. Ekkor átváltoztattam normális simmé. Fehérmájúságát nagymamájától örökölhette. Aspija tehát Romance, életcélja: Woohoo with 20 Sims.


BENITA! Te meg mitől vagy megint terhes????

"Véletlenül a 'Try for Babyre' nyomtál 'Woohoo' helyett, mikor a múltkor hemperegtem Aminnal."

Ilyen szintű baklövést még soha nem követtem el ezelőtt! És még a hang is le volt véve, úgyhogy nem is hallottam meg, amikor teherbe esett. Abortusz miért nincs a Simsben??


"Chidi, lesz még egy gyerekem, neked pedig egy kishúgod vagy öcséd, hát nem csodálatos?!"

Legalább a simjeim örültek a hírnek, ez is valami.


Abigail szelleme először jelenik meg, és szemügyre veszi, amint Chidi potenciális woohoo partnerekkel ázik a varázslatos jacuzziban.


Jesszus, mekkora a hasad, ugye nem megint ikreket vársz??


Abigail sírköve eltűnt!!!! Ott volt a rózsabokor mellett.

És azóta sem került elő. :( Nagyon bosszant a dolog, mégiscsak az alapító simem sírköve volt.


És persze Benita másodszor is ikreket szült. De már meg sem lepett, komolyan.

Amin karjában a második ikerpár elsőszülött tagja, egy kisfiú. A neve Crescens, ami egy latin név és a jelentése: "növekedni".

Benita nézegeti Crescens ikertestvérét, aki egy kislány. A Cecilia nevet kapta, ami latin szóból ered és a jelentése: "vak".


Mivel a nem kívánt gyermekáldás már nem fért el a szobákban, ide a nappaliba pakoltam nekik a kiságyakat, Chidit pedig megtettem bébiszitternek, mivel neki nincs állása. Szegény Chidit annyira sajnáltam, mert ezek az ikrek is pont olyan csillapíthatatlanul bömböltek egy egész álló napig, mint az idősebb testvéreik.


Aztán végre eljött a szülinapjuk. Nem is akármilyen nap volt ez, mivel a két ikerpár egyszerre lépett idősebb korba. A picik totyogók lettek, a nagyobbak pedig tinik.



A harmadik generáció öt tagja közül négy: Cecilia Christen karjában, Crescens pedig Cassiopea karjában látható.

Cecilia személyisége: Gemini, Sloppy 4, Outgoing 10, Active 9, Serious 4, Grouchy 1 (ugyanaz, mint Cassié)

Crescens személyisége is ugyanez.

Cassi, az örökös, Popularity Sim lett, életcélja: Top of Music Career

Christen Romance Sim lett, életcélja: Professional Party Guest (Top of Slacker Career)


Nézzük meg közelebbről az örököst.


Christen: "Meg kell hogy mondjam, egyáltalán nem bánom, hogy kegyedet választották ki számomra párként."

Teltek-múltak a napok...


...és a fiatalabb ikerpár is elkezdte az iskolát.


Ismét eljött a tél és vele a nagy hó. Chidi épített egy hóembert, teljesen önként, úgyhogy megörökítettem.


Annyi hó esett egyik nap, hogy hószünetet rendeltek el, úgyhogy ez a négy beste kölyke itt szórakoztatott engem egész nap. :)


Újra tavasz volt már, amikor Amint ez a kollégája kísérte haza melóból. A bajsza nélkül egész helyes lenne, úgyhogy szerettem volna megszerezni a génjeit egy későbbi generációban, csakhogy nincs telefonja, ezért nem lehet felhívni! Eh. :/


Ez a szülinapi parti volt az, amelyen a második generációs örökös, Benita, megöregedett, két legfiatalabb gyermeke pedig tinikorba lépett.

Mielőtt megmutatom, hogyan néztek ki ezután, látogassunk át a szemközti házba...


...ahol Benita bátyja, Baxter él a feleségével, Amalával és annak nővérével, Annival.


Baxter és Benita édesapja, Stephan Gothier, valamint Anni és Amala szülei,
Ace és Ornella Realworld, itt vannak már eltemetve a ház mellett, Merlyn és Kader társaságában.


A Real World villa bejárati verandájáról kinézve látszik az út túloldalán az Alphabet család otthona.


És itt van születési sorrendben a két harmadik generációs ikerpár.

A dobókockámmal valami nem stimmel, mert folyton a négyesen áll meg, így aztán Crescens és Cecilia is Romance Simek lettek. Tehát Benita öt gyermeke közül négy Romance Sim! Ennyi szexmániást egy rakáson, hihetetlen! :) Arról viszont a dobókockám sem tehet, hogy Professional Party Guest lett az élecélja a két fiatalabb ikerpárnak is, vagyis ötből háromnak ez jutott. Micsoda szerencse, hogy pont Cassi az örökös, aki minden szempontból kilóg a sorból!


Amin is megöregedett, és rajta sokkal jobban meglátszik a kor, mint Benitán.


Tudom, nem egy gyönyörűség ez a sim, de azért rá lehet nézni. Ha még telefonja is van, akkor becserkésszük, hogy később megszerezzük a génjeit.


Cassi és Christen felnőtté válását ünnepeljük éppen. Cassi általam kiválasztott jövendőbelije, Waylon Fairchild, egy szál gatyában jelent meg, és amikor örökösünk meglátta ványadt testét, abban a pillanatban eldöntötte, hogy esküvő márpedig nem lesz.


"Csinos felnőtt nő lett belőled!"

"Hagyjál békén, tata."


Szeretik ám egymást egyébként, de tényleg nem lenne jó ötlet beköltöztetni Waylont, mert úgy elég hamar meghalna, így meg örök élet vár rá.

*CC: Nouk, Anva, fanseelamb, Purplepaws, RAONJENA, Phaenoh

Nincsenek megjegyzések: