szombat, július 30, 2011



"Sziasztok! A nevem Jamillah Alphabet. Egy híres család tizedik generációjának örököse vagyok, és nemrég alaposan áttanulmányoztam az őseimről feljegyzett történeteket. Kíváncsiak vagytok rá?"

Én igen. :) Már szinte elfelejtettem, mik is történtek fél évvel ezelőtt, amikor elkezdtem írni ezt a legacyt.



"Szuper! Akkor elmesélem, miket tudtam meg."



"Érdekes feljegyzéseket mutattak meg nekem a családom idősebb tagjai, és ott olvastam, hogy..."


"... minden egy Abigail Alphabet nevű simmel kezdődött, aki a szépanyám ükanyja volt. Bizony, ennyire régre nyúlik vissza ez a történet."


"Abigail nagyon szegény volt, de mégis vidám és optimista, mert a teremtő azt mondta neki, hogy egy híres család ősanyja lesz. Csak azt kötötte ki neki, hogy lányt válasszon örökösnek, és az utána jövő generációkban is mindig egy lánynak kellett továbbvinni a család nevét."


"Abigail egy nap megismerkedett egy kedves kajaszállító emberrel és akkor még nem is tudta, hogy a sorsuk örökre egybefonódik. A férfi neve Stephan Gothier volt, és ő lett a szépanyám ükapja."


"Stephannak és Abigailnek nemsokára gyönyörű kisfia született, aki a Baxter nevet kapta."


"Később pedig megszületett a lányuk is, Benita. Ő az én szépanyámnak a dédanyja."


"A család még mindig nagy szegénységben élt, még házuk sem volt."


"Végül sikerült egy kis viskót építeniük a fejük fölé."


"Abigail boldog emberként öregedett meg."


"Lánya, Benita pedig felnőtt, és átvette az örökös szerepét."


"Benita férje ez a sim lett. A neve Amin Sims, és ő lett a szépanyám dédapja."


"Abigail boldogan várta első unokája érkezését. És akkor még nem is tudta, hogy..."


"... egyszerre két unokája érkezik, egy kislány, aki a Cassiopea neve kapta..."


"... és egy kisfiú, Christen. Cassiopea lett a szépanyám nagyanyja."


"A család akkor már nem volt annyira szegény, és rendes házat tudtak építeni a régi viskó helyett."


"Benita egy nap eggyé vált a természettel és növénysim lett belőle."


"Ezután született meg harmadik gyermeke, egy kislány, Chidiegwu."


"Ez az egyik utolsó kép Abigailről..."


"... mert nem sokkal ezután elragadta a Halál. 80 vagy 81 napot élt, erre vonatkozólag pontos adatot nem találtam."


"Benita sosem tagadta, hogy Chidiegwu a kedvenc gyermeke a három közül. Mivel ő növénysim volt, nagyon hamar felnőtt, majd egy varázsital segítségével emberré változott."


"Aztán Benitának újra ikrei születtek, megint egy fiú és egy lány, Crescens és Cecilia."


"Telt-múlt az idő, és Amin és Benita megöregedtek."


"Cassiopea pedig átvette az örökös helyét és kénytelen-kelletlen beletörődött, hogy a neki kiválasztott pár már öreg ember. De feleségül menni hozzá nem volt hajlandó, amit meg is értek. A bácsi neve Waylon Fairchild, ő lett a szépanyám nagyapja."


"Cassiopea és Waylon első gyermeke fiú lett, aki a Dawid nevet kapta."


"Később megszületett a lányuk, Devin. Ő lett a szépanyám anyja."


"Szépanyám dédanyja, Benita, növénysimként halt meg 74 napos korában."


"A teremtő szépanyám nagyanyját, Cassiopeát is növénysimmé tette, mert azt a feladatot szánta neki, hogy hegyes fülű örököst hozzon a világra."


"Cassiopeának két növénygyermeke lett, mielőtt ismét emberré változott. Egy fiú, Dirk és egy lány, Draupadi. Utóbbi füle nem volt hegyes, úgyhogy a teremtő letett arról, hogy hegyes fülű örökös legyen abban a generációban, és így lett az örökös Devin."


"A család időközben olyan gazdag lett, hogy már magánparkjuk is volt."


"Amin ideje is lejárt egy nap. Ő 83 napot élt."


"Nem sokkal utána követte Chidiegwu. Ha embernek születik, 71 napot élt volna."


"Cassiopeát aztán utolérte az öregség..."


"... és Devin vette át az örökös szerepét. Férje neve Jessie Day volt, de nem ő lett a szépanyám apja. Majd később elmondom, hogy ez hogyan történt."



"Szépanyám anyjának, Devinnek is azt a sorsot szánta a teremtő, hogy növénysimmé változzon és akkor már mindenáron akart egy hegyes fülű örököst. Mire Devin átváltozott, addigra már terhes volt Jessie gyermekével."



"Terhessége alatt hozta világra első növénygyermekét, aki fiú volt, és az Eogan nevet kapta."



"Nem sokkal ezután szülte meg Jessie lányát, Emelinet."



"Devinnek ezután még hat növénygyermeke született, akik nem voltak megfelelőek örökösnek, mert fiúk és/vagy normál fülűek voltak: négy fiú, Euphranor, Elmo, Erik és Eli, és két lány, Elke és Ethelinda."



"És ezután született meg végre az én szépanyám, Elissa. Devin így nyerhette vissza végre emberi alakját. És ezért van, hogy Jessie nem vérszerinti ősöm, hiszen Elissa neki nem vérszerinti lánya."



"Ez a kép szépanyám esküvőjén készült. Felnőttként emberré változott. Férje neve Leo Deppiesse, aki az én szépapám lett."



"Elissa nemsokára ikreknek adott életet. Először a fia született meg, Fabricio..."



"... és őt követte a lánya, Floriana, aki az én ükanyám lett."



"Itt van egy kép az őseimről abból az időből. Cassiopea áll a kép bal szélén, a szépanyám nagyanyja. Ezen a képen ő már dédanya. Mellette a veje, Jessie, aki nekem nem vérrokonom. Középen Devin, Jessie felesége, a szépanyám anyja, aki fiatal nagymama itt. Devin mellett a lánya, Elissa, aki nekem szépanyám és a karjában Floriana, aki nekem ükanyám. És végül a kép jobb szélén Leo, a szépapám, és karjában Fabricio, az ükanyám ikertestvére."



"Szépanyám nagyanyja, Cassiopea, 84 napot élt."



"Szépanyám anyja, Devin és férje, Jessie is öregek már ezen a képen."



"Megtudtam, hogy Jessie viszonylag korán, 68 napos korában távozott az élők sorából."



"Ezen a képen már a szépanyám, Elissa is öreg. Szépapám, Leo még nem, de ezután nem sokkal ő is megöregedett."



"Ez az ükanyám, Floriana, és későbbi férje, Robi Charvat, fiatal korukban."



"Az első gyermekük még az őseim régi házában született meg, azután költöztek át ide, ebbe a házba, ahol én is élek most a szüleimmel, az öcséimmel és a vőlegényemmel. Floriana és Robi első gyermeke fiú lett, aki a Gisbert nevet kapta."



"Floriana második fia már ebben a házban született meg. A neve Guto volt."



"És aztán harmadik gyerekként érkezett meg az én dédanyám, Gry."



"Ezt a családi fotót találtam abból az időből. Rajta balról jobbra Floriana, karjában Gry, Leo, Elissa, Robi, karjában Guto és Gisbert."



"Szépanyám, Elissa, 74 napos korában halt meg, de mivel növénysimként született, igazából sokkal rövidebb élete volt."



"Ez az utolsó kép, amit szépapámról, Leoról találtam, és sajnos ezen nem látszik valami jól. 75 napos korában halt meg."



"Az ükszüleim, Floriana és Robi láthatóak ezen a képen öregkorukban."



"Ezek pedig a dédszüleim, Gry és Berjes Parker. Ők soha nem házasodtak össze, mert Gry Romance Sim volt, és nem volt hajlandó férjhez menni."



"A történelem ezután megismételte önmagát annyiban, hogy dédanyámnak, Grynek is két fia született először, azután egy lánya, ahogyan az ő édesanyjának, az én ükanyámnak, Floriananak is. A képen az első fia, Hebel látható újszülött korában."



"A család ezután elvesztette ükanyámat, Florianat, aki 73 napot élt."



"Dédanyámnak, Grynek nehéz élete volt. A teremtő többször is majdnem megölte terhesen..."



"... meg aztán Berjes nem élt velük, úgyhogy lényegében egyedül nevelte a gyerekeit Floriana halála után. Igaz, Berjes néha átjött, és még ott volt öreg apja, Robi is segítségnek. A képen Berjes és Gry második fia, Hildebert látható az apja karjában."



"Azonban egy nap Robit is elragadta a Halál. 79 napot élt."



"Így esett, hogy dédanyám, Gry, teljesen egyedül maradt három gyerekkel, mire megszülte nagyanyámat, aki a Hazel nevet kapta."



"Itt van róluk egy kép valamivel későbbről, amikor a nagymamám már totyogó kislány volt. Idősebb bátyja, Hebel tartja a karjában, mellettük áll Hildebert. Dédanyám, Gry, fáradtan ült a kandalló melegénél."



"Dédanyám öregen is gyönyörű nő volt."



"Három gyermeke aztán felnőtt szépen, és közülük a legfiatalabb, Hazel, látható ezen a képen a leendő férjével, kinek neve Alec Tsang. Ők lettek tehát az én anyai nagyszüleim."



"A generációk hosszú során nagyon gazdag lett a családom, és a nagyszüleim nyitottak egy kis festményboltot a házuk mellett, csak úgy hobbiból. Nem ebből kellett megélniük."



"Hazel első gyermeke, Inga lett az én édesanyám."



"Később született még egy lánya, Isaura, az én nagynéném. Ez egy vicces kép róluk."



"Nehéz sorsú dédanyám, Gry, 75 napos korában távozott közülük. A család kis üzletében érte a halál, ahol öreg korában sokat dolgozott, amiben örömét lelte."



"Anyai nagyszüleim, Alec és Hazel láthatóak ezen a képen öregkorukban, ahogyan én is megismertem őket."



"Ő pedig az én édesanyám, Inga fiatalon."



"Egy Alan Patch nevű férfi jegyezte el, és ő lett az én édesapám."



"Ezen a képen én, Jamillah vagyok látható újszülött koromban a szüleimmel. Ha Abigail, a szépanyám ükanyja volt az első generáció, akkor én vagyok kereken a tizedik!"



"Két öcsém van, ikrek, Jerrard és Jiro. Ezen a képen még fiatalok a szüleim és élnek az anyai nagyszüleim. Én vagyok az a kislány a nagyi mellett. Sajnos most már nincsenek velünk a nagyszüleim. A nagymamám, Hazel 72 a nagypapám, Alec pedig 80 napos korában hagyott itt minket."



"Így néznek ki most a szüleim."



"És végül hadd mutassam meg a jelenlegi kedvenc fotómat, amin a vőlegényemmel vagyok látható. Őt úgy hívják, hogy Armando Cox. A teremtő azt mondta, még 16 generáción át akarja követni a családom sorsát, hogy eljussunk az ABC utolsó betűjéig. Ezért most az a dolgom, hogy útjára indítsam a második tíz generációt a tizenegyedikkel, ahol a nevek K betűvel fognak kezdődni. "

4 megjegyzés:

Melcsi írta...

Nagyon jó ez töténet,a hajakat mind letöltötted?

Melcsi írta...

A zöld terhesruha az alap vagy az évszakok hozza a játékhoz?

Noj írta...

Szia! Köszi a kedves megjegyzést! :) A női hajak többségét letöltöttem, leginkább a Modthesims.info oldalról vannak. Sajnos nem tudom, hogy a zöld terhesruha benne van-e az alapjátékban, nem emlékszem... Láttam a blogodat, remélem, majd te is írsz történeteket. :)

Unknown írta...

Szia nagyon jó az Alphabet Legancy én is most legancyt csinálok, csak nem Alphabet hanem simát. Imádom a blogodat!!:)