hétfő, július 03, 2006

Fatma Sims (G4) és Suibhne Fairchild (G4) egyetemre mentek.

Ezt a házat néztem ki nekik.

Mikor beköltöztek, rájöttem, hogy itt már laknak hárman! Ezeket a simeket kiraktam.

Felső szint.

Alsó szint.

Ilyen lett Fatma fiatal felnőttként.

Ez Suibhne fiatal felnőttként.

Ez pedig Derek Vijayakar, az újságkihordó fiú. Őt szemeltem ki Fatmának, ezért őt is elküldtem ide egyetemre, hogy együtt nőjenek fel. Knowledge Sim, ami külön öröm, mert olyanom még nem volt a legacy-ban. Életcél: orvosi karrier csúcsa.

Fatma biológia szakos lesz, mert az a tervem vele, hogy természettudós lesz, és így megkapja majd az (általam) áhított tehénnövényt. :)

Suibhne pedig filozófia szakos lesz, mert majd paranormális területen akarom dolgoztatni, hogy megkapja a (simejim által is) áhított telefont, amin a Halált lehet hívni.

Dereknek nagyon jó hasznát fogom venni az már biztos. Szinte minden Skill minden pontját begyűjtötte már! Itt éppen kaját gyárt maguknak. Ő fizika szakos lett, mert az segíteni fogja életcélja, az orvosi karrier csúcsa elérésében.

Itt vannak mindhárman a láthatatlan lépcső mellett.

Ez a hölgy Suibhne jövendőbelije, Carmen Patch, a csótányirtó. :) Ő is NPC, akárcsak Derek, így ő is 1 pont, ha beépítem a génjeit a legacy-ba.

Nem egy szépségkirálynő alkat, de egye fene. :)

"Én amúgy egy csomó pénzt örököltem, amikor a nagyapám meghalt, mert nagyon gazdag volt ám, mesterszakács!" - mondja Suibhne.

Derek és Fatma barátkoznak reggel pizsiben. Ők laknak egy szobában, Suibhne meg a másikban.

"Apu, szia, de jó hallani a hangod!" Suibhne-nak, szerintem azért, mert Family Sim, hiányzott az apja, Olavi, úgyhogy hagytam, hogy felhívja.

Derek Knowledge Sim lévén akkor a legboldogabb, ha tanulhat. Itt éppen a vécében egy víz(?)tócsában ülve szorgalmasan írja a háziját.

Suibhne és Carmen flörtölgetnek egymással.

Fatma hazaért az órája után és rögtön leült kajálni a finom vacsit, amit Derek készített.

Hű, már így búcsúznak egymástól? Haladnak! :)

Ők is haladnak. :)

Első csók. Na jó, tulajdonképpen második, de az elsőről nem lehet képet készíteni. :/

Ez már komoly! :)

Ez is komoly! :)

Hoppá, Derek ma egy kicsit odaégette a vacsit.

Érdekes megfigyelni a fejét, miközben Fatma azt mondja: "És amikor már unokáink is lesznek..." :D

Befejezték az első évet! Fatma pizsamában vett részt a vizsgán. :D
A következő részben visszatérünk Legacytown-ba, ahol Cesare (Fatma apja) és Olavi (Suibhne apja) élnek kettecskén a hatalmas legacy házban. Azt akarom, hogy ők is öregedjenek a gyerekekkel együtt, mert úgy reális, úgyhogy mivel egy iskolaév 6 sim nap, velük is játszok 6 sim napot, mielőtt Fatma és Suibhne folytatják az iskolát.

Nincsenek megjegyzések: