szombat, szeptember 13, 2014

Mai témám: Sims 4! Megvan már a játék, de sajnos a gépem nem igazán bírja, folyton összeomlik és az asztalon találom magam... Ma reggel fontos döntést hoztam: Veszek egy gamer laptopot! Csak előbb megvárom a karácsonyi akciókat. :)



A képen az első Sims 4 legacy alapítóm, Dalia Luck. Ha egy Sims 4 simnek semmi tennivalója és semmi baja, akkor csak áll és a telefonját nyomkodja, akár egy igazi ember. :))



Minden sim teljesen egyedi, ami nagyon tetszik! Kicsit sem hasonlítanak egymásra.



Először éreztem, hogy bárcsak érteném, mit beszélnek a simek! Ez a kalapos sim nagyon szomorú volt, csak lógatta a fejét és motyogott, de vajon miről? Dalia mondott neki egy viccet a marslakókról, annyit tudok, mert arra én utasítottam, de az se vidította fel... Dalia annál inkább vidám lett, mivel Gonosz sim, és az ilyenek örülnek, ha depis simmel beszélgethetnek!



Talán ő lesz a legacy alapító apja. Bár az első beszélgetés nem sikerült jól, később összebarátkoztak.



Amikor kifogytak a beszédtémából, mindketten elővették a telójukat és nekiálltak azokat nyomkodni. :))



Egy közös selfie is készült.



Daliat később elküldtem futni egyet, ahonnan úgy jött "haza" (értsd: hatalmas, üres, sivatagos telkére), hogy ilyen furán járt, mivel már nagyon kellett pisilnie.



Elküldtem egy szórakozóhelyre, ahol a vécében pisilhetett, a tükörben pedig gyönyörködhetett magában.

Kicsit játszottam még itt, táncolt és beszélgetett más simekkel, majd pedig ismét - már sokadszorra - az asztalon találtam magam... Vagyis nem jutottam még messzire ebben a játékban, de ami késik, nem múlik. :)

Nincsenek megjegyzések: