szombat, szeptember 06, 2014

Az Alphabet legacy újabb része következik, amiben felnő az O generáció örököse.



Nit: "Nyaralni akarok. Keresek egy last minute utat."

Látom én a vágyaid közt, hogy nyaralni akarsz, de tudod mit? Nem is a te vágyaidat kellett volna néznem már azóta, hogy a lányod totyogó lett!

Elfelejtettem, hogy pontosan hogy szólt az "Obey your sims" handicap, de innentől jobban figyelek.



"Végre van takarítónk!!"

Igen, ezt is a macskádnak köszönheted, mert olyan jól keres, hogy már bejárónőre is telik.



Mila egy konfettiesőben szép csendesen megvénült. Szeretett volna nyugdíjba vonulni, de nem hagytam neki, mert kell a pénz...



Nit, vigyázz már arra a gyerekre!

Nit hobbija a Fitness, annak hódol éppen.



"Előléptettek!"

Gratula, Jim! A macska még így is többet keres.



Jim a család művésze.

"Egy zongorát is akarok."

Ott van a ház mögött.

"Egy gitárt is akarok."

NEM! Elég volt.



Én meg annyi pénzt akarok, hogy nagyobb házat tudjak építeni.



Nit elsőszülött lányával beszélget, aki éppen az egyetemen sínylődik.

Csak +100 aspi pontot ér ez??? Azt gondolnám, hogy jobban hiányzik egy anyának a lánya...



"Jaj, képzeld, nemsokára megszületik a kistesód, aztán megint biliztethetek egy szaros kölyköt!"



"Viszont láttam a minap egy szexi pasit!"



"Megint előléptettek! Most már többet keresek, mint a macska."

Nem semmi!

"Nyaralni akarok."

Te is kezded?

"És három különböző simmel akarok woohozni."

NEM!



Az újjászületett Alphabet család játékboltot fog nyitni, mert én meg azt akarom. Ezért Nitet beállítottam a játékgyártó asztalhoz, hogy barkácsoljon, amibe nagyon belefelejtkezett.



Jim: "Drágám, már bokáig állsz a hóban, nem akarsz bejönni a házba?"



Reggel...

"Szia, szerelmem, megyek dolgozni!"



Na, tessék, most itt fogsz szülni a hóban.



Megszületett Otto Alphabet, aki csak akkor lesz érdekes, ha a nővére valami tragédia folytán odaveszne. De igyekszem vigyázni rá!

Az Otto név német, de sok más nyelvben is használatos. Több német király is ezt a nevet viselte.



Nit! Mit csinálsz??



"Jaj, mit tettem, mit tettem???"

Szedd ki azt a gyereket a hó alól, de azonnal!!



"Még él, jaj, de jó!"

Nit, megijesztesz, komolyan...



"Lefokoztak, mert Halloween jelmezben mentem dolgozni."

Milyen Halloween?? Tél van!



Nit, a fiad büdös, menj pelenkázni!

"Vissza akarom szerezni a szülés előtti formámat!"

Hát... Az már a szülés után egy másodperccel sikerült! Szerencsés simek...



"Utálok pelenkázni."

Részvétem.

Jim egyébként még meg se nézte a fiát, több kedve van a munkatársával társalogni a ház előtt a hóban.



Nézzünk be az örököshöz az egyetemre.

Olivia, minek örülsz ennyire?

"Elküldtem grilled cheese-t sütni."

Na igen, Olivia Fortune / Gilled Cheese Sim, de igazából kizárólag a másodlagos aspi érvényesül a személyiségében, amivel kissé az agyamra megy...

Egyébként a dobókockám a történelemszakot választotta ki neki, ezért azt tanul.



Kell a pénz, áss!



"Eltörtem egy csövet."

Tudod mit, inkább ne áss...



Dzsízösz, meg akarod mérgezni az évfolyamtársaidat??

"Nem lesz semmi bajuk."



Aha, látom! Ebből a Lauren nevűből például szellem lett.



Olivia: "Neil, vidd innen a kezed, nem tudok blogolni."

Komoly tanulás folyik...



Íme, a következő generáció reménybeli apja, az alapból szomorúra álló szájú Nicholas.

Meghívtam vendégségbe az egyetemre, hogy összeboronáljam Oliviával.



Ez nem lesz nehéz.



Uh, fejezd be az egyetemet hamar, hogy lecserélhessük végre a kedvesed frizuráját!

Miután szerelembe estek, Olivia feltette a legfontosabb kérdést...

Nem, nem azt.



"Gazdag vagyok, hogyne!"

Olivián látszik, hogy tetszik neki a válasz, azért mégiscsak van benne a Fortune Simből...



Egyelőre ő maga még mindig csóró, beállítottam dolgozni a menzára, hogy megkeresse a játékbarkácsoló asztalra valót.



Dolgozz, sim!

Én csak próbálok tisztességes simet nevelni belőle...



Láthatóan Nicholas is aggódik a jövője miatt.

"De miért akarsz bűnöző lenni? Azért börtönbe csukhatnak!"

Tehén: *bámul*



"Nem érdekeltek, én akkor is bűnöző leszek!"

Ajaj...



Szakad az eső... a sivatagban...



Igen, én is pont így csodálkoztam...

Közben Olivia másodéves lett, és már 5 óhaja közül választhatom ki mindennap, hogy melyiket teljesítsem.



Eközben otthon...

Jim néha eltalálja, mit kell csinálni egy kisbabával...



... aztán ismét teljesen elfelejti.

Úgy, tedd le szegény kölyköt a tócsába, remek lesz...



Nit: "De most mit csináljunk? Nem tudunk kimenni a fürdőből, mert útban van a padlón ez a gyerek!"

Hjaj...



Nit megvénülős szülinapi bulijára hívtam pár random vendéget. Én nem ismerem őket, de a simjeim valahonnan biztos. Az egyik éppen a macskánkat dobálja, Jim pedig hozza a macit, hogy azzal szórakoztassa az egybegyűlteket.



Olivia is hazalátogatott a nagy napra, de úgy látom, csak óvatosan mer bejönni a házba.



"Jók a tetkóid, kislányom!"

"Köszi, anyu!"



"Fogd meg, amíg pördülök egyet a tortánál. El ne ejtsd!"



Olivia ezt a jelenetet csak kintről meri megfigyelni.



Na, Otto csak megint a padlón kötött ki...



Nit megőszült és tömi a tortát.

Vendég: "Ááá, mi történik velem??"

"Kiválaszthattam pár simet, akik megvénülnek velem együtt, és te vagy az egyik szerencsés."

Legszebb öröm a káröröm.



Ezután megbeszélték a két megvénített vendéggel az öregség szépségeit.

"Kőolajszármazékokat nem szabad az arcunkra kenni a ráncok ellen" - figyelmeztet Nit.

"Egy kis természetes smink viszont nem árthat neked" - mondja Jim a lépcső által takart faszinak.

Kíváncsi voltam, hogy Olivia mikor veszi már fel a padlóról az öccsét.



Végre!

"Ugh. Szerintem abból a babából jön ez a bűz."

Igen, Nit, a babák bűzleni szoktak, amíg ki nem cseréled a pelenkájukat. Hihetetlen lassan tanulsz...



Vendég: "HAHAHA!"

Nem tudom, mi ilyen vicces.



Nit választott egy hozzá jobban illő frizurát.



Pár nappal később...

Úgy látom, a kis Otto első szülinapja miatt nem csinálnak túl nagy felhajtást. Jimnek még trombitálni se jut eszébe.

Jim: "Mi az, megnöveszted?"

"Meg. Azzal is közelebb leszünk a pelenkamentes élethez."



Otto csodaszép kisfiú lett!

Személyisége:
Gemini, Sloppy 2, Outgoing 7, Active 9, Playful 6, Grouchy 1

Nagyon hasonlít a nővérére, még a hobbijuk is ugyanaz: sport.



Jim: "Látom, megnőtt."

"Ja."



Jobban is lelkesedhetnétek! Nézzétek, milyen cuki kisfiú! :)



Eközben az egyetemem...

Olivia, mit csináltok Laurennel??

"Ö, mi csak táncolunk."



Persze, látom, hol a kezed...

Bármit is csinálsz, hagyd abba, Laurennek nem tetszik.



Még egy szellem...

Sok maradt még abból a mérgezett grilled cheese-ből?

Mondjuk látom, ez valami játékhiba, mert aztán az álszellemek visszaváltoznak nem átlátszóvá.



Most meg havazik a sivatagban, amit Olivia nagyon romantikusnak talál.



Ugye tudod, hogy ez már beteges? Elhasználtál egy egész tálca grilled cheese szendvicset úgy, hogy mindegyikből csak egy harapást ettél, a többi meg megy a szemétbe.

"Hagyjál."



Oliviával annyit barkácsoltattam játékokat a majdani játékboltba, hogy elkezdte érdekelni a barkácsoló hobbi. Vagy nem tudom mi a neve magyarul, angolul tinkering. Eljött a titkos garázsba, de semmi érdekeset nem találtunk itt.

Csak ezt az infantilis pasast, aki még nem nőtt ki a kisvonatozós korszakából...



Neil nevű diák: "Azta, de szép csaj! Szinte ragyog!"

Bizony, Olivia elérte a legfelső szintet a Gaming hobbiban. Egy küldetés teljesítve!



"Egy csaj belealudt az ágyamba."



A tehén az! A tehén egy csaj!

Mondjuk... logikus.



Most, hogy Olivia már hódolhat a saját maga által választott hobbijának is (sport), labdázik egyet a csajával.

A szakadó esőben...

Komolyan, én ilyen csapadékos sivatagot még nem láttam...

Az egyetem harmadik évének végére Olivia már tökéletesítette a Mechnical és Logic skilleket és ezüst fokozatú játékkészítő jelvényt szerzett.



Eközben otthon...

Otto elhanyagoltan ordít...



... később valaki egy pocsolyában felejti.

Hol vannak ilyenkor a szüleid?



Alszanak, naná!



Szegény Mila rémült ábrázatát érdemes megfigyelni!



Mila: "Még sok totyogó fog engem fojtogatni?"

Az attól függ, meddig élsz.

Tündériek ezek együtt! :)



"Jippííí, macskaszarral játszok a macskapisi tócsában ülve!!!"



De tényleg...

A dadus meg persze használhatatlan.



"Előléptettek! Már sebész vagyok!"

Az jó, mert a kedves férjed épp most vesztette el az ÖSSZES készpénzeteket, mert a szabadidejében edzett golfozás helyett. Vagy mi.

El kellett adnunk pár holmit, hogy egyáltalán a takarítót meg a bébiszittert ki tudjuk fizetni!



"Mit kell csinálni egy totyogóval???"

Nit reménytelen.



Random cuki kép. :)

Igen, Otto szupertejet iszik, amit kizárólag nekem köszönhet, nem a zseniális anyjának...



Otto iskolássá válós szülinapjára gyülekeznek a számomra ismeretlen vendégek.

A betörőnek azért van bőr a képén, hogy ő is eljön!

Betörő: "Szexi az a fekete hajú fickó!"

Fekete hajú fickó: "Nem szexi az az ősz nő. Meg a kisbabák se szexik, brrrr."



Olivia megint hazalátogat az egyetemről és Mila viszontlátásának örül legjobban. Megértem.



Családi portré féleség.



Trombitáló fickó: "Szexi ez a vén anyuka!"

A betörő gyanúsan csendben van...



Otto továbbra is cukipofa!



Olivia: "Követ, ugye?"

Szegény gyerek, csak próbálna valami emberi kapcsolatot kialakítani egy rokonával, de a nővére inkább sürgősen visszahúz az egyetemre.



Nit: *szimatol* "Nem büdös. Akkor még él."

o_O



Olivia immár az utolsó egyetemi évébe lépett.

Lauren: "Bocs, de bármennyire is úgy nézek ki, én nem a lányokat szeretem."



Amint megláttam ezt a sárkányt, tudtam, hogy ez rossz ötlet volt!



Ha így folytatom, Ottora még szükség lesz egyszer...



Látom, a tehén is kinyírt valakit.



Olivia már minden fajta játékot el tud készíteni!



Ki is próbálja őket a sivatagban, ahol most éppen ideillő az időjárás.



Aztán megírja élete utolsó házidolgozatát, és ezzel történelem tanulmányait befejezte. Már csak a záróvizsgára kell várni.



Várni...



Várni......



Várni.........

Kicsit unalmas ez az Egyetem kiegészítő, de egy tanult sim meg hasznos.



"Nem baj, ha nézlek?"

Olivia, nem így kell barátkozni!



"Utállak! Arra kényszerítettél, hogy lediplomázzak kitűnő eredménnyel, pedig én csak bűnöző akarok lenni!"

Bocsi...



Olivia: "Ugye tartjuk majd a kapcsolatot a suli után is?"

Szegény Lauren, van egy rajongója.



A diplomaosztó bulira eljöttek a szülők, de a kiöltözést nem vitték túlzásba.



Jimet megihlette a rádióból üvöltő college rock és eljárta szülőországa ősi termékenységi táncát.



Nit megkóstolta a menzakaját.

Csak óvatosan!



Jim: "Gratulálok, kislányom! Csoda, hogy túlélted a gyerekkorod!"

Én is ezt mondom.



Nit: "Már csak egy fogam maradt vénségemre."



Ezután egy billiárdparti következett a billiárdasztalon, amit persze Olivia vett az egész kolesz örömére...



Olivia: "Anyu, bemutatom a legjobb barátnőmet!"

Lauren, a fogai közt: "Anyád kedvéért most nem mondok semmit, de ezt még később megbeszéljük!"



Nit: "Hogy kell ezt a táncot járni?"



Nitnek még mindig nem megy a smustle. :)

A többiek viszont jót buliztak, és ezzel vége is az N genercáió uralkodásának, mert Olivia felnőtt, hogy folytassa a család vérvonalát.

Nincsenek megjegyzések: