hétfő, augusztus 06, 2007

Megszakítjuk adásunkat, mármint a Life Artist Challenge-et (bár gondolom senki se olvassa ezt a blogot, nem hogy még folyamatosan, de mindegy :) ), és visszatérünk kicsit Challengetownba a Prosperity Regényhez. Ez a Joghs család történetének vége:
Cronus Joghs életcélja az volt, hogy hat gyermeke megházasodjon, ezért rávette a feleségét, Chantét, hogy hat gyermekük legyen. Ez így is lett. Ennek a fejezetnek a kezdetekor közülük már csak hárman laktak a szüleikkel, három fiú: Ekain, Brett és Wiremu. Ekain a legidősebb, ezért ő a ház örököse, ami azt jelenti, hogy a többieknek el kellett költözniük, csak előbb meg kellett házasodniuk, hogy az apjuk örüljön. Brett Pleasure Sim, nem a hűségéről híres, folyton újabb simekkel akar randizni. Van már egy lánya is, Luz, aki az anyjával, Eydís Tavoularis-szel él. Csak azért házasítottam össze egy Brandi nevű simmel, hogy Cronus örüljön. Aztán a végén kiderült, hogy hiába, de erről később... Szóval, közben Cronus és Chanté kibékültek (Cornus korábban megcsalta Chantét, és emiatt Ekain utálja az apját és viszont), és aztán később kiderült számomra, hogy egyszer már Chanté is megcsalt Cronust, csak Cronus nem tudott róla! Meg én sem!! Nem is értem, hogy lehet. Úgy derült ki, hogy egyszer Cronus és Chanté a ház előtt smároltak, erre a postás felképelte Chantét. Mivel egyszer volt köztük valami, de nekem se tűnt fel! Nemtom épp hova néztem... Belekukkantottam Chanté emlékeibe, és láttam, hogy bizony, csókolózott egyszer régen, de már férjes asszonyként, a postással. Na, szép! Romance Simek! Mindig szemmel kell őket tartani ha nem akarsz családi drámát! Na, mindegy, szóval megrendeztük az esküvőt Brettnek és Brandinek, aztán Wiremunak és Trinának (őt szemeltem ki neki), és mindkettőre meghívták Ju-t, a hat testvér közül azt, aki még Challengetownban lakik, de nem velük, és a férjét, Foster Childrent. Ők annyira imádják egymást, hogy állandóan smárolnak mindenki előtt, az esküvő kellős közepén is, nem törődve azzal, hogy éppen nem róluk szól nap... Ők már csak ilyenek. :) Aztán Brett és újdonsült felesége elköltöztek a városból. Wiremu pedig meg akarta csalni újdonsült feleségét! Én meg hagytam neki, khm. Nem mással, mint Ercilia Fitzgeralddal, a környék lotyójával (ő is Romance Sim, méghozzá az egyik legrosszabb fajta, életcélja 20 szerető!). Wiremu felesége, Trina, nem tud még a megcsalás tényéről. Ők ketten aztán elköltöztek a városból, úgyhogy már maguk közt kell megoldaniuk a problémáikat. Ekkor végre szabad lett az út a legidősebb Joghs fiú, Ekain előtt! Ő Knowledge Sim, az életcélja az összes Skill Point megszerzése volt, és ezt el is érte könnyedén az Energizer meg a Thinking Cap segítségével. Aztán feleségül vette jegyesét, Shireen Tavoularist, aki mostantól Shireen Joghs. Tehát, ezzel Cronus mind a hat gyermeke megházasodott, mégsem észlelte a játék, hogy elérte az életcélját! Dühítő! Megnéztem a hivatalos fórumot, más is tapasztalta már ezt a problémát. Viszont néha működik. Eh. Mindegy, ezen már nem idegesítem magam. Ekainnak és Shireenek aztán lett egy kislánya, Amandine Joghs. Az Amandine az Amanda francia becézése, és azt jelenti: "szeretnivaló". Szép név! Itt a mese vége. :)


















Nincsenek megjegyzések: