szombat, szeptember 20, 2014

Az Alphabet Legacy-ban ebben a fejezetben megkezdi uralkodását az O generáció.



Az N generációs szülők, hogy is mondjam, nem szülőnek valók. Otto leginkább csipszen és romlott kaján nő fel.



Nővére, Olivia, hazatért az egyetemről. Felnőtt, ezért mostantól ő a család legfontosabb tagja, mert ő az örökös.

"Hiányoztál, Mila!"

Mila: *doromb*



Otto: "Úgy örülök, hogy hazajöttél! A barátod akarok lenni!"

"Hagyjál, öcsi!"



"De egész gyerekkoromban csak patkányok voltak a barátaim!"

Oliviát ez sem hatja meg, de nem is lehet tőle mást várni a 2 Nice pontjával...

Elvittem otthonról szórakozni egy kicsit, mielőtt belevág az örökösre váró feladatokba...



"Kínáig utaztunk annak idején, hogy normálisan kinéző férjet találjunk nekem, te meg egész idő alatt ebben a klubban bujkáltál??"

Normálisan kinéző pasi: *bámul*



"De sebaj, ha több lányom lesz, az egyiket hozzád adom, biztos szép kölykeitek lennének!"

Pasi: "He?"



De most komolyan, annyira sok a torzszülött és kevés az emberi lénynek látszó sim, hogy mindig megörülök, ha találok egy ilyet!



Olivia újra otthon...

Jim, az apja, aki még mindig nem öregedett meg: "Mikor lesz már akkora házunk, amibe egy fotel is befér?"

Jó, akkor ideje beköltöztetni Olivia gazdagnak ígérkező jövendőbelijét...



"Én egyetlen kopaszodó szerelmem!"



"Nos, mennyi pénzt adsz a családi kasszánkba?"

"Tizenötezret!"

Noj: *boldog* :))



Ahogy szoktam, a simjeimet a nagy építkezés idejére kiraktam a fűbe.

Ahol mindenféle luxusról ábrándoztak...



Nicholas: "Lusta nőszemélyek... Szerintetek csak úgy magától ide fog teremni nekünk egy ház?"

Ami azt illeti, igen...



Viszont mielőtt még elkezdhettem volna az építkezést, szomorú esemény történt.



Ég veled, Mila! :(



Nit: "Most mit bőgsz, kislányom? Csak egy macska!"

"De ő volt a kedvenc családtagohohooom!"



Nit ezek után felpróbálta a Halált sálnak...

Olivia: "Ez vicces. Máris jobban vagyok."



Mila sírköve a legacy fa alá került.



*Noj álla leesik*

Tudtam én, hogy Nicholas jó pasi a kopasz feje meg a pongyolája ellenére, de hogy ennyire!!!! Így néz ki több hajjal, custom szemekkel és némi borostával!



És így fest H&M göncökben.

Nagyon elégedett vagyok a választásommal. :)



Amíg tehát a simjeim emígyen ütötték el az idejüket - egyedül Jim volt munkában - építettem nekik egy kecót.



Tádááám!



Most egyszintes építményre vágytam.



"De ez a ház még nincs kész! Csupaszak a falak! Vacak a padló!"

Meg ablak sincs sok... De tekintettel arra, hogy csak 403 pénzetek maradt, most ennyivel kell beérned.



"De én ezt nem bírom elviselniiiii!!"

Jó, akkor vinnyogjál még egy sort...

Közben Nicholas és Olivia esküvőjére készülünk, ahol a menü húsos szendvics lesz.



Érkeznek a vendégek...



*Noj álla megint leesik*

Mit gondoltok, ki ez a szexi csaj?

A betörő! A neve se rossz: Sierra Guevara.



Olivia: "Eddig szabad voltam, mint a madár, de ma férjhez megyek. Hát hogy leszünk így egymáséi?"

Lauren: "Te férjhez mész, engem békén hagysz. Ehhez mit szólsz?"

Itt van a klubban megismert szemüveges faszi is (kép előterében), akinek szintén szép neve van: Samuel Love.

Nit meg azóta is a sivár környezet miatt jajveszékel...



"Ha felnövök, kirabolunk együtt egy bankot?"

Meg tudom érteni a kiscsávót...



Olivia továbbra sem jut egyről a kettőre a csajával...

Akinek családneve egyébként Ajjangadele. Vagy mi.



"Egy gyárépület is otthonosabb, mint ez a ház!" - panaszolja Nit az egyik vendégnek, miközben a többiek kezdik egész jól érezni magukat.



Olivia: "Akkor talán házasodjunk össze."

Nit: "Nem bíííírom!!!"



Nem tudom, ki az, akinek ez az örömteli esemény mindössze 250 aspi pontot ér meg...



Mindegy, így a ceremónia után végre sikerült menyasszonyi ruhába öltöztetnem Oliviát.



A vendégek egyre jobban szórakoznak, Samuel bebújt egy nő mellei közé, khm...



Olivia már megint Laurenre nyomul...



Samuel és Edward előadják a thrillert...



... aztán kezdenek túlzottan összemelegedni....



Olivia és Nicholas is forrósítják a hangulatot.



Mondanom sem kell, ez a buli Roof Raiser volt!

De nem jött limuzin, mivel telepítve van a BV.

Majd egyszer kipróbálom a nászutat, ha már nem lesznek ennyire csórók a simjeim...



Olivia! A nászéjszakádon magazint olvasol??

"A többiek kidőltek. Csak én voltam elég jó állapotban az energizáló géphez."

Akkor keress munkát!

"Az újságban nem volt bűnöző állás, számítógépre meg nincs pénzünk."

Pár órával később...



Hohó! A ház legjobb pasija ébren van!

"Éhes vagyok."

Majd eszel utána!



És így kezdődött a P generáció...



Otto: "Örülök, hogy elvetted a nővéremet! Állati jó buli volt az esküvőtök!"



Komolytalanok ezek a fiatalok. :)

Nicholas egyébként zenész lett.

Még le se írtam a jellemzőit.

Family / Popularity, Aquarius, Neat 8, Shy 4, Lazy 4, Playful 7, Nice 8. Életcél: Marry off 6 Children. Hobbiját nem tudni.



Mint valami járvány, terjed a smustle, és egymás után nekiállnak.



Mondjuk van is mit ünnepelni, mert Jim hozott értékelhető mennyiségű pénzt! Vehetek burkolóanyagokat végre!



"Képkeret is van" - állapítja meg Nicholas és Nit.

Én inkább a padlót és a festést emelném ki! Bár nem a legszebb, de valami olcsó kellett, és a semminél sokkal jobb.



"Miért ültettél ki a ház elé?"

Anyád is pont ezt kérdezte egyszer.

Megfestettük Olivia portréját is...



Nicholas nem szégyellős az anyósa előtt...



Otto: "Annyi jó csaj jár erre, hogy alig tudok választani közülük!"

Ez a példány valami hobbiklub nagykövete...



"Drágááám, itthon vagyoook! És kirúgtaaaak!"

Eh.



Még jó, hogy Olivia is dolgozik már - amíg le nem babázik.

Sikerült állást találnia a hőn áhított bűnöző karrierben, és az előléptetésre gyúr.



"Vááárj, jó csaj! Hadd mutassam meg a bizimet!"

Otto igazi kiskorú Romance Sim...



Úgy látom, anyák napja van.

Ja, nem, csak Jim woohoozni akar.



A fél család akart már egy kiskutyát vagy kiscicát, én az utóbbira szavaztam, és így került a házhoz Chaplin.



Awwww! :))



Chaplin a rejtőzködés mestere.



Én meg szerelmes vagyok!



Olivia már a szülőpózt gyakorolja.



Jim végre megöregszik! Már nagyon ideje volt.

Bocs, Jim, hogy neked nincs bulid, de már nagyon érdekel, milyen lesz az unokád.



Szépen világít a fehér szemöldököd a sötét bőrödön.



És jön az első P generációs baba!



Kisfiú lett! Úgyhogy örökös nem lehet, de szép lett és a nagyanyja szemét örökölte.

A neve Partha, ami szanszkritül azt jelenti: "Pritha fia." A Pritha pedig egy női név, jelentése: "tenyér".



Nicholas: "Jé, ilyen egy kisbaba közelről?"



Megkezdődik Partha elhanyagolása felnevelése.



Jim: "Éhes vagy? Szomjas vagy? Tele a pelus? Szeretnél gyököt vonni?"



"Oké, ha nem felelsz, leteszlek ide a szőnyegre."



"Jó volt tegnap éjjel!"

Mert ezt reggel a vécén ülve kell megbeszélni...



Ha nagyon szépen megkérem rá, Olivia hajlandó elmosogatni megfürdetni a fiát.

Ő se egy mintaanya, de persze kitől is tanulhatta volna meg, hogyan kell ellátni egy gyereket? A saját anyjától biztos nem.



Nicholas ezzel szemben...!

"Édes kicsi fiacskám, azonnal viszlek megetetni, bár már olyan vörös a gyémántom, hogy mindjárt éhen halok, de te vagy az első!"



Dupla szülinapi partit tartunk: Partha totyogó lesz, késői gyerekként született nagybátyja, Otto, pedig tini.

Lauren mérges, mert Olivia őt is meghívta már megint...



Partha az első.



O_O

Hát én még ilyen gyönyörű sim gyereket nem láttam!!



Partha személyisége:
Sagittarius, Sloppy 1, Outgoing 6, Active 9, Playful 7, Nice 10. Hobbija: Arts & Crafts, mint a nagyapjának.



Gyönyörményes gyerek lett, na. :)



Jim fogja magát, és átlépi, mint egy útban lévő tárgyat. Ez Jim...



De lássuk, mivé lesz Otto.



Kicsit fura feje lett tinikorára.

Knowledge Sim lett, a hobbija a Sport, bár ezt lehet, hogy már írtam korábban.

Életcélját és másodlagos aspiját még nem tudni.



"Grrr, dühös vagyok, hogy ilyen tök jó volt ez a buli!!"

Oké...



Otto ezután bemutatta, mit tud egy sim, ha csak 2 Neat pontja van...

Na, szia, Otto, menjél szépen innen egyetemre! Kell a hely a házban a sógorod hat gyerekének...



Nicholas egyébként az egyetlen a családban, akinek van némi Neat pontja, úgyhogy állandóan ő takarít szegény mindenki után.

Takarítót nem alkalmazunk már egy ideje, sokba kerül...



Jaj, Nit, muszáj volt odaégetni a cheesecake-et, amit a terhes lányodnak szántam?



Egyik nap jött egy cigányasszony és ezt csinálta a portánkon.



Hozott nekünk egy lámpást!

Még soha nem kaptam lámpást ezelőtt, úgyhogy nem mertem semmit csinálni vele, de egy simsező kolléganőm ellátott jó tanácsokkal, hogyan lehet pénzt csiholni belőle! Köszi, Reni! :)



"Ha állandóan gyerekeket potyogtatok, nem tudok haladni a bűnöző karrieremben!"

Bocs, de az a szexi férjed hat gyereket akar.

"Komolyan azért kell hat gyereket szülnöm, mert buksz a férjemre, és a kedvében akarsz járni???"

Lehet... De tudod mit? Ha megteszed ezt nekem, összehozlak Laurennel.



"Óóó, de cuki vagy, Partha, úgy szeretlek, úgy szeretem a gyerekeket!"



Partha mondjuk tényleg elképesztően cuki! :)



Jaj! Mi történt a kedvenc simemmel???

"Apu ejtejüjt a padjón."

Azt én is látom, de mitől??

Nem tudtam rájönni, nem volt túl sokat a napon vagy ilyesmi...



Olivia: "Nem, kedves hívatlan vendég, tényleg nem dobtunk pénzt az üvegbe, amiért órákon át fülsértő módon püfölted a zongoránkat!"



Olivia járni tanítja radioaktív gyermekét...



Chaplin szép nagy kandúrmacska lett.



Noj: *olvadozik*

Gyorsan meg is dicsértük, hogy az ágyon alszik, mert ez olyan édes! :)



"Szarul érzem magam."

Remek, jönnek az ikrek! :)



Szerencsére működött az odaégett cheesecake.

Olivia két kislányt szült.



Ő Perle. A neve jiddisül azt jelenti: gyöngy.



Ő pedig Pritha. Ahogy fenn írtam, ez a név szanszkritül azt jelenti: tenyér.

Nincsenek megjegyzések: