kedd, július 25, 2006

Sok minden történik ebben a részben, azon kívül is, hogy az Ötödik Generáció tizenéves lesz. :) De ne szaladjunk előre.

Lakeisha Sims (G5) szobája a földszinten, miután tipegőből iskolássá cseperedett.

Ez pedig Dayo Patch (G5) szobája az emeleten, a szülei szobája mellett.

Reggeli mindenki részvételével. Miután a nagyszülők meghaltak, ugye. :( Bal sor, hátulról előre: Carmen, Dayo (Suibhne és Carmen lánya), Lakeisha (Fatma és Derek lánya). Jobb sor: Suibhne, Derek, Fatma.

Dayo tanul, Lakeisha rendetlenkedik. Ez elárul valamit a személyiségükről. :)

Lakeisha nagyon rendetlen!

Dayo suli után úszik egyet. Nemtom mennyire látszik, de éppen a medence fölött repdes, miután elugrott a deszkáról.

Amikor az anyukája hazaér a munkából, kirohan a ház elé megölelni, mint minden kis sim, aki szereti a szüleit. :)

Amikor az apukája hazajön, akkor is kirohan, mint Zrínyi a várból.

Lakeishát a dédanyja, Pratima szelleme ijesztgeti.

Ezután nem tud visszaaludni és kimegy az udvarra, ahol egy pisitócsában játszik, amit valamelyik családtagja az este hagyott, miután őt is megijesztette egy szellem.

Lakeisha a jeles bizijét mutatja az anyukájának.

Amikor az apukája hazajön a melóból, kirohan elé. Közben bűzlik és zöld gőzöket ereget. Nagyon aranyos szokás ez a "kirohanok a szüleim elé és megölelem őket", de nem bánnám, ha nem csinálnák minden áldott nap, mert mindig abbahagyják, amit éppen csinálniuk kéne, pl. zuhanyozás vagy leckeírás.

Fatma elég magasra jutott a természettudós karrierben és megkapta az áhított/rettegett tehénnövényt! (Latin nevén: Laganaphyllis Simnovorii). Jesszus! :) Sims 2-es pályafutásom alatt most először szabadítom rá a simjeimre ezt a borzalmat, és félek is tőle rendesen. Mielőtt bármit csináltam volna, leállítottam a játékot és a hivatalos fórumon tájékozódtam, hogy mit kell vele csinálni. Megtudtam, hogy etetni kell, és nem kell attól félni, hogy akkor megeszi a simet, aki eteti. Viszont SOHA NEM SZABAD ELVENNI TŐLE A TORTÁT! Legalábbis akkor nem, ha jót akarsz az adott simnek. Továbbá ajánlatos bekeríteni, hogy a simek ne férjenek hozzá, és véletlenül ne történjen tragédia.

Suibhne pedig elég magasra jutott a paranormális karrierben, és megkapta a csodálatos feltámasztó telefont!! :)))) Ez azért csodás hír, mert Fatma annyira fel szeretné támasztani az apukáját, Cesare-t!

Tízezret fizettem a Halálnak. Zöld felhő kerekedik...

...és itt van Cesare újra! :)))))

Közben kinyílt az ajtó és Carmen látható. Szóval Cesare megint köztünk van! :) Ezelőtt még sosem élesztettem fel simet. Vajon megint meghal majd? Gondolom igen...

Félve kipróbálom, milyen a tehénnövény etetés.

Derek valami bölénycombot lóbál meg a szörnyeteg előtt...

...aztán bedobja a szájába. Ezután a rémséget visszapakoltam a korlát mögé a helyére.

Aznap este megjelenik a torta. IJESZTŐ!!! :///

Ezúttal Cesare-t küldöm ki etetni. A szörny benyeli a tortát és megint megesz egy bölénycombot. Huh. Borzalmas!

Carmen elérte az életcélját! Főorvos lett vagy mi. (Chief of Staff) Fatmának is ez az életcélja, és csak a tehénnövény megszerzése érdekében dolgozott eddig természettudósként. Most kilépett arról a munkahelyéről, és aztán ő is orvosként kezdett dolgozni.

Lakeisha mindjárt tizenéves lesz!

Pont besötétedett közben... Lakeisha Sims (G5) Pleasure sim lett, aminek nagyon örülök, mert eddig még nem volt olyanom. Az életcélja: 50 álomrandi. Ez talán teljesíthető is, meg fogom próbálni. :) Ezen kívül még a következő a tervem vele: vámpír lesz belőle! :) Az is 1 pont a legacy számára. Dolgozni nem nagyon fog, majd a családtagjai eltartják. Lesz természetesen egy gyermeke, hiszen folytatni kell a vérvonalat. A jövendőbelije azonban, amint meglesz az a gyermek, a tehénnövény martaléka lesz, mert azt is ki akarom próbálni, milyen az az elixir, amit a tehénnövény termel, miután megesz egy simet. Azt olvastam, hogy ha egy másik sim azt megissza, tovább él.

Dayo is mindjárt tizenéves lesz!

Dayo Patch (G5) ilyen lett tizenéves korára. Fortune sim lett, amilyenem már több volt, például a starter, Polona, Dayo ükanyja is az volt. Életcél: bűnöző karrier teteje. Hát, egye fene, akkor az lesz. Helytelenítem egyébként, hogy egy játék úgy tünteti fel a bűnöző "karriert", mintha az olyan lenne, mint a többi...
A következő részben a két Ötödik Generációs lány érdekes élete tovább alakulgat. :)

Nincsenek megjegyzések: