szombat, július 23, 2011


Az Alphabet Legacy kilencedik fejezete úgy indul, hogy éppen egy esküvőre készülődünk. Nem a legacy főhadiszállásán járunk, hanem...


... Hotaru és (nem űrlény) apja, Hebel házában.


Hotaru vőlegénye ez a jóravaló sim, kinek neve Trent Thayer.


Hebel, az örömapa, ellenőrzi, hogy minden készen áll-e egyetlen lánya esküvőjére.

Megfelel az elrendezés?

"Igen, jó lesz. Jöhetnek a vendégek."


Hát, ennyi vendég volt hajlandó megjelenni a ceremónián.

Inga, a legacy aktuális örököse és édesapja, Alec.


Aztán felszolgálták a kaját...


... és arra már bezzeg mindenki odasereglett.

"Szerencse, hogy nem esik ma az eső" - mondja Hotaru újdonsült férjének.

Trent mellett az örömapa, mellette Hildebert, az örömapa öccse, mellette pedig Inga. A fekete haj tulajdonosa Inga húga, Isaura, a szőke hölgy Hildebert lánya, Hildigardis, a servo pedig Gerfried, akit a legacy egyik néhai örököse, Gry készített.


Még két vendégünk volt, Alec és Hazel, Inga és Isaura szülei.

"Alec, illene az unokahúgom esküvői fogadásán részt vennünk."

"Nem ízlik a kaja. Inkább chipset eszek. Különben is, te meg a szertartást nem nézted meg."

Hát, ez igaz.


Na, pucolás a limuzinhoz, nehogy lekéssétek a nászutat!

Hotaru gyönyörű ruháját érdemes megnézni. Szerintem nagyon tehetséges, aki csinálta. (BerneseLand)


Pár nappal később, a legacy székhelye melletti festményboltban:

Tűzoltó: "Szerintem nem szabad terhes nőkkel állómunkát végeztetni."

Szerintem meg senki se kérdezett.

Szóval, Hotaru, egyetlen munkásunk, nem késlekedett és a család nem főágon érkező első babáját várja ebben a fejezetben.

Egyébként a tűzoltó nem más, mint Inga kiszemelt párja, vagyis a következő örökös kiszemelt apja, csak az üzletvezetés az előző fejezetben annyira lekötött, hogy még nem hoztam össze őket.


Aztán még mielőtt összehozhattam volna őket, Gerfried, a kiéhezett Romance Sim (mert "éheztetem" szegényt) bekavart azzal, hogy beleesett az örökösbe. Hát, ez remek...

Mögötte az a nő, akibe bele kellett volna esnie.


Az előző örökös és párja vénségükre már pizsamában is vonzónak találják egymást. :)


"Mit képzelsz, Inga? Flörtölsz ezzel a tűzoltóval, mikor egyszer már beléd estem? Úgy pofon váglak, hogy belesüppedsz a falba!"

Hülye Gerfried...

Na, de nem ő dönti el, hogy Inga kié lesz...


... hanem én, úgyhogy beköltöztettem Alant, a tűzoltót és kapott új kinézetet, de nem meri megnézni, milyen lett.

Na, mutasd már magad!


Tessék, nem is rossz, csak a szád nagy, de a leendő lányodnak még akár jól is állhat.


Alan elvitte kedvesét egy parkba, ahol nagy tettre szánja el magát.

"Szerettem volna hegedűmuzsikát rendelni ide, de talán anélkül is jeles lesz ez a nap..."


"... hozzám jössz feleségül?"


A tizedik generáció leendő apjának adatai:

Név: Alan Patch (az esküvő után Alan Alphabet lesz)
Aspi: Popularity
LTW: 20 Best Friends

Hát, ezt az életcélt részemről elfelejtheti...


Na, szaladjatok most már haza, galambocskák, mert mindjárt leszakad az ég!


Sajnos az esküvő napja is pont olyan borongós volt, mint a lánykérésé, de ez a fiatalok boldogságát nem árnyékolta be.

Mögöttük a menyasszony édesanyja, Hazel tapsikol örömében.


Az örömapa, Alec, meghatódva figyeli az újdonsült házasok egyik első csókját a jégverés közepette.

Gerfried sértődötten elfordul.


A vendégek koccintanak a menyasszony egészségére, a vőlegény szeretné, ha mindenki eltűnne, a jégeső meg csak szakad.

Hát, ilyen volt a kilencedik generációs örökös esküvője.

Nézzünk be az unokatestvéréhez, Hotaruhoz.


"Nézd, drágám, megszületett a lányunk!"

"Egy pillanat, nagyon izgalmas ez a könyv!"

Úgy látom, nem csak a család főágán vannak rendkívül "odaadó" édesapák.

Menjünk tovább a következő unokatestvérhez...


... aki nem más, mint Hildigardis. Mögötte a férje, aki nem Benjamin Long, bár akár az is lehetne, mert totál úgy néz ki...

A neve azonban Griff Gothier. Eredetileg tini volt, és még akkor jöttek össze, amikor Hildi is az volt, de megnövesztettem, hogy együtt maradhassanak.

Hildinek van egy öccse, Sarosh, de róla csak annyit lehet mondani, hogy azóta ő is felnőtt, nőtlen és gyermektelen.


Van azonban még egy unokatestvér, az örökös húga, Isaura. Ő most fog felnőtté válni. (És ezzel Gry híres öt unokájának mindegyikéről szót ejtettem.)


Isaurát nem költöztettem ki, mert arra számítottam, hogy jó lesz bébiszitternek a nővére leendő gyerekei mellé.


És már jön is az első baba!

Hazel: "Szia, pici első unokám! Mondd csak, tényleg a vejem az apukád?"

Nem értem, miért kételkedik ebben a családban mindenki az apák kilétét illetően...


Megérkezett Alan és Inga kislánya, Jamillah! Ez az arab név a Jamil női megfelelője és azt jelenti: gyönyörű. Reméljük, méltó lesz a nevéhez a lányka. :)


A festményboltunk még mindig eszméletlen rosszul ment, úgyhogy újításokat vezettem be. Extra falakat tettem be...


... és díszeket helyeztem el itt-ott, hogy növeljem a vásárlók Environment szintjét.

Hotarut már rég elbocsátottam, és inkább a családtagokat dolgoztatom. Közülük is legfőképpen Gerfriedet, de annyira bénán csinál mindent, hogy kezdett az agyamra menni...


A kis Jamillah első szülinapján Inga már ismét terhes volt.


Háát, egyelőre nem látszik rajta, hogy nagyon "gyönyörű" lenne. A változatosság kedvéért adtam neki lila kontaktlencsét.

Személyisége:
Sagittarius, Sloppy 1, Shy 4, Active 10, Playful 10, Nice 10


Aztán Inga ismét lebabázott, és - nem értem, hogyan lehetséges - ikrei lettek! Ezzel kilencre emelkedett a házban lakók száma, ami ugye elvben tiltott, de valami hackemnek lehet ilyen hatása. Bár kifejezetten erre irányuló hacket nem telepítettem, az tuti.

Ingának tehát két fia született egyszerre, a képen látható Jerrard. Ez a ritka angol név a Gerard egyik változata.


Ez pedig Jiro, ha ki tudjátok venni Sandy Bruty gigantikus szája mögött...

Ez a japán név a "kettő" és a "fiú" szavakból áll és hagyományosan a második fiúnak adják, hát ezért tökéletes ennek a babának.

Sandy egyébként úgy kerül ide, hogy a házat nem zárom, tehát állandó jelleggel kószálnak benne a vásárlók. Egy idő után persze rájöttem, hogy ezt nagy hülyeség megengedni.


"Éljen! Született két unokaöcsém!"

Isaura nagyon örült a babáknak, pedig nekik "köszönhette", hogy kipenderítettem a házból. Csak a baj volt vele, és kilenc sim egyszerre - túl sok!

Hogy Inga mennyire "örült" ikrei születésének, az ezen a screencapen látszik igazán. (Ld. bal felső sarok.)


A nagyszülők viszont szépen kivették a részüket a babagondozásból.

Alec pelenkáz...


... Hazel okosít.


Eljött Jamillah következő szülinapja.


Háát, még mindig csak a neve gyönyörű...

De mivel több gyereket nem terveztünk, őt választottam ki örökösnek.


Mikor az ikrek is totyogók lettek, gyorsan csináltunk egy családi fotót, mielőtt az öregek itt hagynak minket...

Hátsó sor: Jerrard (G10), Alan, Jiro (G10), Inga (G9) és Gerfried.

Első sor: Hazel (G8), Jamillah (G10) és Alec.


Itt egy közeli kép Jerrardról.

Személyisége:
Capricorn, Neat 10, Shy 2, Lazy 3, Playful 7, Nice 6


Jiro örökölte apja csókos száját, ami elég jól áll neki. :)

Személyisége:
Virgo, Sloppy 4, Shy 2, Lazy 3, Serious/Playful 5, Nice 8


"Még csak most nőttem iskoláskorba, nem tudnál még egy pár évig békén hagyni?"

Szegény Jamillah is rájött, milyen a legacy örökösök sorsa.

Választottja (akit persze én választottam) neve: Armando Cox.


Az ikrek is suliba mennek holnap, hurrá! Nincs több szaros pelenka, és végre az üzlettel is foglalkozhatunk!


"Apaaa, csillagos ötöst kaptaaam!"

"Ötös, ez az, pont az ötös gombot keresem... de hol van?"


Hát ez a kislány vajon ki? A gyerekekkel jött haza a suliból.

Ő bizony Gamila Gothier, Hildigardis és Griff lánya, Jamillah, Jerrard és Jiro másodunokatestvére.

Mivel ez egy híres család, és az ilyenekben gyakori a rokonházasság, a másodunokatestvérek házasságát pedig a játék is engedi, kiszemeltem ezt a lánykát Jerrard számára.


Itt egy közelebbi kép Jiroról és Jerrardól az üzletben.

Sajnos a Halál elrontotta a képet...


"Unatkozok, tévézni akarok!" - kiabálja Jerrard, miközben a nagymamája meghal.

Legalább Jiro megfelelő módon reagál.


"Jaj, nekem, eljött értem a Halál. Na, sebaj, legalább ezentúl át tudok lépni a falakon."

Ég veled, Hazel!

Hazel 72 napot élt.

És sajna pont pizsamában hunyt el...


Ez a nagyon szép kislány is Inga három gyerekének másodunokatestvére, Hotaru és Trent lánya, Timea. Igen, jól gondoljátok, kiválasztottam Jiro számára.


Gerfried meghibbant. Vele is csak a baj van... Mondjuk tényleg alig törődök az igényeivel, csak dolgoztatom naphosszat, de amikor semmi baja, akkor is vacak munkaerő: Az a mániája, hogy folyton otthagyja a pénztárat és bemegy a házba főzni! Az ilyen dolgaival már kezdett annyira idegesíteni, hogy nem sajnáltam, amikor meghibbant.


"Jami nem akar velem játszani. Ti miről beszélgettek?"

"Rakétákról."

Igazából nem, csak azt akarták, hogy Jerrard lekopjon.


Jiro: "Szóval, a teremtő azt akarja, hogy amikor felnövünk, házasodjunk össze."

Timea: "Tudom, dehát ez gusztustalan. Közeli rokonok vagyunk."


"Mire számít a teremtő?"


Arra, hogy szép gyerekeitek lesznek. :)

Néhány nap elteltével, amikor Timea már tinikorba lépett...


... tragédia történt az otthonukban.

Egy villámcsapás felgyújtott egy fát, ami alatt Timea apja, Trent állt. Anyja, Hotaru próbálta eloltani a tüzet...


... de nem sikerült időben.


Trent meghalt, Hotaru pedig meghibbant. Szegény Timea siratja az apját.

De térjünk vissza a legacy család otthonába, ahol...


"...aztán majd kirabolunk egy bankot és boldogan élünk!"

... Gamila és Jerrard a jövőjüket tervezgetik, de úgy látom, Inga készül kioktatni őket.


Az örökös tini lesz!


*szeme kikerekedik*

Nahát, Jamillah is, mint az édesanyja, tinikorára szépült meg. De ő nagyon!


Aspi: Popularity
LTW: Hall of Famer

Ez már kezd unalmas lenni, de megint ezt dobta a gép...


Viszont ugye milyen szép lett a tizedik generációs örökös? Mint egy indiánlány.


Az üzlet még mindig döglődött, úgyhogy új ötletet vetettem be, hátha beválik. Gerfrieddel csináltattam még két robotot, egy nőt (hátul), kinek neve Hilda, és ő lett a pénztáros, valamint egy férfit (elöl), kinek neve Haggai, és rá már nem is tudom mit bíztam. Talán az árufeltöltést. Közben Gerfried (leghátul) dolga volt az eladás.

"Ha nem veszel valamit azonnal, hozzábilincsellek az ajtóhoz."

Hát, ez sem vált be...


Aztán Gerfried megint ideösszeomlott, de szerencsére Haggai feladatának érezte, hogy minél előbb megjavítsa. Legalább ennyi haszna volt.


Eljött az ikerfiúcskák következő szülinapja is.


Pont egyszerre nőnek fel.

Jelen van a leendő sógor is, de az anyjuk nem tudom, hol kószál.


Na, ideért, ahogy a nagypapa is.


Jerrard

Aspi: Popularity
LTW: Top of Music


Jiro

Aspi: Fortune
LTW: Criminal Mastermind


A dupla szülinap és a két nagy szülinapi torta az egész családot összehozta.


Gratulálok, Inga! Elérted az életcélodat, végre nem kell veled foglalkoznom többet.

"Ö, köszi."

Inga az édesanyja, Hazel helyett is felküzdötte magát az újságíró karrier csúcsára.


Itt az ideje összeboronálni a másodunokatesókat.

Míg Jiro egyenletekkel szórakoztatja Timeát, Jerrard és Gamila igyekeznek jobban kihasználni az idejüket.


Egyik éjjel úgy három óra körül anya és lánya kimentek a ház elé labdázni egy kicsit.

Mert nincs is erre alkalmasabb időpont, mint a hajnali három...

Na, mindegy, lássuk, miről beszélgettek.

"Anyu, úgy hallottam a nagypapától, hogy ennek a családnak a története meg van írva kilenc generációra visszamenőleg. Elolvashatom?"


"Hát persze, Jami. Majd odaadom a jegyzeteket."

Úgy tűnik, Jami érdekes kutatómunkára készül. :)


Nézzünk közelebbi képeket a fiúk választottjairól.

Ez szegény félárva Timea, bár elég rossz kép róla, igazából szebb.


Ez pedig Gamila.

Hát, ő nem egy szépség, kicsit furán áll a szája...


Egyik este a Halált vettem észre, amint átlebeg a műtengerpartunkon. Tudtam, hogy kiért jött. :(


Ég veled, Alec! Siess, Hazel már biztos nagyon vár!

Alec 80 napot élt.

Nem rossz ahhoz képest, hogy sose érte el az életcélját.


Egy random kép a három tesóról, miközben tipikus simekhez méltóan viselkednek.

Jerrard: "Hé! Vécézni akarok!"

Jiro: "Én is vécézni akarok, de nem férek oda Jamitól!"

Jami: "Menjetek már ki! Vécézni akarok!"

De én pont ezért szeretem őket: mert olyan viccesek. :)


Alec halála után döntő lépésre szántam el magam az üzlettel kapcsolatban. Ennek örömére Inga szépen le is mosta a kirakatokat.


Barátnőm tanácsára finom sütiket is kezdtünk árulni, ezeket jó olcsón, így becsábítjuk a vevőket, akik aztán veszik a festményeket is.

A sütiket mind Alan, Inga férje készíti, ő nagyon ügyes ebben.


Az üzlet tetejére egy második szintet is felhúztam, és itt helyet kaptak női és férfi vécék.


Így nézett ki ekkor az üzlet.

Simjeim otthonát pedig körbekerítettem és a kaput bezártam.


Ezt persze nehezebb felfogású vásárlóink nem tudták mire vélni...

De elegem lett abból, hogy mindenfelé kószáltak, és ha láttak egy koszos vécét vagy mosatlan tányért, mindjárt durrogtatták a piros csillagokat. :/


Gerfried, az az idióta, még jelentett némi gondot (itt éppen Ingát próbálja megölni) de a vásárlók végre elkezdték potyogtatni az arany csillagokat. Egy alkalmazottunk van jelenleg, Hilda, a pénztárosnő robot, aki nagyon jól végzi a dolgát.

Hozzá kell azért tennem, hogy innentől kezdve a bolt veszteségessé vált. Vagyis a vásárlók imádják, de viszi a pénzt. Ki fogom próbálni, hogy árat emelek, és akkor mi lesz. De mivel a család dúsgazdag, ezt csak kíváncsiságból akarom kipróbálni, mert igazából bőven elég nekem, hogy a vásárlók körében végre sikeresek vagyunk.


Egy kellemesen meleg estén a ház mögötti magánstrandunkon megünnepeltük Inga születésnapját.


A családtagok pezsgővel koccintottak az egészségére.


Ilyen lett Inga. Szerintem szép idős hölgy. Ebben a frizurában a hegyes füle is látszik.


Jiro és Alan az üzlet felvirágzásáról beszélgetnek. :)


Robot a vízben!!! (Az üzlet tetejére feldobtam egy jacuzzit, és mondhatom, sikere van.)

De most komolyan, Gerfried robot létére tudhatná, hogy árt neki a víz, de külön kívánsága volt, hogy beülhessen ide egy ribijével.

Gerfriedet ezután kiköltöztettem, mert ennyi elég volt belőle.


Így nézett ki Alan és Inga, miután előbbi is megöregedett.


Itt az ideje, hogy legidősebb gyermekük a felnőttkorba lépjen.


A kerti partira meghívtuk a kiterjedt rokonságot.


A zöld bőrű hölgy Hotaru, ő is öreg már.


Amikor Armando meglátta a felnőtt Jamillaht, azonnal szerelembe esett, és Jami is viszonozta az érzelmeit.


Ha minden jól megy, ők lesznek a tizenegyedik generáció szülei.

*CC: Nouk, Purplepaws, BerneseLand, Ily, SnowWhite, Cool Sims, lidiqnata, Goldeneyes, fanseelamb, Simkitty181

Nincsenek megjegyzések: