csütörtök, augusztus 28, 2014

Az újrakezdett / tovább folytatott Alphabet Legacy új része következik! Az előző résznek ott lett vége, hogy megszületett az O generáció első tagja.



Kíváncsi voltam, hogy Jim magától odamegy-e megnézni a lányát és odament! Nem rossz egy Romance simtől.

A baba tehát az Olivia nevet kapta. Ezt a nevet Shakespeare használta először így leírva a Vízkereszt, vagy amit akartok című komédiájában. Jelentése: olajbogyó.



Ennyire futotta a pénzükből, úgyhogy ezt a kis kecót építettem nekik.

Jim fest. Gyakorolnia kell, hogy lefesthesse az alapítót, azaz a feleségét, Nitet. De miközben festett, kiderült, hogy pont az Arts & Crafts a hobbija!



Nit és Jim is trehány simek és nem zavarja őket a kosz, de a szaros pelus még nekik is sok, mindketten durrogtatták a piros mínuszokat.



"Már megint ássak?? De miért??"

Mert nyaralásra megint nincs pénzetek, márpedig a lányodnak messze földön kell párt kell találni.



Fárasztó ez a szabály, hogy a Games hobbiban el kell érni a max szintet, mielőtt megöregszik az örökös, de ha már bevállaltam, igyekszek teljesíteni.



Mila, a gamer macska. :) Nit őt is elhozta a titkos gamer klubba.



Hobbi fickó: "Megneszeltem, hogy ebben a házban valaki fest, úgyhogy most hívatlanul besétálok ide a babaszobába."



Néztem, hogy miért állt meg a ház előtt ez a luxuskocsi...

"Miau! Engem visz melóba. Lassan én tartom el ezt az egész bagázst."



És tényleg többet keres ez a macska, mint bármelyik simem!

A ház négylábú úrnője hazatért, és megkereste az újabb nyaralásra valót, megmentve ezzel Nitet a további ásástól.



"Pontosan miért ültettél ki ide a ház elé?"

Ne mozogj! Lefotózlak, hogy Jim megfesthesse a portrédat az utókor számára.



Olivia egynapos babakora hamar elszállt...



... volna, ha a torta rendesen működött volna.



Nit: "Nem értem, odavittem a tortához, feldobtam, te még trombitáltál is hozzá, miért nem nőtt meg?"

"Én se értem, de még egyszer ki nem cserélem a pelusát."



Na, végül csak lett egy totyogónk! Ez még nem a Sims 4, itt ilyenek is vannak, akár tetszik, akár nem. :)

Olivia személyisége:
Gemini, Sloppy 1, Outgoing 7, Active 9, Playful 7, Grouchy 2

Neki se a takarítás lesz az erőssége...



Ó, de jó, már el is felejtettem, milyen nagyszerű egy totyogó meg a macskakaja egy szobában...



A legacy fa - egész pontosan narancsfa - tavasz végén. Még mindig él, egyszer termett eddig, teljesen szürke narancsokat. Talán ha nem a telek legtávolabbi sarkába ültetem, gyakrabban eszembe jutna gondozni...



"Ggggg... meg... fulladok!"



"A szüleim alszanak, én meg közben megtanultam járni."

Na igen, a szüleid nem sokat törődnek veled, azt észrevettem.



"Aggódom Oliviáért."

Én is aggódnék, ha a lányom feje belelógna a falba...



Nit: *csámcsog* "Te, Jim, elromlott a gép. Tudod, az a szabály, hogy egy nem nélkülözhetetlen simnek kell megjavítania."

"Mire célzol?"



Nos, túlélte a férjed a gépjavítást?

"Túl. Úgyhogy most tovább böngészhetem a játékokról szóló oldalakat."

Ez a lényeg.



"Szerintem nem úgy kell bolognai spagettit csinálni, hogy összefőzöd a tésztát a szósszal..."



"Inkább trombitálj, ahhoz jobban értesz."



"Idenézzetek, hat évet öregedtem egy másodperc alatt!"



"Blöeh, olyan ronda ez a szék, hogy mindjárt hányok!"

Hálátlan kölyök, olyan vagy, mint anyád!



Megkezdem Olivia kockává nevelését is a választott Handicapek miatt, bár alapból a sport lenne a hobbija szegény gyereknek.



"Elegem van, világgá megyek, mielőtt még ideér értem a sulibusz!"



"Kérem, bácsi, vigyen el innen jó messzire!"



Valójában persze csak nyaralni megy anya és lánya. Ezúttal a Távol-Keletet választottam a pasivadászat helyszínéül.

Olivia gyanakvóan figyel...



Nit: "Esetleg önnél szemrevalóbb bennszülöttek is vannak errefelé?"

Miféle bennszülött ez különben is? Szőkére festett távol-keleti?



Meglátogattuk a térkép segítségével a Bölcs Öreget.

Bölcs Öreg: "Nocsak, milyen házias kislány!"



"Igen, anyám azért hozott ide, hogy megtanuljam a háziasszonyi erényeket... mivel ő maga nem sokat tud ezekről."



"Hm, látom, éppen felgereblyézi a zen kertemet."



Olivia: "Addig dobáljuk ezt a labdát."



Ezután Nit és Olivia továbbálltak jövendőbelit keresni.



Nit: "Hű, nekem ő tetszik!"

Nitnek furcsa ízlése van, inkább meg se mutatom azt a simet közelről...



Itt jöttem rá, hogy eléggé megnehezíti a dolgát az a sim játékos, aki a Matriarchy és a Multi-Cultured handicapeket is bevállalja...



Már persze ha nem egy uglacy-t játszik, mert akkor kifejezetten könnyű dolga van!



Ez a borzalmas frizurájú sim - becses nevén Chandler, az is milyen távol-keleti csengésű, nem? - már annyira nyeregben érzi magát, hogy folyton követ.

Nit: "Ha találkozunk önnél szebb helyi lakossal, akkor mégsem fogadjuk be a családunkba, már elnézést."



Tessék, a helyi(?) csajok meg ilyen csinosak!



A nyaralás első napja sikertelenül végződik, anya és lánya visszamennek a hotelszobájukba pihenni.



Reggel...

"Gyerünk, egy-kettő, reggelizni, megy az idő, és még nem találtunk vőlegényt neked!"

"Miért ennyire sürgős ez? Hét éves vagyok!"

"Hét nap múlva tizenhét leszel! Na, igyekezz!"



"Sokat utaztunk, hogy eljöhessünk a ti földetekre, erre ilyen rondák vagytok mind..."

Bennszülött: *???*



Nit elfáradt a vőkeresésben...



Ajaj, ez fájni fog!



Már megint itt ez a pedofil...



"Eh, milyen hotel ez, hogy este még itt rohad az asztalon a reggeli?"



VÉGRE! Egy orr, amitől nem ijedek meg a sötétben!

Csak egy kis hajnövesztő szesz kell, és ez a sim tökéletes lesz.



Oké, itt még vicsorog, mert zavarja a túrahelikopter hangja, de higgyétek el, hogy szép.



Íme! Úgy hívják, hogy Nicholas Barthelet.



"Mondjuk felvehetnél egy varázsló sipkát, eltakarná a kopasz fejed, meg ehhez a szereléshez is illene!"

Nem rossz ötlet, Olivia!



Újra otthon, a szülők alsóneműben, ami csak egyet jelenthet... Oliviát meg megint senki se eteti, úgyhogy energiaitalokon él.



Jim azon kesereg, hogy lefokozták. Továbbra is a macska keres legjobban ebben a családban!



Nit: "Kérsz enni?"

"Kösz, nem vagyok éhes, most játszok."

Mintha csak a saját lányom hallanám!



"Igazából miért kell nekünk ez a fa ide?"

Mert miután meghalsz, mellé kell tenni a sírkövedet, hogy legacy pontot kapjak érted.

"Ó?"



Jim: *csámcsog* "Szóval azért kell folyton a levegőben ennünk, mert nincs pénzünk nagyobb asztalra és a gépnek muszáj ezen lennie?"

"Aha."

Még mindig szűkölködnek, mert a távol-keleti nyaralás után mindössze 500 valahány pénz maradt a családi kasszában.



Nit: "Jim, ez már megint elromlott!"

Jim szerencsére ismét túlélte a szerelést.



Vendég (Jim munkatársa): "Ti mindig a levegőben esztek?"

Nit: *negatív gondolat*



Jimet hajtom, mint egy lovat, hogy végre többet keressen, de úgy látom, most egy kis pihenésre van szüksége...



Joel, a sofőr: "Ezúttal hova vihetem a hölgyeket?"



A gamer klubba, hova máshova?

Nit: "Hogy lehet, hogy neki máris jobban megy?"

Ezek a mai kölykök, Nit, a vérükben van!



Nit végre megeteti Oliviát (sütött maguknak hotdogokat) a gamer klub mögött, amitől Olivia ennyire meghatódik.

Kár, hogy megint itt egy pedofil...



Lassan Jim is belejön az apaszerepbe.



De azért nem indulhatnának az év szülője címért...

"Anya, segítesz házit írni?"

"Te házid, te írd meg, én most játszok."



Végre kibővíthettem a házat! Nit már orvosnak tanul - csak nagyon sokára sikerült neki állást szereznie az áhított karrierben - és mivel meggyógyított egy lámát, a serpa adott neki jutalmul 5000 pénzt.

Vagy valami hasonló történt...



Földszint - immár van hova letenni a tányérokat étkezés közben.



Emelet.



"Előléptettek! ... És megvakultam!"



"Olivia, nem kéne annyi csipszet enned, hogy lesz így belőled fitnesz bajnok?"

Mert az a sok sajtos makaróni, amit zabáltok, sokkal jobb...



Sikerült! Nit ennél nagyobb gamer már nem is lehetne, úgyhogy világítani kezdett, aztán megjelent a búvárruhás csaj, hogy gratuláljon.



Nekem is gratulálhatna valaki, hogy ez elértem. És még tizenegyszer el kell érni!



"Unatkozok. A hobbimnak akarok hódolni!"



Hát, jó. Elküldtem Jimet a kézműves klubba, varrt egy edényfogót...



... aztán rágerjedt egy szőkeségre...

Na, nem! Átlátok én a szitán, te Romance sim! A továbbiakban otthon maradsz!



Nehéz a házi, Olivia? Nem segít senki tanulni?

"Nem. A szüleim mással vannak elfoglalva."



Aha, Nit és Jim a ház mögött egy spare előállításán dolgoznak.



Mire idáig fajult a helyzet...



... éjjel közepe lett, és megjelent egy betörő.

Milyen szép sim ez is! Nem játszok többet Matriarchy szabályokkal a Sims 2-ben!



A kis örökös is mélyen aludt már ekkor.

Betörőriasztónk meg ugyebár nincs, mert nem vehetek a Fearless handicap miatt.



Jim: *sutyorog* "Kérem, jöjjenek gyorsan! Egy veszélyes alak betört a házunkba!"



Aha, valóban rémisztő ez a húszéves, vékony csajszi!

Rendőr: "Hölgyem, megkérem, hogy tegye le a zsákot."

Ez meggyőző volt...



Na, aztán a rendőr elpáholta a csajt és visszakaptunk némi pénzt, ami elvben kárpótolt a megsemmisült futópadért és sakkasztalért, majd pedig ideállt.

Hé, most már hess innen!

Ez a szegény gyerek vonzza a ferde hajlamú simeket...



Mila lepkékkel játszik. :) Imádom ezt a dögöt!



Még egy tündéri kép: Gyerkőc boldogan üdvözli munkából hazatérő anyukáját. :)



Olivia!! Azonnal hagyd abba a rohadó kaja evését!

*böff* "De már megint nem találtam mást és éhes voltam."

Mintaszülők...



"Uh. Ez nem lehet igaz. Azt hittem, már túl öreg vagyok hozzá."

Nem, nem, még éppen belefér egy szülés, mielőtt megvénülsz.



Eljött a nagy nap, Olivia tinikorba lép!



Fortune / Grilled Cheese sim lett, életcélja: Criminal Mastermind.

Ugyanazzal a lendülettel, amivel felnőtt, el is küldtem egyetemre.



Íme, itt is van a sivár környezetű La Fiesta Tech egyetemen.



Úgy látom, idefelé úton megállt egy tetkószalonnál agyontetováltatni magát.

Még nem döntöttem el, hogy mit fog tanulni.



Szia, Olivia, akkor most visszamegyek a szüleid házába, mert kíváncsi vagyok, hogy öcséd vagy húgod születik-e, jó mulatást az egyetemen!

"Mi? Nem hagyhatsz itt egyedül!! Nem akarok egyetemre járni, bűnöző akarok lenni!!"

Milyen nemes célok...

Viszlát a következő részben! :)

Nincsenek megjegyzések: