kedd, augusztus 08, 2006

Ebben a fejezetben furcsa dolgok (is) történnek. De amúgy minden rendben megy. :)

Kezdjük azzal, hogy Steponas (G6) egy láthatatlan távirányítóval irányítja a kisautót. De a furcsaságok már ott kezdődtek, hogy egyszerűen eltűnt az asztalról a házija!! Egyik pillanatban még ott volt, megkért egy felnőttet, hogy segítsen neki, mikor visszanéztem az asztalra, már nem volt ott a házi!! Totál rejtélyes. És így más dolga nem lévén Steponas nekiállt a láthatatlan távirányítóval játszani.

Aztán este történt ez. Mint minden este, Lakeisha (G5), ma is áthívta Elmert, a vámpírt, hogy hetyegjenek beszélgessenek egyet, és éppen a ház előtt álltak, amikor egyszercsak Lakeisha ijedezni kezdett, a levegőbe ugrált (ld. fotó) és a kukára gondolt. Elmer nem annyira ijedezett, de ő is a kukára gondolt. És nézegettek a kuka felé, amit én abból a szemszögből nem láttam. Aztán megnéztem a kukát, de semmi érdekeset nem láttam rajta. Viszont rá lehetett klikkelni és megjelent az, hogy "Salvage". De akkor még nem foglalkoztam ezzel.

Mire jó egy vámpír a háznál? Éjjel van ébren és megeteti a kisbabát. :) Nem mintha a család nagy része nem kószálna ébren egész éjjel... Sokan vannak, megint nem tudok teljes mértékben törődni mindenkivel. De az öregek többsége úgyis elérte már az életcélját, szóval csinálhatják, ami csak tetszik nekik. A képen látható kisbaba egyébként Mirna (G6).

Ez itt Fatma (G4), amint éppen az unokáját, Steponast (G6), takargatja be.

Suibhne (G4) és az ő unokája, Mirna (G6).

Reggelinél: Hátulról előre, balról jobbra Dayo (G5), Derek (Fatma párja), Suibhne (G4), Steponas (G6, Lakeisha fia) és Carmen (Suibhne párja).

Suibhne Family Sim, úgyhogy nagyon-nagyon örül az unokájának! Sőt, láttam, hogy szeretne még egy unokát, de nem lesz neki, mert egy generációba elég két sim, így is nagyon sokan vannak a házban!

Hjaj, ez egy olyan hülye szokásuk a kis simeknek, hogy lelkendezve rohannak a szüleikhez, ha jó jegyeket hoztak a suliból! Azaz főleg a felnőttek rossz szokása, hogy erre ők meg bármit is csináltak, azonnal félreteszik, és ujjonganak. :/ Íme Lakeisha felkel a nap közepén a koporsóból és azonnal hatalmas füstöt kezd eregetni! Ha nem figyelnék rá, még baja esne! :/

Ez azért lett megörökítve, mert édes, és maguktól csinálják, nem én mondtam nekik. :)

Aznap éjjel a furcsaságok folytatódnak. Ott egy sírkő!!!! Úgy megijedtem, mikor megláttam, azt hittem már meghalt ott valaki, és észre se vettem. :/ De nem. Ez itt Pratima Sims (G2) sírja, ami valahogyan a temetőből idemászott!!! Azt hiszem, ettől ijedeztek előző éjjel a vámpírok, bár akkor még nem láttam itt, de lehet hogy csak én nem láttam. Mondjuk hogy mi bajuk volt a kukával, azt azóta sem értem.

Mindenesetre ezúttal megint rá lehetett klikkelni a kukára, ezért odaküldtem Lakeishát gubizni. Sokáig gubizott, de nem talált semmit, gondoltam, belenézek én is abba a kukába.

Ja, hát így nem is lehet semmit találni benne, hiszen üres!!

Steponasra az a legjellemzőbb, hogy tisztaságmániás. Majdnem az összes Neat pontja megvan!

Suibhne vén korára új karrierbe kezdett és a hadseregben dolgozik, ezért edz. Mivel ő még nem érte el az életcélját (aranylakodalom), igyekszem teljesíteni a kívánságait, hogy jó kedve legyen. És ő akart először nyugdíjba vonulni (otthagyván a szektavezér pozíciót), aztán meg új munkát találni (így került a hadseregbe).

Nagyon irigylem Lakeishát, a vámpíromat! Minden éjjel ébren van és soha nem kell sem ennie, sem fürdenie, sem aludnia, úgyhogy van ideje tanulni, miután kihancúrozta magát a szerelmével. Már majdnem az összes Cooking Skill pontot megszerezte. A képen is azt tanulja, miközben az apja, Derek, hullafáradtan az ágyba mászik. Ha már mindent megtanult megfőzni, akkor majd Mechanical meg Cleaning pontokat fog gyűjteni. Soha nem hal meg, mert nem öregszik, és egész életében azt csinálhat, amit akar. Úúúúgy szeretném ha én is így élhetnék! Egyszerűen idegesít, amikor ennem kell, fürdenem, aludnom (a munkáról már ne is beszéljünk) és arra megy el az időm, ahelyett hogy a számítógépemen kreatívkodhatnék (vagy éppen simsezhetnék). *sóhaj*

Steponas, a tisztaságmániás. Éjjel kettőkor egy szellem kiugrasztotta az ágyból (ez továbbra is probléma ebben a házban, de végülis asszem megéri a 4 pontért hagyni randalírozni a szellemeket), és ha már ébren volt, felnyalta a fürdőszobát.

A babaszoba falán látható képet Dayo festette a kislányának, Mirnának. Itt a nagyi, Carmen gondozza.

Ezt is azért örökítettem meg, mert spontán csinálták és nem mondtam nekik. :) Steponas és a nagyija, Fatma.

Dayo örül, mert a kislánya, Mirna, épp most lett tipegő! Béna az a gönc rajta. :/

Ez már jobban tetszik.

A Hatodik Generáció, Mirna és Steponas. Ők már negyedunokatestvérek. Minden generációval egyre távolodik a két vérvonal egymástól, és a végén majd, a Tizediknél, össze fognak érni. Mínusz 1 pont a vérfertőzésért, de plusz sok pont a sok NPC-ért, akiknek a vére ott fog csörgedezni abban a Tizedik Generációban. :)

Az öreg Negyedik Generációs simek, Fatma és Suibhne. Ők másodunokatestvérek.

Suibhne munkába indul a hadsereghez.

"Nagyi, álmos vagyok" - mondja Steponas. De most nem mehet aludni, mert meg kell nőnie.

Ilyen lett Steponas Sims (G6) tizenéves korára. Szerintem tiszta apja! Az anyjára nem nagyon hasonlít. Dobtam a kockával és - milyen tökéletes véletlen - pont az lett, mint a szülei, a vámpírok, Pleasure Sim! :) Az jó, azokat szeretem, könnyű őket boldoggá tenni, néha csak annyi a vágyuk, hogy ugrálhassanak a kanapén. :D Mondjuk életcélja is van, ami nem más, mint 50 álomradni, vagyis pont az, mint az anyjáé, Lakeisháé. Még nem tudom, el fogja-e érni. Azért egy kicsit fárasztó minden áldott este álomrandit csapni Lakeishának, és lehet, hogy ezt kétszer nem csinálom végig. Van viszont más tervem ezzel a Steponassal, méghozzá az, hogy megpróbálom elérni, hogy elrabolják az űrlények! Akkor születne egy űrlénykisbabája, és az is 1 pont lenne a legacynak. :)
A következő részben már sajnos tényleg valószínűleg elkerülhetetlen lesz, hogy meghaljon egy-két öreg sim, mert már mind 70 év felett vannak. A fiatalokra viszont reményeim szerint csak jó dolgok várnak. :)

Nincsenek megjegyzések: