vasárnap, augusztus 24, 2014


És akkor folytatom az Alphabet Legacy-t, már ahogy folytatni lehet. A megsemmisült tizennegyedik generációs örökös, Nit Alphabet helyett gyártottam egy ugyanígy elnevezett, ugyanolyan hajú simet, aki új legacy-t fog alapítani, de a több éve kiválasztott neveket fogom adni a leszármazottainak, amíg el nem jutok az ABC végéig.


Egy cicát is adtam neki, hogy ne legyen egyedül. A cica neve Mila és lány. A képek minősége meg az első néhány után jobb lesz, csak bénáztam az elején a beállításokkal.

Mivel tizennegyedik generációnak mégsem nevezhetem ezt a simet, N generációnak fogom nevezni.


Ez a legacy fa az óriási telek egyik csücskében. Több Handicap-et is választottam magamnak, hogy izgalmasabb legyen a feladat, pontosan ezeket: Fearless, Obey Your Sims, Matriarchy, eXtreme, Free Roaming Ghosts, Multi-Cultured. Itt van leírva, hogy melyik mit jelent.


Lényeg, hogy Nitnek összesen 300 pénze maradt a legacy fa megvásárlása után.

Keress munkát magadnak is, meg a macskádnak is, mielőtt szétázik az újság az esőben!


Szerencsére Mila némileg csillapítani tudja kínzó éhségét a pocsolyából.

Egyébként minden kiegészítő a Nagyvárosi Élet kivételével és néhány Stuff Pack van telepítve.


Mivel ezt semmilyen szabály nem tiltja, Nitet ráállítottam az ásásra. Amit talált (csontot, köveket, díszes edénykéket), azt eladtam, így lett némi pénze, de még mindig nem telt volna egy ágyra meg hűtőre. Térképeket is talált, de azokat nem adtam el, mert azokkal el tud jutni a titkos telkekre a nyaralóhelyeken.


Nit személyiségének majdnem ugyanazt adtam, mint az eredeti Nitnek.

Knowledge, Gemini, Sloppy 1, Outgoing 10, Active 9, Serious 3, Grouchy 2

A kis különbséget az okozza, hogy az "Obey Your Sims" handicap miatt nem lehet több Nice pontja.

Életcél: Chief of Staff, Hobby: Fitness

A Secondary Aspi Family lett, mert hármast dobtam.

És még a kinézetét is a kockám döntötte el, mert bementem a CAS-ba, dobtam, és ahányon megállt, annyiszor nyomtam az ott lévő kis kockákra, így sorsolta ki nekem a gép a fenti simet.


 Szegénykém így került ide, a karmaim közé.


Megérkeznek az üdvözlő simek, ez egész jól néz ki, de a "Multi-Cultured" handicap miatt kizárólag olyan simmel szűrhetjük össze a levet, akit egy nyaralóhelyen ismerünk meg, úgyhogy ez a Marcel nevű sim itt kizárva.


"Nem bírok tovább ásni, már hólyagos a kezem!"

Áss, vagy a büdös életben nem lesz pénzed egy nyaralásra!


Natasha: "Miért ássa fel ez a sim az egész telkét?"

Mert legacy alapító, és egy szadista teremtő jutott neki, hagyd békén.


"Megfájdult a fejem is, most már abbahagyhatom az ásást?"

Marcel is érdeklődve közelebb jön, hogy megkérdezze Nitet, mi baja.


Nit egyetlen öröme a cicája.


"Nem bánhatsz így velem! Kell egy hűtő, egy ágy, egy kád meg egy könyvespolc!"

Elhiszem, de nincs elég pénzed. Tudod mit, kapsz egy kisasztalt meg egy telefont.


"Halló, rendőrség? Egy elmebeteg sim játékos kínoz engem, egy üres telken fogvatart és nem ad enni!"


Persze nem tartom én fogva, annyira nem vagyok kegyetlen. Hívtam neki egy taxit, azzal eljött ebbe az étterembe, ahol az emeleten nem csak vécé, de még sakkasztal is van! Utóbbival teljesült is a mai egyik kívánsága.


Milát is elhozta magával, itt egy közelebbi kép róla. Az egyik szeme zöld, a másik meg sárga. Hát nem cuki? :)


Nem tudom milyen étterem ez, ahol nyitva a konyha és magadnak kell főzni, de sebaj. Lényeg, hogy Nit végre kajához jut.


Nem is tudtam, hogy a cicák így is tudnak enni, nem csak cicatálból! Szerencse, mert így Mila is jóllakik.


"És képzeld el, hogy ráadásul olyan szabályok uralkodnak ebben a legacy-ban, hogy még betörőriasztót se vehetek majd soha!"


"És addig nem kereshetek férjet magamnak, amíg össze nem kaparom - szó szerint - a repjegyrevalót!"

Victor: *nem figyel*

Nit, nézz ide egy kicsit!


"Mi van?"

Semmi, csak le akartalak fotózni előnyös oldaladról is.


Nit aztán tovább panaszkodott az étterem többi vendégének, akik mind az általa főzött odaégett sajtos makarónit ették.

"És még csak meg se csókolhatok senkit, akit nem egy nyaralóhelyen szedek össze!"


Mila elaludt az étterem előtt a hideg kövön...

És aztán végre történt valami igazán szerencsés az életükben!


Nit: "Büdös vagyok. Mikor veszel már nekem egy zuhanyt?"

NIT! ODANÉZZ!

Nitet az étteremnél is ásattam, de csak mikor hazaért, akkor tudtam kivenni a hátizsákjából, amit ott talált.


"Itt egy kincsesláda. Egy ronda farkas meg besétált a telkemre. Kerítést mikor veszel már nekem?"

Jesszusom, Nit, nem érted, hogy most találtál egy KINCSESLÁDÁT?!?! 5000 pénzért lehet eladni!!!!


"Kincsesláda, fúúúúj, búúúú, nem szeretem a kincsesládát!"

Nit, hallod, annyi eszed van, mint egy hintalónak...


Eladtam a kincset, befizettem Nitet egy nyaralásra, és jött a taxi.

Joel, a sofőr: "Hova lesz a fuvar?"

"Minél messzebb innen."


Na, érted már, Nit, hogy mire volt jó az a láda? Eljöhettél ebbe a csodás hotelbe ezen a gyönyörű trópusi szigeten!


Nitnek megvolt a térképe a rejtélyes kunyhóhoz, úgyhogy eljött ide.

"Hogyne, maszkos faszi, szívesen megjavítom az összes elromlott gépét, elvégre a legacy-m egyik szabálya, hogy minden elektromos készüléket magunknak kell megjavítanunk, még akkor is, ha ez némi életveszéllyel jár. Nem árt, ha gyakorolok."



"És most elmegyek fürdeni. Ne szólj hozzám."


"Nos, maszkos faszi, megjavítottam a cuccaidat, kis híján az életem árán. Hol a jutalom vudu baba?"

Maszkos faszi: *bámul*


Nem kaptuk meg a vudu babát!! Nem tudom, hogy mit kellett volna még tenni érte, majd talán utánanézek, de gondoltam, talán legalább megszerezhetném Nitnek ezt a faszit. A maszk alatt mintha egész jóképű lenne.


Nit: "Hé, tetszik, amit látsz?"

Maszkos faszi: "Utálom a szőkéket."

Na, elmész te a francba! Se vudu baba, se semmi...


Nit ezek után nyugovóra tért a kényelmes függőágyban.


Az éjjel folyamán ez a barom néhányszor odaállt fölé és nézte...

Brrr...

Vudu babát meg reggel se kaptunk.


Nitet elküldtem a tengerpartra, hogy pasikra vadásszon.


Ööö, nem.


 Úristen... Nem.


Ejha! IGEN!


Jim: "Ez a kékhajú csaj valami legacy alapításról hadovál. Akarom én ezt?"

Akarod, hidd el!

Hihi.

És így cserkésztük be Jim Reevest.


Miután a nyaralás igazi célját elértük, Nitnek hagytam, hogy élvezze a megmaradt napokat, mielőtt vissza kell térnie nyomorúságos otthonába.


Végre mosolyogni látlak, ez jó!


"Hajaj! Látod, így kell bánni egy simmel!"

Hát, a kincsnek köszönheted, amit te ástál ki.


Nit: "Ugye meglátogatsz majd otthon?"

Jimmel sikerült közelebb kerülniük egymáshoz, úgyhogy minden jól alakult.


Masszőr: "A köveket ennél a masszázsnál rózsaszín virágok olajába áztatjuk..."

Nit meg akart tanulni egy masszázst, én meg kénytelen voltam teljesíteni a kívánságát.


"Nem akarok innen hazamenni soha."

Megértelek. De gondolj Milára, biztos hiányzol neki. Ott maradt az üres telken valami házörző nanny-vel.


A nyaralás utolsó napján Nit a szobájába rendelte a vacsorát, aztán kialudta magát a jó puha ágyban, és reggelt hazarepült.


"Mila! Úgy hiányoztál!"

Szerencsére otthon minden rendben, kivéve, hogy még mindig hajléktalanok. Bár a nyaralásra nem ment el minden pénz, de kevesebb mint 3000 maradt.


"Jippí, végre van ágyam!"

Nit megtanulta értékelni az apróbb örömöket is.
 

 Cica és gazdája durmolnak. :)


Kezd egész lakályos lenni ez a nyomortanya, nem?

Ősz van, de még jóidő.


Jimet meghívtuk látogatóba, aki nagyon örült, hogy viszontláthatja Nitet.


"Hé, tök jó ez a hely, megmutatod, hol laksz?"

"Csak fordulj hátra."


Jim: "Ez most valami vicc?"


"Biztos csak egy rémálom..."

Szegény Jim, kezd rájönni, mibe csöppent.


Elküldtem őket az uszodába, hogy Jim kicsit otthonosabban érezhesse magát, és ez bejött, jó emlékekkel távozott. Bár már ősz vége volt és jóval hidegebb, mint Jim szülőhelyén.


Aztán eljött a tél.

A legacy fa nincs túl jó állapotban, kíváncsi vagyok, hogy sikerül-e életben tartani még 12 generáción át...


"Esik a hó, és már nem csak a hajam kék. Esetleg nem építenél nekem végre egy házat?"


Tessék, ház.

Bocs, de a vécé meg a zuhany már nem fért bele.


"Nincs padló, nincs tapéta és beesik a hó."

Nem esik be a hó, ez még azelőtt esett ide, hogy felhúztam volna a tetőt. Így már nem fogsz fázni.


Épp időben építettem a házat, mert aztán ez lett.


Jimet megint meghívtuk, mert Nit se lesz fiatalabb, és neki kéne állni már az O generációnak.

De Jim olyan messze lakik, hogy több napig tart neki ideérni, és Nit éppen munkában volt, amikor megérkezett. Inkább kiléptettem a munkahelyéről, nehogy még egyszer elkerüljék egymást. Úgyse sikerült még az áhított karrierben elhelyezkednie.


Mila ágyát is behoztam a viskóba.


Jim végre beköltözik! 3000 pénzt adott a közösbe...


 ... abból épült még két kis szoba, és az egyikbe került a nélkülözhetetlen franciaágy.

Nit: "Családot kellene alapítanunk, esetleg nem vennéd le azt a kabátot?"

"Nem, mert fázok. Nincs tető."


Hoppá, Jimnek igaza van, kicsit ügyetlenül csináltam a házbővítést.


Nit: "Na, majd teszek róla, hogy ne fázz!"

És így kezdődött az O generáció...


Jim és az ő új frizurája és szemei.


Elküldtem egy ruhaüzletbe, hogy lecseréljük a fűszoknyáját, de jobban érdekelte a hó.

"Én még soha nem láttam havat ezelőtt!"

Ez igaz, játsszál csak. :)


Megvette a ruhát, majd incselkedni kezdett egy nőnemű vásárlóval. Uh. Kifogtunk egy Romance simet...

Többi jellemzője: Libra, Sloppy 2, Outgoing 7, Lazy 2, Playful 6, Nice 7, életcél: Hall of Famer, secondary aspi: Knowledge, hobbi még ismeretlen.


 Mondjuk Nitet sem kell félteni, az éjjel közepén és terhesen a gamer haverjaival lóg.


Az "Obey Your Sims" és a "Fearless" handicap értelmében is a Games hobbiban kell jeleskednie, azért szoktattam rá erre.


Íme Jim a vadiúj H&M szerelésében.


 Örök hűséget esküdtek egymásnak a járdán, amit Jim, a Romance sim persze azonnal megbánt...


... aztán tavasz közepén megszületett a gyönyörű kislányuk, Olivia Alphabet.

Nincsenek megjegyzések: