szerda, augusztus 15, 2007

Ez a Shaffer Life Artist challenge hatodik hetének története.
Az előző fejezet ott ért véget, hogy a kezdő sim, Kiersten fia, Boyce, megházasodott.


Íme a feleség, Tiffany. "Óó, azt hiszem valami rosszat ettem, eléggé fáj a hasam." Hát, Tiffany, szerintem nem ettél semmi rosszat, hanem más oka van.

Tiffany: "Gratulálok, hogy elsőre összehoztad a trónörököst!" Boyce: "Mi vaan?"

Nem, a látszat ellenére Kierstennek sincs semmi kifogása azellen, hogy unokája lesz, csak így öregkorára elég furcsa szokásokat vett fel. Bemegy a halálkamrába, ahová be szokták falazni az éhhalálra ítéltetett simeket, ahol fel vannak akasztva a falra festményei, és azokat nézi és fújolja... Meg a hasát fogva röhög rajtuk. Hm, biztos azóta sokat fejlődött a festésben, és már nem tetszenek neki a korábbi művei.

Na, itt jó nagy hülyeséget műveltem, éppen majdnem kinyírom Boyce-t. Nem vettem észre, hogy a kedve csak zöld, és nem arany, és ideküldtem, hogy felnyomjam a szükségleteit, ehelyett mind lement. Nézzétek azt a vészjóslóan vörös gyémántot! Majdnem elpusztult, bár, őszintén szólva, annyira nem lett volna tragikus, hiszen a challenge sikerének kulcsa itt már nem ő, hanem a Tiffany által hordott kisbaba.

Azért bocsesz, Boyce! "Hja. Bocsesz. Hát milyen sim játékos vagy te?? Kis híján kinyírtad szegény simedet!" De meg is ijedtem ám, és azonnal hívtam Tiffanyt, mert gondoltam, mindjárt itt lesz Boyce-ért a Halál, de Tiffany majd tud könyörögni, hogy kímélje meg a férje életét.

Tiffany: "Itt vagyok, rohanok, mit mondtál, meg kell menteni Boyce-t?" Á, már mindegy, ott rohan mögötted a vécére, mert most az neki a legnagyobb baja, hogy pisilnie kell. Hogy az éhhalál szélén is van, az nem zavarja.

Tiffany: "Mmmh, elaludt állva, és bűzlik. Nincs valami fényesen. Mit tegyek? Lehet, hogy nem éri meg a gyermeke születését?" Jaj, Tiff, ne drámázz! Majd összeszedi magát.

És szerencsére így is lett. Itt a kedve már legalább arany, így beszállhat a gépbe, és a szükségleteit is mindjárt felnyomja.

Tessék, már zöld a gyémántja, és békésen horgászik az anyukájával együtt. Mellesleg ekkoriban jöttem rá, hogy a horgászat is termel pénzt, és ki is egészítettem a szabályokat.

Nem értek a halakhoz, nem tudom ezek milyenek, de az első vagy az egyik első példányok, amiket Boyce és Kiersten kifogtak, azért lettek megörökítve. Azért a jövőben igyekszem nem csinálni túl sok képet döglött sim halakról...

Tiffany Knowledge Sim, őket a legkönnyebb boldogan tartani. Csak tanul, tanul, tanul, és gyűjti az Aspi pontokat rakásra. Míg más terhes simek végigmeditálják azt a három napot, hogy éhen ne haljanak, ő él és virul anélkül is. Tanul, aztán irány az energiagép, és tanul tovább.

Tessék, erről beszéltem. "Hahahahahaaaa! Hogy festhettem ilyen ocsmányságot fiatalabb koromban??"

De van más furcsa öregkori szokása is: Folyton a szomszédokat akarja kukkolni! "Óóó, de izgi, van kocsijuk!"

"Meg szobruk!"

"Sövényük is van!!" Ja amúgy azért van folyton alsóneműben, mert gyakran áthívja a szerelmét, Malcomot, Boyce apját, hogy randizzanak és kettyintsenek egyet. Ez tartja életben, szó szerint. Ha nem teljesítenem a kívánságait, hamarabb meghalna, akkor pedig nem lenne sikeres a challenge. Élnie kell, amikor az unokája tizenéves lesz!

Tiff: "Ugye, Boyce, hogy milyen jó, hogy ennyi pénzt hoztam a házhoz? Most már nem kell állandóan festenetek anyáddal, mégis van pénzünk, és lazíthatunk is néha."

Itt láthatjuk, amint Tiffany is sikeresen beilleszkedik a Shaffer családba: Először fog gyilkolni. Valami arra elhaladó tini sim: "Üdvözlöm, kedves várandós szomszéd hölgy, örülök, hogy megismerhetem." Tiff: "Én is örülök, nem is hiszed, hogy mennyire."

"Gyere csak ide, megmutatom a most épülő... garázsunkat, ahol később majd gyakorolhatsz a bandáddal." Ez az új halálkamra a kertben.

"Most pedig gyorsan elpucolok."

Hülye sim persze bement, bár kellett egy kis biztatás neki, oda kellett tenni egy dobkészletet. De erre azonnal bement, a falat meg gyorsan felhúztam mögötte. >:)

Nem tudom, a játékkészítők miért gondolták, hogy gusztusos lesz, ha a kajából szikrák jönnek elő... Ilyen az a kaja, amit a simek a maguk fogta halból készítenek.

Kiersten már egészen profi kertész, könnyedén termeszt ilyen gusztusos, "mouthwatering" padlizsánokat.

Tiffany: "Ááááááá, ez most már nagyon fáááááj!" Kiersten, asszem jön az unokád. A fiad merre van?

Alszik. Jellemző. Boyce! "Mhmhmhm, többet nem használom azt a szar energiagépet, majdnem belehaltam a múltkor..."

"A zasszony meg miért visít ennyire, nem lehet tőle aludni..." BOYCE!

"Mi van?"

Született egy fiad! :) Tiff: "Mama, megfognád az unokádat, amíg megszülöm a másikat is?" MICSODA?

IKREK! :) Ritkán van ilyen, én örülök nekik, persze dupla gond, de duplán érdekes is, hogyan birkóznak meg a feladattal. Hát, egyelőre a család hölgytagjait nem lehet megdicsérni, leteszik a kölyköket a földre, aztán odébbállnak...

Ez a kis lurkó itt Mabon. Ő az elsőszülött. A szeme zöld, mint az anyukájának, a haja szőke lesz, a szemöldöke alapján, mint a nagyapjának, Malcolmnak. A Mabon velszi név, azt jelenti: "fiú". Meg egy régi kelta istent is így hívtak.

Ez pedig Nanette. Ő is fiú, de egyszerűen nem számítottam ikrekre, pedig hát kéne, bármikor beüthetnek. De szokás szerint ki volt választva egy fiúnév meg egy lánynév, erre két fiú született, hát tessék, ő megkapta a másik nevet. A Nanette egy angol név, az Anna becézése. A két poronty nem egypetéjű ikrek, mert Nanette szeme kék, mint a nagyapjáé. És ő is szőke.

Az újdonsült kispapa álmában azért örül, hogy kispapa lett, de inkább felment az emeleti szobába aludni, mert ott nyugi van.

Olyan jól elterveztem, hogy a régi halálkamrát kibővítem, és ott el fog férni két kiságy is, csakhogy ott van még a láthatatlan halott sim, aki "elfelejtett" meghalni, és végül kénytelen voltam törölni, de a játék még úgy veszi, hogy ott van valami. Úgyhogy abba a sarokba semmit se lehet tenni. Szóval ez lett Mabon szobája...

...Nanette-et meg beraktuk a füribe.

Boyce: "*ásít* De jót aludtam! Lemaradtam valamiről?" Tiff: "Semmi érdekesről. Született két fiad. De most már én is visszatérek a fontosabb dolgokhoz."

Boyce: "Fúúúúj, idáig érzem, milyen büdös az a gyerek!"

"Phűűű, mindjárt jobb itt a tiszta levegőn!" Boyce nem az apák gyöngye.

Mabon visít...

Nanette visít... (Bár ezeken a képeken nem látszik, de hallani hallatszott.)

Tiff, bőgnek a fiaid! "Nem érek rá, Skill pontokat gyűjtök. És egy zombit is akarok. De nem akarok pelenkát cserélni!" Tiff nem valami jó anya, igen, ezeket akarta, miközben egyenesen FÉLT attól, hogy pelenkát kelljen cserélnie. Én azt hittem, a Knowledge Simek szeretnek efféle tapasztalatokat is gyűjteni...

Hülye sim a háttérben: "Hm, a sim, aki az előbb behívott abba a kamrába, már nincs benne, hanem ott áll. Nem baj, azért én bemegyek, elvégre onnan hívott az előbb." No comment...

Mabon: "Ki ez a csávó?" Ez az apád, kisfickó, de megértem, ha nem ismered, életében először vett a kezébe.

"Ááááá, na és ez ki???" Ő meg az örökifjú nagyapád, de nem csoda ha megijedsz az "igen szimpi" arcától...

Paranormális tevékenységek a Shaffer házban vagy játékhiba? Minden bizonnyal az utóbbi, azonban ez mégis némileg előrevetítette, hogy Nanette nem átlagos sim...

Eljött az ikrek első szülinapja. Hé, de miért gondol mindenki a halálra ezen az örömteli napon?

Jah, csak ezért. Valami hülye befalazott egyén pont mostanra időzítette az éhenhalást...

Na, vissza a partira.

Nanette egyértelműen a nagyapjára ütött! Ördögi feje van! Ez a szerelés persze nem illik hozzá, túl átlagos, de ezen majd segítünk.

Pár másodperccel idősebb bátyja, Mabon, viszont az anyukájára hasonlít. Édes pofija van. Már ekkor elkezdtem félteni a húgától, bocsánat, öccsétől, és nem is alaptalanul...

Kiersten: "Hm, ebből a gyerekből még lehet valami. Fiúnak született, de mint az én példámból tudjuk, ezt a hibát lehet korrigálni."

"Grrrr!" Ez kérem Nanette. Ijesztő!

Hogy mitől fénylik ennyire? Hát attól, hogy megivott KÉT cumisüveg csodatejet. Nem egyet, KETTŐT. Az egyiket persze a bátyjának szántam, de lecsapott rá, és azt is ő itta meg! Ennek hatására, amikor életében először ült bilire, AZONNAL meg is tanulta használni! Más sim totyogók ezt napokig tanulják...

Nanette felébredt, és mérges, mert be van zárva, és én senki helyében nem húznék újat vele...

Tessék! Már járni is megtanult! Megállíthatatlanul gyorsan tanul. Tiff: "Szerinted félnem kéne ettől a gyerektől?" Hát, nem tudom, Tiff, nem árt az óvatosság.

Eközben bátyókája békésen alszik, mint a rendes sim gyerekek.

Boyce: "Nanette, kicsim, nem illik elvenni a bátyádtól a cumisüveget."

"Jó. Máskor majd nem veszem el." Jesszus... Közben nézzétek Mabon édesded pofiját ott hátul. A kis gyanútlan!

Szombat délután Shafferéknél: Tiff a házban az ikrekkel, Kiersten és Malcolm alsóneműben, mert éppen woohooztak, aztán most apa és fia horgásznak egyet.

Tiff: "Boyce, annyi dolgunk van mostanában, hogy itt vannak a gyerekek, hogy már egymásra alig marad időnk." Bizony, de azért Boyce és Tiff nagyon szeretik egymást, és most szakítanak egymásra egy kis időt. Hagyjuk is őket magukra, különben is, megint letelt egy sim hét.

Nincsenek megjegyzések: