szerda, augusztus 30, 2006

Ebben a fejezetben nem történik semmi, csak bemutatom a legacy új otthonát, amit én építettem. :)

A ház elölnézetből.

Oldalnézet.

Hátulról.

Másik oldalról, illetve eléggé felülről, hogy a hátsó kert és a temető is látható legyen.

Most pedig járjuk be a házat! A főbejárat mellett balra látható ez a kis üldögélőhely.

Ezt látjuk, ha belépünk a házba.

Ezt akkor, ha kicsit jobbra fordítjuk a fejünket. Sajnos valamiért bizonyos tárgyak, pl. kandalló, átlátszóvá válnak, ha közel megyünk hozzájuk. :/ Így találták ki a játékot a készítői.

Ezt látjuk, ha még tovább fordulunk jobbra.

Ezt akkor, ha visszafordulunk balra.

Ezt akkor, ha még tovább fordulunk balra.

Ezt meg akkor, ha egészen sarkon fordulunk. Ez a bejárati ajtó, ahol bejöttünk.

Mindjárt felmegyünk az emeletre azon a lépcsőn, amit akkor láttunk, amikor beléptünk a házba. Ezen a képen csak dereng, mert túl közel vagyunk hozzá. :/ A festményen a néhai Olavi Reeves Fairchild (G3) látható, aki a legacy legfiatalabb tagjának, Mirnának a dédapja.

Ezt látjuk, ha a festménynek háttal fordulunk a lépcső előtt.

Na, ez már az emelet. Ezt látjuk, amikor megyünk felfelé a lépcsőn.

A lépcső tetején jobbra fordulva ez a látvány tárul elénk.

Ezt látjuk, ha nem megyünk tovább, csak még tovább fordulunk jobbra.

Ha lenézünk a földszintre, ezt látjuk: semmit. Illetve a berendezés eltűnt! Így van megcsinálva a játék. Az emeletről lenézve az eggyel lejjebbi szinten tartózkodó tárgyak nem látszanak. Nem tudom, hogy ez csak beállítás kérdése-e, vagy sosem látszanak. Mindegy. Menjünk tovább. :)

Azaz még mindig egyhelyben állunk, de most nézzünk el a korlát fölött, és ezt látjuk.

Ha elindulnánk balra, aztán a korlátot követve bekanyarodnánk jobbra, ezt látnánk.

Ezt látjuk, ha visszafordulunk jobbra ott, ahol az előbb álltunk. Egy lámpát és a lépcsőket is láthatjuk derengeni. Most ha elsétálnánk a lépcsőhőz és felmennénk a tetőtérbe...

...akkor ezt látnánk.

A lépcső tetejénél balra fordulva ez látható.

Ha ugyanott megfordulunk és lenézünk, láthatjuk az emeletet meg odalenn a földszintet is, berendezés nélkül.

Ha visszafordulunk és elindulunk a szűk folyosón, ezt látjuk. Ha itt elkezdünk egyenesen sétálni, és kimegyünk az erkélyajtón...

...akkor látjuk ezt.

Ha lekukkantunk az erkélyről, láthatjuk Steponast és Dayot csevegni a ház előtt az úton lefagyott állapotban, mivel leállítottam a játékot a nézelődés idejére.

Ha megfordulunk és belépünk az erkélyről, ezt látjuk.

Felülnézetek: földszint.

Emelet.

Tetőtér.

Ez a hátsó kert.

Ez a borzalmas tehénnövény új lakhelye.

Ez pedig a temető, az elhunyt ősök sírhelye. Hátul, a szobor melletti sírkő azért van olyan külön, mert az nem egy elhunyt ős sírja, csak azé a látogatóé, akit Elmer vámpírrá tett, aztán én megetettem a tehénnövénnyel.

Lássuk a legacy élő tagjait. Miután beköltöztettem őket, rögtön mind valami tevékenységbe kezdtek, aztán leállítottam a játékot, ezt láthatjuk most. Steponas Sims (G6) és Dayo Patch (G5) beszélgetnek.

Mirna Patch (G6), Dayo lánya, bowlingozik.

Lakeisha Sims (G5), Steponas anyja, meg a koporsójában szunyál, mivel vámpír, és a napon elégne. Veszélyes is volt a költözés, mivel ilyenkor minden sim fényes nappal érkezik a taxival a ház elé, és Lakeisha azonnal füstölni kezdett! :/ Megijedtem, hogy meghal, főleg, hogy (és erre akkor döbbentem rá), ottfelejtettem a másik házban a felélesztőtelefont!!! És így az most már elveszett. :( Szóval Lakeisha füstölt, de amilyen lökött, nekiállt párnacsatázni a fiával, ahelyett, hogy húzott volna ide aludni. Közbeavatkoztam és mondtam neki, hogy párnacsatát befejezni, repülj a koporsóhoz! Denevérré változott, felszállt ide az emeletre, visszaváltozott, és végre bemászott a helyére. Huh. Megmenekült! :)
Ha érdekel, milyen lesz a legacy élete az új házban, olvasd el a következő fejezetet is. :)

Nincsenek megjegyzések: