hétfő, augusztus 28, 2006

Ez egy nagyon hosszú fejezet, amiben nagyon sok minden történik. Mirna Patch (G6) az elején még totyogó, a végén meg már tizenéves.

Itt még ez előbbi. Az anyukája, Lakeisha (G5), kivételesen meg tudja fürdetni, mert éjjel van, és ilyenkor ébren vannak a vámpírok. Azt a vécét ott pucolni kéne...

Másnap reggel viszont szörnyűség történik! A sok sim szemmel tartása közben pont arra nem figyeltem, akire leginkább kéne, a vámpíromra! Kiment játszani ezzel a flippergéppel, és túl sokáig volt a napon. Rettentő gyorsan pirosba ment át az összes szükséglete. Itt éppen azért jajveszékel, mert az éhhalál szélén van, de ugyanakkor bűzlik is a kosztól, mindjárt bepisil, és egyáltalán minden baja van, amit el lehet képzelni. Hiába mondtam neki, hogy azonnal befelé a koporsóba, csak jajgatott tovább...

...és hamuvá égett. :( Carmen meg lesi, hogy na most mi van?

Aztán gondol egyet és összesöpri. :/ Az amúgy egy pisitócsa ott.

"Nézd Suibhne, ezek itt Lakeisha hamvai." Király, miért kell ilyen gyorsan feltakarítani és beletörődni, hogy vége? Fel is lehet éleszteni ám!

"A lányom!" - gondolja szegény Derek.

Gyorsan hívja a Halált.

"Hé, apu, kösz, hogy felélesztettél!" Én is tanultam az esetből és a flippergépet a házon BELÜL helyeztem el, hogy ha Lakeishának reggel kedve támad játszani vele, azért ne égjen rögtön hamuvá.

Suibhne (G4) és az unokája, Mirna. "De én a mamámat akarom!" A mama, Dayo (G5), persze most alszik, mert éjjel dolgozik bűnözőként.

"Gyere, mesélek neked a maciról."

Jaj, Lakeisha már megint ki akarja nyírni magát! Kimászott a koporsójából, hogy megnézze Mirnát, mikor megnő! Gyorsan visszaküldtem a helyére.

Ilyen lett Mirna Patch (G6) kisiskolás korára.

Ez a szobája a ház földszintjén.

"Ö, van egy koporsó a szobámban" - gondolja, mielőtt este elalszik.

Azután rögtön kimászik a koporsóból egy vámpír. Kellemes szobácska, nem? :D

Steponas Sims (G5), Mirna negyedunokatesója, a tisztaságmániájáról híres.

Szegény kislányt nem hagyják aludni a szellemek, úgyhogy felkel, és mivel nem tud visszaaludni, az ágyán kuporog. "Ezt a képet Fatma festette?"

"Van egy negyedunokatesóm, Steponas."

"Neki egy vámpír az apukája. Tök jó családom van, nem?"

"Velünk lakik a nagyim is."

"Meg egy Derek nevű fickó, aki nekem senkim, de Steponasnak a nagypapája."

"Nézd, anyu, ugyanakkorák a talpaim!!"

Mivel senki sem törődik vele, inkább olvas magának egy mesét.

Másnap, suli után. "Mit akarsz tőlem, nagyapó?"

"Csikicsikicsiki!" "Hihihihi!"

Mirna láthatóan tudja, hogy Suibhne a paranormális jelenségeket tanulmányozta első munkahelyén. "Nagyapó, te tudsz üveggömbből jósolni?"

"És a szellemekkel is tudsz beszélni?"

"Inkább pirospacsizzunk" - javasolja Suibhne.

Aztán segít az unokájának házit írni.

"Örülök, hogy megismerhetlek, apu! Már tudom, honnan van ez a fura, lapos orrom..."

Ö, érdekes család... Fatma a vécén ül és meghatódva nézi a párját meg a lányukat.

Polona Sims (G1), a starter sim. De rég láttam! Éppen az udvaron kísért. Ő az egész legacy ősanyja. A legacy legfiatalabb generációjának két tagja, vagyis Steponas és Mirna, neki az ük-ükunokái.

Lakeisha minden éjjel tanul, miután Elmerrel, a vámpírszerelmével, kihancúrozta magát. Az életcéja 50 álomrandi, ezért minden éjjel áthívja Elmert. Egyik este a fiukat, Steponast is leültettem mellé tanulni, mert még nem volt álmos. De Steponason látszik, hogy nem igazán érti, mi áll a könyvben. :D

Dayo (G5) éjjel dolgozik (bűnözik), és pont akkor ér haza, amikor a kislánya, Mirna, suliba indul.

A család három orvosa, Derek, Carmen és Fatma (G4), pedig most mennek dolgozni. Ők már elérték az életcéljukat, az orvosi karrier tetejét.

Suibhne (G4) még nem. De csak az én hülyeségem volt, hogy nem, mert lusta voltam utánanézni, hogy hogyan kell elérni az aranylakodalmat. Miután megtudtam a hivatalos fórumról, hogy csak fel kell emelnie a telefont és összehívni egy házassági évfordulós partit, ezt mindjárt meg is tette gyorsan, és ezzel ő is elérte az életcélját! :)

Aztán nekiállt játszani. Nem volt álmos, esténként dolgozik a hadseregnél, de már kialudta magát. Éppen senki más nem volt ébren otthon, hiszen Dayo aludt, mert éjjel dolgozik, Lakeisha aludt, mert vámpír, a gyerekek suliban, a többiek munkában... és így telt el az utolsó napja.

Aznap este, miután hazajött a munkából, a Halál várt rá. :( A képen háttal Elmer látható, akit addigra Lakeisha már áthívott.

Szegény Carmen! Meghalt a férje. Ekkor az öregek (mind egyidősek) 75 vagy 76 évesek voltak.

Aztán az élet ment tovább, Lakeisha aznap éjjel is letudta az álomrandiját, aztán leült tanulni. "Apu, min gondolkozol?" "Egy divatjamúlt, kék, női kalapon."

Másnap kinéztem a temetőbe és megdöbbentem, mikor megláttam, mennyire gazos! Suibhne sírkövét le se tudtam tenni a helyére a gaztól! Aztán rájöttem, hogy miért, mert egyszer lemondtam a kertészt, mert érdekelt, hogy ha újat hívok, akkor másik jön-e vagy ugyanaz (ugyanaz), aztán elfeledtem megint hívni.

Szomorú nézni, hogy az öregek egy idő után mintha már csak a halált várnák... semmit nem csinálnak, ha nem mondok nekik valamit.

"Képzeld, nagyi, elhatároztam, hogy megtanulok hegedülni!" - újságolja Steponas.

Carmen betakargatja az unokáját...

...aztán csak leül és nézi, ahogy alszik. Ezt mind magától csinálja, nem én mondtam neki. Mirna éppen arról álmodik, hogy nincs sárga luxukocsijuk. Ami igaz, mert fekete luxuskocsijuk van. :D

A gyerekeket főzni tanítom, amikor éppen semmi más dolguk. A legfontosabb tudomány egy sim életében!

Eljött Carmen ideje is...

Mindenki sír, de ő boldog, hiszen mehet szeretett férje után.

Most már szebb a temető, bár a virágok még nem tértek egészen magukhoz. Hátsó sor, balról jobbra: Benjamin (G1), Polona (G1), Goopy, Pratima (G2), Evander (G2), Lauren. Első sor, balról jobbra: Cesare (G3), Olavi (G3), Suibhne (G4), Carmen.

Ejnye! Mirna a megboldogult nagyszülei ágyán ugrál!

Steponasnak vettem egy jacuzzit, mert annyira szeretett volna egyet.

Steponasnak nagyon tetszik, amit a tükörben lát.

Jaj, már megint itt a Halál! Kinn ólálkodik a ház előtt. Vajon kiért jött? :/

Fatma! :( Ezzel a vérszerint a legacyhoz tartozó Negyedik Generáció is végleg távozik.

Lakeisha hüppögve gondol az anyukájára, amikor este kimászik a koporsójából.

Eh, Elmer elkapott egy arra járó simet, miután Lakeisha áthívta, és vámpírt csinált belőle. Nem kell nekem ennyi vámpír!

Reggeli. Lakeisha a koporsójában durmol, mindenki más itt van: Steponas (G6), Mirna (G6), Derek, aki (az itt már néhai) Fatma (G4) párja és Dayo (G5).

Este áthívtam a vámpírrá tett simet, hogy kinyírjam. Bekerítettem a tehénnövénnyel együtt. Tudom, hogy ez mínusz 1 pont a legacynak, de az meg plusz 1, hogy lesz egy olyan szellemem, akit tehénnövény ölt meg, szóval semmi veszteség nem ér. :)





Úgy döntöttem, hogy az elixirt Dayo igya meg, hogy több ideje legyen, amit a lányával, Mirnával, és majd leendő unokájával tölthet.


Az az urna ott Dereké. :( Észre se vettem, mikor jött érte a Halál, csak onnan tudtam, hogy meghalt, hogy kiírta a játék, hogy a lánya meg a barátai örököltek. :(

Éjjel megjelenik a legacy ősapjának, Benjaminnak a szelleme.

A legacy legfiatalabb tagja, Mirna, ősei sírját gondozza. Ők nyugszanak itt: Benjamin, Polona, Goopy, Pratima, Evander, Lauren, Cesare, Olavi, Suibhne, Carmen, Fatma, Derek és a legelső sorban egyedül Alon Thomason, a sim, akit Elmer véletlenül vámpírrá tett, én meg megetettem a tehénnövénnyel.

Ö, a kuka megette Mirnát!

"Végre megtaláltam az elveszett barbimat!"

Mirna mindjárt megnő!

Lakeisha és Mirna anyukája, Dayo, odamennek nézni a nagy eseményt.

Mirna Patch (G6) tizenévesként.

És végül egy jó hírrel zárul ez a fejezet: Dayo (G5) elérte az életcélját: zseniális bűnöző lett! Micsoda dicsőség. :/ Na mindegy, lényeg, hogy ő ettől boldog.
A következő fejezetben a legacy új otthonba költözik. Meguntam ezt a nagy házat, amit nem is én építettem, ahol már hosszú generációk óta él a család. Akkor költöztek ide, amikor a Harmadik Generáció, Cesare és Olavi, tizenévesek voltak. Kedvem lett építeni egy házat, úgyhogy azt fogom tenni, és ha minden jól alakul, a majdani Hetedik Generáció már ott fog megszületni. :)

Nincsenek megjegyzések: