szerda, június 01, 2011

Az Alphabet Legacy nyolcadik fejezete következik, amelyben megszületik és felnő a kilencedik generáció. Ha ez egy hagyományos legacy lenne, már a célegyenesbe érnék, de mivel ez egy alphabet legacy, még a felénél se tartok. :)


Telepítettem a Vár az üzlet kiegészítőt - vagyis most kettő van telepítve: Vár az üzlet és Évszakok - és építettem egy kis üzletet. De itt még nem nyitottunk meg.

A képen látható emberkék nem vásárlók, hanem örökösünk, Hazel esküvőjére érkeztek meg a vendégek.

A mauzóleum előtt látható az esküvői boltív és a vendégeknek felállított székek is.


Sajna volt eszem az elvált Seorast és Brooke-ot is meghívni (Brooke-ot Hazel anyja, Gry szerette el a férjétől) és összeverekedtek.


Hazel: "Megfogadom, hogy örökké melletted leszek, jóban és rosszban, egészségben és betegségben..."

A nyolcadik generációs örökös párjának adatai:

Név: Alec Alphabet (született Tsang)
Aspi: Popularity
LTW: Top of Music
Személyiség: Aries, Neat 10, Shy 4, Lazy 3, Playful 7, Grouchy 4


Aztán csak úgy repkedtek az aspi pontok mindenfelé. :)


Nagyon szép menyasszony vagy, Hazel.

Menj gyorsan, bulizd ki magad újdonsült férjeddel, nemsokára rengeteg munkátok és felelősségetek lesz a legacy aktuális vezetőiként.


Hazel megfogadta a tanácsom, sokat táncolt a férjével, és a többiek is jól érezték magukat.


A buli után az ifjú pár láthatóan fáradtan rogyott le a limuzinba, ami a nászútra repítette őket.


Pár nappal később...

"Új családtag érkezik, de nem úgy, ahogy gondolom? ... Ezt hogy érted?"


Hazel idősebb bátyja, Hebel, kicsit félt elmondani a családjának, hogy túl sokat játszott a távcsővel.

Pedig Hazeltől nem kellett volna tartania, mert nagyon megértő volt.

"Jaj, biztos nagyon aranyos kisbaba lesz az én kicsi unokaöcsém vagy húgom! Szeretni fogom, bármilyen is lesz."


"Anyu?"

"Mi van, fiam? ... Kicsit meghíztál, mióta nem találkoztunk."


"Űrlény babád lesz? Ez király!"

"Tényleg? Nem bánod?"

Hebel szerencséjére az édesanyja is elég liberális felfogású.


Barátnőm javaslatára festményeket árultunk a boltunkban.

Ezt látjuk, ha belépünk az ajtón.


És ez látszik az üzlet másik végében állva a pénztár mögül.


Hazel fiatalabb bátyja, Hildebert is eljött látogatóba egyik nap, feleségével, Shawnee-val (Brooke és Seoras lánya) együtt.


"Szerintem ez a festmény remekül mutatna a házatokban" - mondja Gry. Hamar előjött belőle az üzletasszony, amint beállítottam a boltba dolgozni.


Hazelön már látszik, hogy érkezik Gry második unokája.

A kis festményboltunkban híres festmények másolatait is akartam árulni, ezért koppint le Hazel egy nagy klasszikust éppen.


"Alectől van a baba."


"Tényleg tőled van a baba."

Jól van, Hazel, szerintem mindenki hisz neked.


"Tényleg ő az apukám?"

Bizony, baba, ő az apukád és még jelen is van a születésednél. Ritkaság ez ebben a családban.


Alec megmutatja a lányát az anyósának is.

A lányka neve Inga, ami egy skandináv, német és orosz név.


Első szülinapján nagy bulit csaptunk.

Berjesnek (a kis ünnepelt nagyapja) az öreg Brooke tetszik, Alecnek meg az anyósa.

Öm...


Shawnee már nagy pocakkal jelent meg: Gry harmadik unokája is úton van.


Íme Inga. Hát, nem a legszebb gyerek, akit valaha láttam. Még nem választottam ki örökösnek, mert reméltem, hogy lesz egy nála szebb húga. A füle egyébként hegyes, de mostanra már annyi hegyes fülű simem lett, hogy egyáltalán nem volt akkora csoda, mint még a negyedik fejezetben volt. :) Úgyhogy nem zavart, hogy eltakarta a haja.

Személyisége:
Capricorn, Neat 10, Outgoing 9, Lazy 3, Serious/Playful 5, Nice 8


Na, húzzál innen, de gyorsan! Az ilyen "vásárlókat" nem szeretjük!


Simjeim szorgalmasan megfestették a klasszikusok másolatait, de aztán mégsem azokat árultuk, mert rájöttem, hogy így sokkal nehezebb feltölteni az árukészletet. Ezeket azért eladtuk.


"Fúj, lehányt!"

Hát, ezek a kisbabák már csak ilyenek...

Bemutatom Hazel második lányát, Isaurát.

Ez a név azt jelenti, "Isauria szülötte". Isauria az ókori földrajzban Kis-Ázsia része volt.


Természetesen kellett egy családi robot, úgyhogy Gryt ráállítottam a témára, és így "született" meg Gerfried.


"Drága Alkotóm, annyira örülök, hogy megismerhetlek!"

Gerfried is Romance Sim lett, ahogyan az alkotója, úgyhogy eléggé örültek egymásnak... Hogy mennyire, arról inkább nem készítettem képeket, mert egy kicsit bizarrnak találom a sim-robot szerelmet. A lényeg az, hogy Gry hátralevő öreg napjait bearanyozta ez a kedves kis robot.


Isaura szebb lett, mint a nővére, ezért kiválasztottam örökösnek.

Személyisége:
Cancer, Neat 9, Outgoing 7, Lazy/Active 5, Playful 6, Nice 8


Inga már iskolás!

Ez jó mókának tűnik, majd ki kell próbálnom a saját lányommal. :)


Gryt az üzletben érte a halál, ami nem csoda, mert folyton ott dolgoztattam szegényt.

Szerencsére a Halál megjelenése nem zavarta a háttérben álló vevőt, Berjesnek meg csak annyi jutott eszébe, hogy előbb kellett volna flörtölnie kedvesével, mert már késő.


Ég áldjon, Gry, nyugodj békében!

Gry 75 napot élt.


"Anyu... Most már muszáj lesz nekem is dolgoznom a boltban?"


Nem volt muszáj, Gerfriedet beállítottam "robotolni" (haha), de elég rosszul ment neki.


Eljött Isaura második szülinapja is.

Hazel közben az újságírói karrierben próbált felfelé haladni, ezért a fényképezőgép a nyakában, de neki meg az ment rosszul, nem nagyon haladt.


A bulin ott volt az egész család, és meghívtuk a kilencedik generáció örökösének kiszemelt párt, azt a daliás tűzoltóembert is.


Isaura helyes lett, úgyhogy még mindig örökösként tekintettem rá.


Ebben a generációban tehát csak két lány született a család főágán.


Nagyon jóban voltak, mint két kis barátnő.


Megnéztem őket közelebbről, és még mindig fenntartottam, hogy Isaura vigye majd tovább a család nevét, mígnem egy nap...


... Inga felnőtt.

Elbizonytalanodtam.

Inga Knowledge Sim lett, és életcélja az újságíró karrier csúcsa, akár csak az édesanyjának.


Az üzlet döcögősen, de beindult, ám az 5-ös szintél feljebb még sose sikerült jutni, sőt, jelenleg 4-esen áll. A kilencedik generáció egyik feladata az lesz, hogy sikerre vigye ezt a boltot, de majd el kell olvasnom a neten tippeket hozzá.


Hazel: "Gyere, Alec, táncoljunk egy jót, ha már úgyis mindkettőnket kirúgtak, legalább ráérünk."

Valahogy nem megy a karrierépítés a nyolcadik generáció vezetőinek. Mindkettőjüket kirúgták már legalább egyszer, aztán Alecnek sikerült visszaszereznie a munkáját, de nem emlékszem, nem rúgták-e ki azóta megint.


Ezt a szuper kis kerti partit Isaura tini szülinapjára rendeztük.


És amikor megnéztem a nővéreket profilból, rájöttem, hogy az eredeti döntésemet meg kell változtatnom. Inga lesz a kilencedik generációs örökös!

Megmagyarázhatatlan módon Isaurának pontosan az lett az életcélja, mint a nővérének: Knowledge, Top of Journalism.


Egyértelműen Inga a szebbik lány.


Összegyűjtöttem Gry összes (öt) unokáját - azokat is, akikről eddig nem volt szó - hogy bemutathassam őket.


Ez a szép kis zöld hölgy Hebel lánya, Hotaru. Ez a japán név azt jelenti: "szitakötő".

Hotaru a boltunk eddigi egyetlen alkalmazottja.


Ez itt Hildigardis, Hildebert és Shawnee elsőszülött lánya. Nagyon hasonlít a nagyanyjára, Brooke-ra. (Aki már Gryhez hasonlóan nincs köztünk.)


Ez a fiúcska pedig Hildigardis öccse, Gry egyetlen fiú unokája. A neve Sarosh.


Az unokatestvérek közül persze Hotarunak volt a legtöbb mesélni valója, lévén egy másik bolygóról származik, úgyhogy a többiek mind őt faggatták.


Szegény Gerfried! Ahhoz képest, hogy Romance Sim, nem sok romantikában van része. Gry óta nem volt nővel, egész nap csak dolgoztatom, aztán kikapcsolom, úgyhogy nem csoda, hogy csókolózásról álmodik...


A nyolcadik generációs örökös és férje megöregednek.


"A férjem olyan bunkó lett öregkorára, hogy meg se várja, míg én is átváltozok, már leült tortát zabálni."

Van ilyen...


Hát, Hazel már tuti nem éri el az életcélját, mivel munkanélküliként érte utol a vénség.

Lényeg, hogy boldogok.


Itt az ideje, hogy az új örökös felnőjön és majd továbbvigye a családot.


Inga nem lett olyan szép, mint a nagyanyja, Gry (festményen, mögötte)...


... de azért szép.

A párját még nem tudom bemutatni, ugyanis még nem jöttek össze, mert ebben a generációban nem nagyon figyeltem arra, hogy az örökös már tinikorában becserkéssze a leendő társát. Lekötött az üzletvezetés. :)

*CC: Nouk, Purplepaws, BerneseLand, Ily, SnowWhite, Cool Sims, lidiqnata, Goldeneyes, fanseelamb, Simkitty181, PatchesSim2, Shoukeir

Nincsenek megjegyzések: