kedd, október 14, 2014

Alphabet Legacy, O generáció, második rész!


Nicholas: "De cuki baba!!! Tíz gyereket akarok!"

NEM! Hat se fér el itt.

Nicholas karjában egyik újszülött lánya, Perle. Nicholas életcélja az, hogy hat gyereke megházasodjon, ehhez először is kell hat gyerek. Én meg ugyebár eldöntöttem, hogy valóra váltom az álmát.

A hatból eddig megvan három: egy fiú és két lány, utóbbiak ikrek.


Eszembe jutott az Aladdin lámpa, mert az örökösnek - akit még nem választottam itt ki - nyaraláson kell párt találni, a nyaralás meg drága.

Olivia: "Köszi ezt a zsák pénzt, dzsinn!"


"Akkor én most megyek nyaralni, jó mulatást a pulyákkal!"

Nicholas: "Ööö..."


Lauren, akire Olivia már az egyetem óta gerjed: "Emberrablás áldozata vagyok."


Olivia: "Olyan szobát foglaltam magunknak, ahol csak franciaágy van!"

Ronda turista fickó: *perverz gondolatok*


Ahogy az várható volt, lassan csak összemelegedtek, miközben a jacuzziban szappanoperákat vitattak meg egymással.


Ronda turista fickó immár kisgatyában: "Helló, lányok, nem zavarok?"

Olivia: "De, ami azt illeti, baromira zavarsz, húzz innen!"


Szerencsére értett a szóból.


Ez is hosszadalmas keresés lesz, ha csak majomszabásúak vannak ezen a nyaralóhelyen is.


Ráadásul az a jobb oldali mintha ugyanaz a szörnyszülött lenne, mint akit korábban a trópusi szigeten láttunk!


Lauren: "El akarlak jegyezni."

Szegény Lauren Family sim...

"Egy pillanat, mindjárt végzek. Megtennéd, hogy kinn vársz?"


Hát... Sötétben és szemüvegben rá lehet nézni...

A neve Stephan Go és jobb híján őt választottam ki a P generációs örökösnek párul.


Lauren: "Néha én sem tudom, mit akarok, érted? De most már tudom, hogy el akarlak jegyezni."


"Hát, így jártál, mert most már férjem van és még három gyereket kell szülnöm neki."

Néha még a simek élete is nehéz...


Öreg hölgy: *bámul*


Utolsó közös vacsora...

Lauren: "Mit szólnál, ha kipróbálnánk valamit ma este?"


"Persze nem muszáj, csak egy ötlet volt..."


Újra otthon...

Nit: "Jól telt a nyaralás, kislányom?"

"Rémes volt, már alig vártam, hogy hazajöhessek!"

Igen, a vigyorod pont erről árulkodik... Látom, a gyerekeid is annyira hiányoztak, hogy rájuk se nézel.


"Szia, apu, te most költözz el szépen, mert a férjem egy fészekalja gyerekre vágyik."

Heten voltak már ekkor a házban és legfeljebb nyolcat enged a játék.


"Kifelé menet kapd már föl az elsőszülöttemet és vidd őt is, légy szíves, köszi!"

Nit: *bőg* "Kivel fogok ezentúl woohoozniiiii??"

Jim úgy látom, örömmel távozik.


"Szia, fiam, ideköltözünk hozzád az unokaöcséddel."

Otto: "Remek."

Otto Olivia későn született öccse. Miután tinivé nőtt, azonnal elküldtem egyetemre, de nem játszottam végig vele, hanem rögtön ott is hagyta a sulit, felnőtt lett...


... és beköltözött ebbe a sárga házba, ahol nincs bútor meg semmi, csak egy Tombstone of Life&Death. Annyi elég.


A fő legacy házban, ahol így ötre csökkent a létszám:

"Anyu, ne a mi ágyunkon heveréssz már, újabb kisbabákat kell gyártanunk!"


Bírom ezt a dzsinnt, itt-ott pénzeszsákokat találunk, most éppen a bili mellett.


Van már pénzünk rendes bútorokra, tapétára...


... és még kefefrizurás takarítóra is!


"Ezeknek egy dadus se ártana."

A kefefrizurás takarítónak igaza van...


Jim elárvult ágyfelén Chaplin aluszik cuki módon. :)


Ez pedig néhai macskánk, Mila szelleme, aki itt először jött elő kísérteni.


Olivia vigyorogva és alsóneműben pelenkáz, hm.

"Áthívtam Laurent, amíg Nicholas munkában volt!"

Gondoltam...


Chaplin: "Utálom a bamba jatékmackókat!!! Grrrrr!" *széjjeltép*

Hajrá, Chaplin!


Olivia ritkán jut el munkába, mert folyton terhes szegény. Minden bizonnyal itt is, csak még nem látszik.


Nit: "Elértem az életcélom!!!!"

Gratula!

Nit főorvos lett és mindjárt meg is gyógyíthatja magát, mert megfázott...


Olivia: "Kirúgtahahaaak!"

Az ikreid első szülinapi bulija van! Ez sem vidít fel?

"Pedig én csak segíteni akartam kinyitni a széfeheeet!"

Na, mindegy.

Perle a nagybátyja, Otto karjában.


Az újszülöttek eddig több időt töltöttek a konyhapadlón, mint a kiságyukban, úgyhogy ideje megnöveszteni őket, legalább odébb tudjanak mászni szerencsétlenek...


Na, milyen lett a kis Pritha??

Olivia: "Nézd meg a buborékomban, ha érdekel, én megyek tortázni."

Nicholas: *Szexi a feleségem!*


*A feleségem leszbikus szeretője is szexi!*

Remek. Közben Perle is megnőtt, ld. padlón ülve.


Rendőr: "Jó estét, emberek, ideje szétszéledni!"

Basszus, hülye rendőr, tönkretette a bulinkat! :/


Olivia elvonul a fürdőszobába idegösszeroppanást kapni... A kisgyerekes anyák sorsa.


De lássuk végre a két kiscsajt!

Pritha személyisége:
Aquarius, Neat 7, Outgoing 8, Lazy 4, Playful 7, Nice 8


Perle személyisége:
Scorpio, Neat 8, Shy 4, Active 9, Playful 7, Grouchy 1

Itt választottam ki Perlét örökösnek.


Ez pedig a bátyjuk, Partha, a Sárga Házban, iskolásként.

Bárcsak lány lenne! Bárcsak ne választottam volna ezt a szabályt magamnak, hogy csak lány lehet örökös! Partha örökölte a nagyanyja szemét és amúgy is csodacuki!


Olivia a konyhában folytatja az idegösszeroppanást...

Nicholas: "Akarok is még egy gyereket meg félek is tőle!"

Ezzel sokan vagyunk így, haver...


Olivia! Miért van tele a ház grilled cheese-zel??

"Az olvadt sajt az egyetlen, ami megmenthet a depressziótól! HÁT NEM ÉRTED???"

Ja, oké, bocsi, bocsi...


Nos, az olvadt sajt sem segített...


Kötelező jellegű cuki kép a lányokról.


Nit: "Ha végeztünk, megtanítlak forogni."


Pritha Chaplint molesztálja.


Szegény dögnek még jó sok totyogót kell elviselnie!


"Már megint szülöööök!"

Tényleg? Azt hittem, még van egy napod. Fura.


Ez a kisfiú hamar a padlón találta magát, mert van egy ikertestvére is. A neve Pryderi, ami velsziül annyit tesz: törődés. Hát, abban nem tudom, mennyi része lesz...


Nit: "Sok van még?"


Ezúttal két kisfiú született, a második számú a Paddy nevet kapta, ami a Patrick ír becéző formája.


És megkezdődött az őrültekháza! Két totyogó mellé két újszülött!


A két fiúcska szaros és ordít...


... de jön Nicholas, és egycsapásra mindkettő tiszta és jóllakott. Ilyen egy szuperapu! :)


Szuperapu boldogan indul munkába reggel. Jön a hatodik!


Trónörökös macival.


A két lány következő szülinapja csekély érdeklődés közepette zajlott le.


Jim: "A lányom leszbikus szeretője szexi! Jeee!!!"

Szegény Lauren! Már nagyon elege lehet az összes perverz simemből...


Pritha ilyen lett.


Nicholas: "A feleségem leszbikus szeretője..."

Jaj, hagyjátok már békén azt a nőt!


Perle: "Nem akarok örökös lenni! Miért engem választottál?"


Mert ilyen csinos pofid van. Valamivel ellensúlyozni kell a jövendőbelid fura fejét.


Pritha: "Nem bírom már a kisbabákat! Itt mindenhol kisbabák vannak!"


A csajok kaptak nagylányos ágyakat és mindent, ami a sulihoz kell, de utálkoztak a székek láttán.


Mind a négy alszik! Áldott csönd...


Olivia: "Nem akarok több újszülöttet látni!"

Már csak egy van hátra! Kitartás!


A jelenlegi két újszülött mindjárt totyogóvá változik.

A szülinapi bulira jött vendégek nem bírják hallgatni az üvöltésüket és igyekszenek kimosni őket a szarból.

A házban meg úgy tűnik, nincs fűtés, mert nem akarózik levenni a kabátjukat...


"Te nem vagy normális, Nicholas," mondja Olivia a kedves férjének, miközben a két csecsemővel a tortákhoz állnak.


Pryderi személyisége:
Scorpio, Neat 8, Shy 4, Active 9, Playful 7, Grouchy 1


Paddy személyisége:
Aquarius, Neat 7, Outgoing 8, Lazy 4, Playful 7, Nice 8

Magyarán Pryderi nem más, mint Perle fiúban, és Paddy nem más, mint Pritha fiúban. Érdekes!


Jim a szülinapi buli után elfelejtett hazamenni.

"Apa! Te már rég nem itt laksz!"

"Megyek már, csak nálunk nincs a házban semmi egy bizarr sírkövön kívül, és egy kicsit netezni akartam."


"Öcsi, hallgass már el, könyörgök!!!"

Pritha máris felismerte, hogy a kisbabáknál is van rosszabb.


Pryderi, szerintem ne egyél több foszforeszkáló zsírkrétát.


Nitnek van egy kedvence az fiú ikrek közül, vajon melyik az? Tipp: Paddy elájult a padlón a fáradtságtól, Pryderi meg okostejtől világít. (Meg a zsírkrétáktól.)


Ezt a frizurát nem viselnék el az óvónénik a lányom ovijában!


"Még egy megtanult bilizni..."


"Ajándék nekem? Tényleg? De édes vagy!"

"Hát, igazából a születendő picikénknek vettem ruhácskákat..."

Nicholas, ezt meg fogod bánni...


Chaplin: *fuldoklik*


Olivia ismét a végét járja, de szerencsére már a terhessége is! Szegény nő...


Nit a kedvenc unokájával pózol.


"Áááá, beütöttem a kézcsontjaimat a falba!!!!"


"Nesze, itt a hatodik, de most már hagyjál békén!"


Perle: "Ne már, anyu, még egy??"

"Örülj neki, mert lány lett, és ha szebb nálad, nem kell örökösnek lenned!"

A legújabb és egyben utolsó baba neve Peigi, ami a Margaret név skót becézése, aminek jelentése: gyöngy. Ami azért érdekes véletlen, mert ő már a második gyerek ebben a generációban, akinek a neve azt jelenti, hogy gyöngy, Perle a másik, és mintha ez még nem lenne elég, Peigi Perle klónja lett! Aminek persze nem örülök, de már nincs mit tenni, elfelejtettem nyomkodni a cumit a születése előtt... Úgyhogy mindenképpen Perle az örökös, csak a simjeim a fenti képen ezt még nem tudják.


"Nem akarok örökös lenni, inkább megmérgezem magam zöld gőzöket eregető, legyektől hemzsegő, kihűlt melegszendviccsel."

Ilyen egy igazi skorpió...


"Nehogy a közelembe gyere, öcskös, mert megbánod!"

Perle gyermekszeretete megható... Biztos belőle is igen odaadó anyuka válik majd. Hjaj...


Ki ez itt a Sárga Ház előtt? A csodacuki Partha, aki most nőtt tinivé.

"Woohoozni akarok legalább 20 különböző simmel és közben tanulni!"

Partha Romance / Knowledge sim lett, ami igen érdekes kombináció.

Hobbi: Arts&Crafts


Ez a jó csaj pedig a betörő, Sierra, aki rövidesen beházasodik a családba. Az O generációs spare, Otto neje lesz.

Sierra Knowledge / Fortune sim, életcélja örült tudós lenni, hobbija meg a főzés, és 18000 pénzt adott a családi kasszához! De mivel olyan házba költözik be, ahol úgyis minden cheat engedélyezett, ennek nincs sok haszna...


Otto és Sierra esküvőjére érkeznek a vendégek a Sárga Házba. Pritha és majdani férje, Samuel Love, véletlen egy képre kerültek.

"A gyerekházasságok szervezése bűncselekmény, ugye tudod?"

Hagyjál, Pritha.


A legfiatalabb örökös és az alapító is megérkeznek.


"Érdemes volt kirabolni ezt a híres családot egykor, most férjhez mehetek az egyik tagjához!"

Ez is egy módja a társadalmi felemelkedésnek...

A Sárga Ház berendezése immár otthonosabb, számítógép és social glass állvány is van.


A P generációban született két legjobban sikerült gyerek: Perle és Partha.

Nagyapjuk, Jim, itt zombinak tűnik, pedig nem az.


A vőlegényről az egész esküvőn csak hátulról sikerült képeket lőnöm.


Az exbetörő menyasszonyról nem lehetett levakarni a mosolyt.


Pritha és Nicholas nem nézték meg a ceremóniát, mert inkább táncikáltak.


De az igazi buli csak ezután kezdődött, amikor Jim beállt a DJ pultba! Nem is tudtam, hogy így ért ehhez! Szuper volt a hangulat! :)


Másnap Parthát egyetemre küldtem, így a Sárga Ház lakói most Sierra, Otto és Jim.


"Szerinted sikerem lesz a lányoknál?"

Abban biztos lehetsz!


A kislányok még otthon. Összetartanak és együtt utálják két öccsüket és egy húgukat.


"Mi ez a bűz???"

Olivia, HAT gyerek után már tudhatnád, hogy mi ez a bűz!


Összehoztam egy családi fotót is nagy nehezen, csak Jim maradt ki a szaknévsorból.

Balról jobbra: Perle, Paddy Nit karjában, Pryderi Olivia karjában, hátul Partha, Peigi Nicholas karjában és előttük Pritha.


Perle: "És milyen az egyetemen?"

Partha: "Nem tudom, áll az idő és arra várok, hogy te meg Pritha utánam gyertek."


Tripla szülinap!


Mivel már a "szűk" családi kör is nyolc simet jelent, vendégeket ezúttal nem hívtunk.


Paddy


Pryderi


Ez meg Perle klónja, Peigi.

Még mindig mérges vagyok magamra, hogy elfelejtettem nyomkodni a cumit...


Lehetne helyetted egy hatodik egyedi simem is. :/

Peigi személyisége természetesen:
Scorpio, Neat 8, Shy 4, Active 9, Playful 7, Grouchy 1


Hószünet. :/ Pedig úgy bírom, mikor mind a négy egymás után eltűnik az iskolabuszban!

A postás nem fázós...


Paddy: "Ez az, romba döntöttük mind a két hülye hóembert!!"

Pryderi: *bőg* "Most miért kellett lerombolni a hóemberekeheheet?"

Perle: "Építsünk még egyet, hogy azt is megölhessük!!"

Pritha: "Most miért kell gonoszkodniii??"

Kivéve, hogy elvben Paddy a jólelkű és Pryderi a gonosz.


A fiatalabb ikrek is jó haverok.


Nicholas: "Gyerekek, ennetek kell valamit sajtos melegszendón és műmuffinon kívül!"

Gyerekek: "Hogy érted, apu? Más ennivalók is léteznek?"


Perle: "Gyűlölöm ezt a medvét!"


"Beleverem a seggét a falba!"

Azt hiszem, ezért nem szabad elhanyagolni egy gyereket...


Olivia: "Hát te ki vagy és mikor kerültél a családunkba?"

Paddy: "Az egyik fiad vagyok, anyu, Paddy ikertestvére!"

"Aha. Nem rémlik..."


Chaplin: "Az ügyvédemet akarom!"


Na, igen, a takarítót "nem nélkülözhetetlen" simnek minősítettük, amikor elromlott a számítógépünk és megkértük, hogy javítsa meg.


Olivia: "Fogadd hálás köszönetünk jeléül ezt a valag pénzt."

Takarító: "Hű! Oké, akkor mégsem jelentelek fel gondatlanságból elkövetett veszélyeztetésért."


Nicholas: "Ezt nézzétek, milyen helyes fickót hoztam haza munkából!"

Örülök, hogy te is jól szórakozol a munkahelyeden. A nejed elég jól szokott szórakozni, amíg nem vagy itthon...


A szülinapi képeket átugorva... Perle, az örökös, tini lett!

"Nem érdekelnek a kötelezettségek, szórakozni akarok, amíg élek, és persze woohoozni!!"

Ó, remek. Az örökös Pleasure / Romance sim lett.

Legalább az életcélja segítségemre lesz az egyik Handicap eléréséhez: Become Game Designer!

Hobbi: Sports


Ikertestvére, Pritha.

"Bár ez lehetetlen, mert én csak egy pixelrajz vagyok, de megbabonáztam a teremtő dobókockáit, és pont ugyanolyan lettem, mint az ikertestvérem!"

De tényleg! Pleasure / Romance, életcél: Become Game Designer. Bizarr...

Hobbi: Tinkering


Ez meg a kis klón, Peigi, iskolásként.


A nagylányokat elküldtem egyetemre.

Perle: "Azta! De jó pasi lakik a szomszéd szobában!"

Az a bátyád!!


Pritha az általam választott szemfestékhez tökéletesen illő blúzt vett fel teljesen magától... Megijeszt ez a sim...


És végezetül egy előnyös kép az örökösről a naplementében.

A következő részben terveim szerint a P generációs kölykök fele elvégzi majd az egyetemet, a másik felük meg sose fogja, mert ők lényegtelenek.

Addig is jó simsezést mindenkinek! :)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Noj!
Majdnem az összes legancy-t elolvastam már itt a blogodon. Rég találtam rá, talán olyan 2 éve, akkor is véletlenül. Az Alphabet legancy-t most talán harmadszorra olvastam el és még mindig ez a kedvencem. Meglepődtem, amikor láttam, hogy két év után újra elkezdted írni Alphabeték történetét. Remélem folytatni fogod tovább, mert tényleg nagyon szeretem! ☺

Noj írta...

Szia kedves Névtelen! :) Köszönöm a dicsérő szavakat, jólesnek, és nagyon örülök, hogy tetszik, amiket írtam. Ígérni nem tudom, hogy ezt a sztorit folytatom, de nemsokára a Sims 4-es sztorit fogom folytatni. Minden jót kívánok neked! :)

Névtelen írta...

Talán nem fogod folytatod - amit nagyon fogok sajnálni -, de a remény hal meg utoljára! :) A Sims 4-eset is biztosan olvasni fogom. Köszöm, legyen szép napod!
Niki