szombat, március 24, 2007

A Prosperity Regény nyolcadik hete következik. Elhatároztam, hogy kicsit másképp dokumentálom ezentúl az eseményeket. Talán így jobb lesz.
Szóval a Children családban ezen a héten még két baba született, így már hatan vannak. A cél hat poronty, hogy az apuka anyukájának - Family Sim - az életcélja teljesüljön, ami hat unoka. Viszont! Az apuka szintén Family Sim, és miután négy gyereke lett, láttam, hogy tizet akar!! Hát, ha rá tudja beszélni a feleségét, akkor annyi lesz.
A Children Család
Foster Children Ju Children Ellar Children Desya Children
FOSTER: Family Sim, LTW Captain Hero
JU (Foster felesége, sz. Joghs): Knowledge Sim, LTW Mad Scientist
ELLAR (Foster és Ju fia)
DESYA (Foster és Ju fia)

Mintha kicsit feszült lenne a hangulat a szülők közt. Pedig szeretik egymást, csak tényleg fárasztóak az ikrek. Sose fogják elérni a saját életcéljukat, ha így haladnak. Nincs idejük barátkozni, sőt, Ju-nek még munkába se menni, úgyhogy sose léptetik elő őket.

"Odaégettem a vacsit is... Eh, nem megy nekem ez a háziasszonykodás..."

Szentjánosbogarak! Ilyet se láttak még a simjeim, mert ez is az Évszakok kiegészítővel jött.

Foster, mit akarsz azzal a befőttesüveggel?

"Hehe, elkaptam párat!" Foster ezután letette az üveget az ebédlőasztalra, amiben reggelre megdöglött az összes bogár...

"Hé, Noj, az anyám folyton hivogat, hogy mikor lesz már hat unokája, a feleségem meg nem tud teherbe esni, mit csináljak??" Ju tényleg nehezen lesz terhes, az első ikerpárral is nehezen ment, és a másodikkal se ment csak asszem a harmadik próbálkozásra.

Meseolvasás a járdán ülve egy napos őszi délutánon, miközben lepkék szálldosnak felettük. De szép a családi élet, nem? :))

Az ikrek megnőttek! Iszonyat rondák, mint az apjuk. Elöl Ellar, mögötte Desya.

Foster, bár imádja a feleségét, akkor is csak férfiból van... "Hé, szivi, szexi vagy, hívjál, jó?" "Hívnálak, ha nem lenne feleséged, de így nem, kösz!" Jó kifogás nemtommianeved, biztos nem akarod azt mondani, hogy "ha nem lenne ilyen ocsmány a fejed!"

"Mit mondtál, Noj?" Csak gratuláltam a terhességedhez, látom, összejött végre. Meg azt kérdeztem, hogy miért eszel sajttortát, ha már két gyerek is sok? Nem tudod, hogy attól ikreid lesznek??

"Óóó, te ezt nem érted. Én imádom ezt az én torzszülött, Family Sim férjemet, és ő nagyon akar még gyereket. Csak érte teszem. Meg ezzel az anyósomnak is segítek. Hát, akkor miért ne tegyem?" Ju nagyon önzetlen sim. Tiszteletre méltó.

Desya Sybellával, a nagyijával beszélget telefonon. Sybella azért telefonált, mert érdekli, hogy mikor lesz már hat unokája. Azért költözött vissza az öccse, Verner Tavoularis házába, hogy itt legyen hely a rengeteg gyereknek. "Szia, nagyi! ... Nem, még mindig csak ketten vagyunk, én és a bátyám, Ellar. ... De, anyu már terhes. ... Igen, szerintem megint ikrei lesznek, láttam, hogy apu csinált neki sajttortát, és megette."

Kislányok!!!! Jesszusom, a második ikerpár két kislány! És hogy hogy néznek ki, az csak jövő héten derül ki! Azért aggódok, mert ha az apjukra hasonlítanak, az nagyon gáz lesz. Egy fiúnak még csak-csak elmegy, ha ocsmány a feje, de egy lánynak? Szegénykék. A képen a második ikerpár első tagja, Neilina Children.

Ő az egy perccel később született húga, Madara Children. A Madara lett nyelven egy virágos növény neve, de nem tudom mi annak a magyar neve. Nem is számít. A Madara szép név. :) A lányok egy őszi estén születtek. :)

"Szemét rabló, haljon meg!!!!" A családot nemrég "meglátogatta" egy rabló, és rájöttem, hogy mi az oka annak, hogy ez a család (meg Ju családja is, Joghsék), a rabló halálát kívánják mérgükben: Egyetlen egy Grouchy-Nice pontjuk van, vagyis végtelenül gonoszok!! Hát, ezért. Ju-nek is csak egy van, Fosternek is csak egy, és a két fiuknak is, mivel örökölték a természetüket. Ju meg gondolom az ő szüleitől örökölte, mert ők is meg az összes testvére is elég barátságtalanok. Közben még azt lehet megfigyelni, hogy hideg van, és szegény Ellart a szülei elég lányos cuccokba öltöztették... Na, jó, a sapkát meg a fülvédőt én adtam rá, de a többi tényleg ilyen volt alapból. :D

Neilina bömböl, Madara (kivételesen) csendben van. Ez a két poronty valami hihetetlenül sokat bőg!! De olyankor is, amikor látszólag semmi bajuk, nem éhesek, és nem büdösek. Oké, tudom, ez normál esetben is így van a babákkal, nade ezek nem igazi babák, csak pixelek!! És általában nincs ilyen gondom a sim babákkal. Etetem őket, pelenkacsere, aztán vissza a helyükre, és alszanak. De ez a két lányka nem!! Még rám is szólt a játék, hogy a szüleiknek játszani is kéne velük. Talán sok Outgoing pontjuk van, és nagyon igénylik a társaságot? Majd ha nagyobbak lesznek, kiderül.

Desya: "Hugi, ha nem hagyod abba a visítást, lakatot teszek a szádra!"

Ju továbbra sem az anyák gyöngyszeme. "Jaj, még mindig vonít! Mit csináljak vele??" Nos, először talán kicserélhetnéd a pelenkáját, mert már zöld gőzöket ereget...
A következő héten a két kislány megnő, és kiderül, kire hasonlítanak. Remélem, az anyjukra!!

Nincsenek megjegyzések: