szerda, szeptember 06, 2006

Ebben a részben megérkezik a Hetedik Generáció mindkét tagja. :)

Ez a pasas Prof. Ash Straight, Mirna jövendőbelije. Ő is 1 pont a legacynak, ha beépítem a vérvonalba, mivel a professzor is NPC-nek számít.

A professzor ismerkedik jövendőbelije anyjával. Bár természetesen esküvő nem lesz, mert Mirna Romance Sim, úgyhogy soha senkihez nem lesz hűséges.

Felháborító!! Ez itt Steponas és az egyik kolléganője! Én nem akartam, hogy megcsalja a szerelmét, Cassidyt! Miért van az, hogy egyes hímnemű simek így köszönnek el a kolléganőjüktől a beavatkozásom nélkül? A legacy ősapja, Benjamin is ezt tette, megcsalván a starter simet, amitől olyan mérges lettem rá, hogy befalaztam... Most ezt Steponassal nem teszem meg, pedig megérdemelné. :/

Alon Thomason zöld színű szellemét most látom először. Mivel vámpírként ette meg a tehénnövény, látszanak a hosszú metszőfogai is!

Az örökifjú vámpír, Lakeisha, és harmadunokatestvére, Dayo. Ők az Ötödik Generáció tagjai.

Mirna és a kedvese éppen a Hetedik Generáció előállításán dolgoznak. :) Miután Mirna is felnőtt, az anyja, Dayo szobájába költöztettem be, Dayo pedig a tetőtéri szobába került.

Mirna itt még nem tudja, de én már igen, hogy terhes lett!

Pedig éppen sikerült leadnia a fölös kilókat...

Steponas és negyedunokatestvére, Mirna, vagyis a Hatodik Generáció tagjai, a pénzről beszélgetnek. Nem értem miért, van nekik bőven! Vagy talán pont azért?

Mirnának állandó igénye, hogy újabb szeretőkre tegyen szert. Az első arra járó simet mindjárt be is invitálta a házba. Ő nem más, mint az én barátnőm simje, akit a legacy ház mellé költöztetett. Csak ő ritkán játszik vele, ezért még mindig fiatal, pedig már nagyon régóta lakik itt.

A két kismama, Cassidy és Mirna. Még nem látszik rajtuk a terhesség, csak abból, hogy folyton esznek meg pisilni járnak meg fáradtak.

Mirnán már látszik!

Aranyos ez az anyja-lánya ölelés. :) Főleg, hogy maguktól csinálják.


Már Cassidyn is látszik, hogy babát vár.

Elhatároztam, hogy kipróbálom, mi lesz ha nem etetem a tehénnövényt. De hogy ezek a lyukak a levelén már az alultápláltság jelei vagy mindig ilyen volt, azt nem tudom.

Mirna hasa már jó nagy!

Steponas, a leendő kispapa és anyukája, Lakeisha, a leendő nagymama, mindketten Pleasure Simek és imádnak játszani.

A kis család. Persze nem sokáig lesznek így együtt, mert mihelyt megszületik a baba, Cassidyt kirakom innen, mert nem szeretem, ha túl sokan vannak a házban.

Terhesen jót tesz az úszás. Mondjuk máskor is.

Ezen a vásznon még nem látszik, de Mirna Steponast és Cassidyt örökíti meg éppen.

Megszületett Mirna fia! A nagyinak mutatja meg először. Kék szeme van, mint az apjának és barna haja, mint az anyjának. A neve Gronw Patch. A Gronw a velszi mitológiában szereplő név, jelentése nem ismert. A történet szerint meg akarta ölni a szeretője férjét, de őt ölték meg. Vele is ez fog történni. Tudom, kegyetlenül hangzik, de ismerjük a mondást: nevedben a sorsod. Különben is, a legacy még 1 pontot kap, ha lesz egy vízbefúlt szellemem is... addig azonban nagyon fogok vigyázni Gronwra.

Mirna először eteti meg a kisfiát. Amúgy miért nem tudnak a simek szoptatni?

A babaszoba. A másik kiságy Cassidy gyermekére vár. Ez volt eddig Lakeisha rózsaszín szobája, ahol a koporsójában aludt, de most őt is felköltöztettem a tetőtéri szobába.

Cassidy fia is megérkezett! Ő is kékszemű, ezt az apjától örökölte és barnahajú, ezt örökölhette mármelyik szülőjétől. Éjszaka született, amikor a nagyapja, Elmer, a vámpír, éppen ott volt látogatóban. A neve Leevi Pederson. A Leevi egy héber eredetű név finn formája, a jelentése: "ragaszkodó".
A következő részben a kis simek növekedni kezdenek. :)

Nincsenek megjegyzések: