péntek, július 03, 2015

Ez a Luck Legacy negyedik fejezete, amelyben a 3. generációs örökös megszületik, majd felnő. Vágjunk bele. :)


Summer Holiday: "Mit akarsz tőlem?"

A skandináv génjeidet!


Igen, őt szemeltem ki Chance számára.


Minden jól alakult!


Ismerkedés Summer házában, ahová az anyósjelölt, Dalia is hivatalos volt.

Summer: "Nahát, főzni is tudsz?"

Chance: "Hajaj, bébi, gourmet szakács vagyok!"

Egyébként tényleg. Csak itt még egyelőre a salátakészítést gyakorolta.


Dalia: "A menyem leszel, úgyhogy be kell költöznöd a házunkba."

Summer: "Semmi probléma, biztosan még szebb, mint ez."

Ahaaa...


Summer be is költözött a nyomi kis házunkba, és akkor derült ki, hogy az öregkor szélén áll!!! Nem tudott volna egyetlen gyereket se szülni a legacy-nak, ha nem fiatalítom meg, ezért innentől kezdve néhány sim napig egyetlen célom volt: Summer minden kis hülye vágyát teljesíteni, hogy minél több pontja legyen és vehessek neki fiatalító italt.


Hogy elférjünk a legacy házban, az örökös testvérei közül kettőt átköltöztettem Summer házába. Balra Fortune, jobbra Yoshi.


"Szarul vagyok."

Gratulálok, terhes vagy! Most már csak fiatalító csodaszerre lesz szükséged, hogy meg is tudd szülni az örököst nekünk.


George: "Jaj, leejtettem a kontaktlencsémet."


Szegény George ezek után elhalálozott itt a járdán.


Ez leginkább feleségét, Daliát viselte meg.

"Nemár!"


"A legkisebb fiam után a férjem is itt hagyott."

Részvétem, Dalia. :(


"Öö, biztos, hogy ez jót tesz a gyereknek?"

Biztos! Idd meg!

Summer megitta az italt és visszakerült a felnőttkor legelejére. Sikerült. :)


Summert és Chance-et megpróbáltam összeadni gyorsan, de nem jött össze...


... mivel Summer ideájult.

Ennél jobb alkalom sosem lesz leírni a tulajdonságait: Active, Outgoing, Cheerful, Gregarious
Életcél: Friend of the World

Magyarán egy Popularity simmel van dolgunk, és ez az életcél pontosan ugyanolyan idegesítő a Sims 4-ben, mint amilyen a Sims 2-ben volt. Kicsit dolgoztam rajta, de nem hiszem, hogy valaha el fogja érni.


Aztán pedig lebabázott.

De hol a gyerek????

Nem találtam és már kezdtem pánikolni. Gondoltam kilépek mentés nélkül és vissza, akkor majd megint szül egyet Summer, de nem lehetett kilépni, ezt írta a játék: "You can not exit while there is a baby in your inventory."

De hol?? Senkinek az "inventory"-jában nem láttam gyereket. Aztán valahogy eszembe jutott a "Family Inventory", amit Build Mode-ban lehet elérni. És ott volt a poronty! A kis bölcsőjével együtt.

Na, csak azért írom ezt, hogy ha eltűnik az újszülötted, ott keresd. :)


Jó ronda gyerek, remélem, nagyobb korára szebb lesz.

Kisfiú és az Onni nevet kapta. Finn név, jelentése: boldogság, szerencse.

Mivel annak idején azt sorsoltam ki magamnak, hogy ebben a generációban csak egyetlen gyerek lesz, most nagyon kell vigyáznom Onnira, nehogy véletlen kinyírjam, mielőtt neki is gyerekei születnének!


Onni nagyival.


Onni Felicity nagynénivel.

Felicityt nem költöztettem el, hadd legyen még egy kenyérkereső a házban, meg amúgy is bírom azt a fehérmájú mindenét. :)


Onni anyuval.


Horrorisztikus kép George szelleméről, aki beurgott az 1x1 méretű "medencénkbe". :D


Dalia: "És mondd csak, milyen halottnak lenni?"

A Sims 4-ben a szellemekkel beszélgetni lehet és többek közt megkérdezhetjük tőlük, hogy milyen halottnak lenni...


Néhány húsvéti tojás, amik húsvét alkalmából jelentek meg a játékban, és ezeket megtalálták a simjeim.


Onni nagyon helyes kölyök lett! Sajnos szülinapi bulit nem lehet csapni babáknak a Sims 4-ben, úgyhogy csak úgy eseménytelenül felnőtt, de örülök, hogy ilyen szép lett. :)

Első tulajdonsága: Genious, gyerek életcélja: Whiz Kid


"Mi baj, anyu?"

"Kirúgtak. Azt se tudom, miért."

Tényleg nem írtam fel, miért, úgyhogy nem emlékszem, de Summer hamar talált új munkát: humorista lett.


Onni egyke és legjobb haverja ez az óriás dinószerűség.

Szomorú...


"Fúj, mi ez a bűz?"

"Bocsi. Arra gondoltam, talán összeházasodhatnánk."


És túl is estek rajta itt a mosogató mellett.


Nem volt épp türelmem vendégeket szórakoztatni meg tortát sütni meg ilyenek. Nem is az a lényeg. :)


Ez az 1x1-es medó megunhatatlan. :D


Csak egy szokványos nap a legacy házban... Fortune átjött látogatóba, Felicity az egyik pasiját fűzi, Dalia elsóneműben barkácsol.


Yoshi is át szokott jönni látogatóba.

Felicity: "Hogy alakul az életetek mostanában?"

Yoshi: "Sehogy. Itt nincs story progression."


Felicity elugrott az edzőterembe újabb romantikus partnerekre vadászni és ott találta a Halált is...


Ebben a városban senki se tudja, hogyan kell öltözni edzéshez....

Felicity megpróbál flörtölni: "Hé, tök jó a frizurád!"


"De komolyan, én is ilyen hajat akarok!"

Tessék, most már ilyened van.


"Köszi! Így biztos könnyebben fog menni a hódítás."

Biztos. :)


"Fiam..."

"Ha ez most a 'te vagy az örökös, ebben a házban kell élned életed végéig és továbbvinned a vérvonalat' beszéd lesz, akkor megtarthatod magadnak. Tudom."

"OK."


Ahhoz képest, hogy a családapa gourmet szakács, folyton sajtos melegszendót esznek a simjeim.

Ja, azt még sose írtam, Felicity űrhajós! Azért sakkozik ott magában ezen a képen, mert a "napi feladata" a karrierje fejlesztése érdekében a sakkozás.


Dalia! Mi történt veled?

"Szerinted? Megöregedtem. És még bulim se volt..."

Jaj...


Daliát egy új frizurával sikerült felvidítanom. :)

Üzletasszonyként dolgozik azóta is, de a Sims 4-ben olyan nehéz az előléptetést elérni, hogy még mindig nem keres valami sokat a számlák mértékéhez képest...


Mióta George meghalt, kicsit magányos szegény kezdősimem, de még mindig egészséges és erős.


Summer "napi feladata" a humorista karrierjéhez a zenélés vagy viccírás. A hegedülését rendkívül fájdalmas volt hallgatni először.

Azóta se sokkal kellemesebb.


Felicity: "Arra gondoltam, én is szülök egy gyereket! Onninak lenne unokatesója, ha már tesója nincs."


Jó ötlet! Csinos vagy és okos, add tovább a génjeidet. :)


Felicity számtalan szeretője közül ő lett a gyermeke apja. Neve Enzo és ezeket a tulajdonságait sikerült kideríteni: Loves Outdoors, Lazy, Family Oriented.

Hát, Felicity nem a hagyományos családmodell híve, úgyhogy nem illenek össze, de sebaj.


Felicity: "Gyerekünk lesz!"

Enzo: "Hurrá! Végre nekem is lesz családom, feleségem, saját kis otthonom!"

"Ö. Azt nem mondtam."


Felicity a húgának is elújságolja az örömhírt.


Igyekszik fitt maradni a terhessége alatt is.


Sugárzó kismama :)


Amikor rájött a szülés, éppen látogatóban volt nála egy (zombiszínű) szeretője.

Felicity: "Kénytelen leszel otthon folytatni a gépezést, mert én most szülök."

Csávó: "OK."


Egy cuki kislány született, akinek a Laima nevet adtuk. Egyszer régen volt már egy ilyen nevű simem a Sims 2-ben, ő az. A név litvánul azt jelenti: szerencse. A sors, szerencse, terhesség és gyermekszületés litván istennőjének a neve ez.


Ahogy vártuk, Onni nagyon örült a kis uncsitesónak!


Dalia, mint minden normális ember, vécén ülve is a telefonját nyomkodja. :D


Laima tiszta anyja! :) Első tulajdonsága: Geek

Ezután leromboltam a házat, mert azt gondoltam, talán csak van már elég pénz arra, hogy felhúzzak egy jobbat. Összesen 6 simem volt ezen a telken ekkor: Dalia, Chance, Summer, Felicity, Onni és Laima. Tehát kellett legalább négy hálószoba.


Kiderült, hogy még mindig nem volt elég pénz egy szép és jó házra! Az előre megépített szobákból raktam össze valami szánalmas tákolmányt, de nem volt elég pénzem arra, hogy megfelelő nagyságúra alakítsam a szobákat. Inkább meg se mutatom, milyen lett... Még tovább kell gyűjtenem a pénzt...

Laima: "Te vagy az apám? Jól van, akkor már ezt is tudom."


Onni: "Tetszik az új házunk amúgy, csak nincs tető!"

Igen, tudom. Olyan idióta alakú lett a ház, hogy sehogy se tudtam tetőt szerkeszteni rá...


Onni! De jól nézel ki!

Leírom az összes tulajdonságát most már: Genious, Art Lover, Geek, Domestic
Életcél: Successful Lineage (Family)


A kádban ülve kávézgatni, miközben anyád takarít?! Az szép...


Dalia: "Elnézést, egy kis figyelmet kérhetek?"


Így ért véget a kezdősimem élete. :( Életcélját sose érte el, sem pedig a karrierje csúcsát. Nem olyan könnyű elérni ezeket, mint a Sims 2-ben, ez van.


A Halál és az ő tabletje


Aztán még maradt egy kicsit Summer-rel csevegni.


Felicity a lányát vigasztalja.


Majd pedig újabb szeretők begyűjtésével vigasztalódott.


Chance: "Igazából nem is kell ide tető! Olyan, mintha a szabadban reggeliznénk!"

Summer úgy látom, nincs elragadtatva.


Dalia visszatért a szellemvilágból!

Jó a simeknek, hogy legalább így találkozhatnak újra elhunyt szeretteikkel.


A simek a Sims 4-ben is össze tudnak olvadni, mint észrevettem... Hogy ezt mikor javítják ki...? Persze vicces képekhez pont jó.


Summer: "Úgy érzem, már nem vagyok a régi."

Hát, nem, Summer, végül mégis utolért az öregség.

Adok rád valami korodhoz illő ruhát.


"De jó! Tetszik!"

Örülök. :)


Felicity és (zombiszínű) alkalmi barátnője


A Romance simeket mindig biszexnek képzelem, így egyszerűbb a dolgom.


Onni a vécépadlón térdelve tanul, mert azt pont itt kell.


Laima: "Nagyi, de jó, hogy visszajöttél!"

Dalia: "És milyen jó, hogy így már nem érzem, milyen büdi vagy."


Megjelent a játékban egy új város, Newcrest. Elküldtem oda Onnit körülnézni, hátha talál magának korban hozzáillő barátnőt.


Ám minden helyi csaj túl öreg volt hozzá.


Kacsák!!!

Gyönyörű ez a játék még mindig. :)


Most vettem észre, hogy az egyik trehány simem egy bűzös tányért feltett oda a polcra "dísznek".


Felicityt is elküldtem Newcrestbe, hogy újabb simeket szedjen fel, de nem volt igazán jó a kínálat.


A beszélgetésnek itt vége.


Chance az anyjával diskurál.

Most látom, milyen pocakos lett. Ő se fiatalodik, bár sokkal fiatalabb, mint a felesége, Summer.


Laima is tinilány már.

Eddigi tulajdonságai: Geek, Perfectionist, Muser
Életcél: Painter Extraordinaire (Creativity)


Onni felnőttéválós szülinapjára meghívtam két csinos hölgyet, hogy választhasson jövendőbelit közülük. Mindkettő "adult", vagyis jóval idősebb Onninál, aki most lesz "young adult". Ez alapvetően nem gond, csak ne legyenek egy napra az öregkortól... Nem tudom egyébként, miért olyan nehéz megfelelő korúakat találni ebben a játékban.

Laima a bulin nyuszis papucsban, pizsamában jelent meg és majd' bepisil. De nem is az én simjeim lennének, ha nem ilyen lenne a buli. :)


A tánc az előszobában folyt, mert csak ott van hely ilyesmire.

Megpróbálok majd rendes házat építeni, miután a mostanit lerombolom a földig. Talán most már tényleg van elég pénzem...


Ez a hölgy Silvia. Onni vele randizott végül és jól érezték magukat. Lehet, hogy ő lesz a 4. generáció anyja?

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

❤Ez is egészen jónak néz ki! ��
Niki

Noj írta...

Örülök, hogy tetszik! :)

Névtelen írta...

Meg szeretném kérdezni, hogy az eredeti Sims 4-el játszol? :)
Niki

Noj írta...

Szia! Hogy érted a kérdést? :) Eredetivel játszok olyan értelemben, hogy nem hackelt verzió. Erre gondolsz?

Névtelen írta...

Igen, arra gonoltam hogy CD- vel (vagy esetleg DVD), vagy letöltött játékkal játszol. Egyébként azért kérdeztem, mert én letöltöttem, és nekem nem akar működik. A télen már játszottam vele, de egy idő tán ugyan az volt a baja, mint a mostaninak.
Niki

Noj írta...

Sajnálom. :/ Az enyém is letöltött, de legális, ingyenes verzió. Egy barátom olyan helyen dolgozott, ahol kapott ajándékba letöltőkódot, és tőle kaptam, és az Originről töltöttem le.

Névtelen írta...

Értem. Nekem sajnos az Originnel sem akart menni...
Niki

Noj írta...

Úgy érted megvetted a játékot és nem működik? Mert akkor vagy a géped nem bírja vagy a játékkal van gond, de valószínűbb, hogy az előbbi. Milyen géped van? Nekem van egy 6 éves PC-m, az nem bírta, vettem egy új laptopot, (mondtam az üzletben, hogy játékra kell), azon megy gond nélkül.

Névtelen írta...

Nem, letöltöttem. A gépem bírja mert direkt a Sims 4 miatt kaptam a télen. De most végül is, elvagyok a Sims 3-mal.
Niki

Névtelen írta...

Nem, letöltöttem. A gépem bírja mert direkt a Sims 4 miatt kaptam a télen. De most végül is, elvagyok a Sims 3-mal.
Niki