kedd, szeptember 05, 2006

A legacy élete továbbra is izgin alakul. A hülyeségmnek "köszönhetően" az egyik fontos simem csaknem örökre elvész... Közben aki felnőtt, az megöregszik (kivéve persze ha örökéletű vámpír), aki tizenéves, az meg felnőtt lesz.

Késő este van. Dayo 11-re ér haza melóból, aztán általában aludni megy. Itt éppen a pizsijét veszi fel sim módra.


Mirna a tetőtéri szobában alszik. Most már csak ő alszik itt, mert mikor Steponas felnőtt lett, leköltözött az egyik franciaágyas szobába.

Éjszaka. Lakeisha már letudta a mai álomrandit szerelmével és fiának apjával, egy másik vámpírral, úgyhogy most úsztatom. Szegény hajlamos az elhízásra. Közben a fia, Steponas érkezik...

...és nekiáll kémlelni az eget. Mivel ugye azt terveztem, hogy megpróbálom elérni, hogy elrabolják az űrlények.

Reggel. Lakeisha megy aludni a koporsójába.

Steponast is úsztatom, mert ő is hízásra hajlamos.

Reggelinél Dayo sminkelésről beszélget a lányával. Steponas nem tud hozzászólni a témához.

Mirna a barátnőjével szerelmeskedk, mert a barátja éppen nem ér rá. Mirnának minden mindegy, csak minél több szeretője legyen! :)

Steponas már jó formában van az úszásnak köszönhetően.

Ez a hölgy itt a jövendőbelije, Cassidy Pederson, a bártender. Az ő feladata lesz világrahozni a Hetedik Generáció egyik tagját.


Steponas ebben a szobában alszik. Nappal elküldöm aludni, hogy éjjelre friss legyen és tudja kémlelni az eget és várni az űrlényeket. Azt terveztem, hogy ha sikerül, és lesz egy űrlény-gyereke, akkor ő fogja továbbvinni ezt a vérvonalat, nem pedig a Cassidyvel közös majdani gyermeke.

Éjszaka jó hasznát veszem Lakeishának, mivel ő mindig ébren van akkor. Ha nincs más dolga, takarít, miután az álomrandijának vége és a szerelme hazament. Az is megfigyelhető, hogy már nem kövér. :)

Dayo mindjárt megöregszik!

Ez Dayo Patch (G5) öregként. Úgy látom örül neki, hogy megérte ezt a tisztes kort. :)

Szegény Steponas majdnem nem érte meg! :( Annyira akartam, hogy elrabolják az űrlények, hogy nem hagytam elmenni a teleszkóptól egész éjjel, pedig láttam, hogy már nagyon éhes... hülye voltam. Aztán meg a szellemek is folyton ijesztgették, úgyhogy végül is nem is tudom, hogy itt most éppen éhenhal, vagy halálra ijedt.

Óriási szerencsémre az anyukája, Lakiesha, a közelben volt és könyörgött a Halálnak az életéért.

Sikerült megmenteni. :)

Steponas vicces! Folyton van nála egy kistükör, amit néha előránt és szépítkezik. :D

A szupernagyi munkába indul :D Bár nem nagyi még igazából, csak nagyi-korú. :)

Mirna randizni akart és a két szeretője közül éppen ez ért rá.

Miután Steponas majdnem meghalt, eldöntöttem, hogy leteszek arról, hogy elraboltassam az űrlényekkel. Úgyis borzasztó ritkán történik meg, lehet, hogy sose rabolnák el. Így aztán, mivel munkája se volt, nagyon ráért!

Elhatároztam, hogy ennek véget vetek.

Rászóltam, hogy keressen munkát. Közben máson jár az esze. :D Végül a tudományos karriert választotta.

Steponas nagyon szeret takarítani, ez mit sem változik, ahol telik az idő. :)

Néha belekukkant a teleszkópba, de már nem hagyom ott sokáig. Úgyse fogják elrabolni... mindegy. Ehhez hack kell, de azt meg a legacy szabályok persze nem engedélyezik. :)

Dayo pihenget. Ezt magától csinálja, nem én mondtam neki.

Mirnának ma éppen a barátnője ért rá randizni.

Lakeishát edzem, hogy jó kondiban maradjon...

...de amilyen lusta, hamar abbahagyja és inkább ideül magától.

Ezt már én mondtam neki, ha már heverészik, legalább próbálja ki a kandallót is.


Dayo és Steponas logika pontokat gyűjtenek az erkélyen, pizsiben.

Hol ez-hol az, de Mirnának mindig jut egy szerető. :)

Dayo a késői munka miatt sokszor fenn van éjjel is és itt éppen Lakeishával cseveg, aki most jött a medencéből.

Mirna legújabb áldozata. 20 szerető begyűjtése az életcélja, ő a harmadik.

Közben Steponas szorgalmasan dolgozik ám. Éppen ma léptették elő, és már tanárként dolgozik.

Eljött az ideje, hogy a legacy legfiatalabb tagja is felnőtté változzon.

Mirna Patch (G6) felnőttként.

Egy kis smink csodákra képes. :) Elég nagydarab, majd őt is tornáztatni kéne.
És most már semmi akadálya a Hetedik Generáció eljövetelének. :)

Nincsenek megjegyzések: